Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
InterREGIO Busy
#61
Adams napisał(a):psim, moim skromnym zdaniem do takich miejsc jak Ustrzyki Dolne powinny docierać pociągi, a kolejowa komunikacja autobusowa powinna być uzupełnieniem dojazdu do miejsc gdzie linii kolejowej nie ma.

Adams! Halo! Dzień dobry! Mamy 2012 rok, PKP PLK szaleje w całej Polsce! Pociągu (prawdziwego pociągu) nie ma (i pewnie już nie będzie) nawet do Sanoka i Zagórza, a co my tu mówimy o Ustrzykach Dolnych!

Nie zdziwię się, jak pociągi krajowe przestaną dojeżdżać do Przemyśla w ciągu najbliższych 5-7 lat. PKP powie "sorry, remontujemy", rozbabrze trasę i ją tak zostawi.

Pora zejść na ziemię i mówić o tym co jest, a nie tym co byśmy chcieli.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#62
radix49 napisał(a):Do samych Ustrzyk, to chyba nie ma tam infrastruktury i nawet w Krościenku czyli na końcu kolejowej Polski w tych rejonach, nie ma infrastruktury do obiegu składów dalekobieżnych.
Jaką ty byś chciał mieć infrastrukturę?
Odpowiedz

#63
Parę bocznic i zwrotnic, żeby dało się spokojnie zmienić skład dalekobieżny bez składów push-pull.
Odpowiedz

#64
Autobusy PKP w latach 30. XX wieku - idea taka sama jak iR Busy.
Źródło: Łucjan A. Madziar - Przedwojenne Koleje


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz

#65
radix49 napisał(a):Parę bocznic i zwrotnic, żeby dało się spokojnie zmienić skład dalekobieżny bez składów push-pull.
Po co bocznice? Tory stacyjne nie wystarczą? No i co rozumiesz przez "zmienić skład" ?
Odpowiedz

#66
Maniek napisał(a):Autobusy PKP w latach 30. XX wieku - idea taka sama jak iR Busy.
O ile dobrze wiem, PKP przed II Wojną Światową były największym (!) przewoźnikiem autobusowym w Polsce.
Odpowiedz

#67
semaforek napisał(a):Po co bocznice? Tory stacyjne nie wystarczą? No i co rozumiesz przez "zmienić skład" ?

Przestań pleść bzdury, że użyję twego słownictwa. Na linii Nowy Zagórz - Krościenko jest jeden tor. Nie ma tam bardzo miejsca na postój składu dalekobieżnego. Nie ma pomieszczeń socjalnych dla kolei. Itd, itp.
Odpowiedz

#68
radix49 napisał(a):Przestań pleść bzdury, że użyję twego słownictwa. Na linii Nowy Zagórz - Krościenko jest jeden tor.
Na szlakach owszem. Ale są tam stacje.

radix49 napisał(a):Nie ma tam bardzo miejsca na postój składu dalekobieżnego.
Mam ci wysłać zdjęcia udowadniające że jest inaczej czy mi uwierzysz na słowo?
Odpowiedz

#69
Nie znam dokładnie układu torowego, ale w Ustrzykach Dolnych jest dość mocno rozgałęziona sieć na stacji i spory plac stacyjny - tam kiedyś miał miejsce masowy przeładunek towaru - węgla, itd.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#70
http://semaforek.pl/wiki/images/e/e2/Ustrzyki_Dolne.png
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#71
Dzięki za wrzucenie linku do planu stacji. Jak widać jest trochę torów dodatkowych więc byłoby gdzie odstawić skład pociągu dalekobieżnego. Sprzątanie można zamówić w firmie zewnętrznej. Sądzę że i na nawodnienie znalazłby się sposób.
Odpowiedz

#72
Dzięki rustsaltz. Jak widać na załączonym obrazku - prawie jak Warszawa Centralna! ;-D

Wydaje mi się że poważniejszym problemem w razie planowania ew. ruchu dalekobieżnego do Ustrzyk Dolnych jest kwestia Zagórza - albo trzeba śmignąć na wprost od Sanoka przez Nowy Zagórz do Ustrzyk (pomijając sam Zagórz), albo trzeba kombinować.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#73
I parę innych logistycznych spraw (brak budynków socjalnych, brak bazy PR lub IC, itp. itd). W Zagórzu mieli to wszystko przećwiczone. Choć nie wiem czy w czasach ostrego podziału pomiędzy PR i IC. Natomiast w Ustrzykach to byłoby novum. Poza tym na jeden 2 pociągi nocne dalekobieżne, to ta "centralna" starczy. Ale przy większej ilości, to się zrobi ciasno.
Odpowiedz

#74
radix49 napisał(a):na jeden 2 pociągi nocne dalekobieżne, to ta "centralna" starczy. Ale przy większej ilości, to się zrobi ciasno.

A po co większa liczba? Bez żartów, jeden-dwa pociągi dowożący na weekend rano i wywożący po weekendzie wieczorem byłby szczytem aspiracji i potrzeb.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#75
A w sezonie?
Bo poza sezonem, to Rzeszów jako koniec byłby, aż zanadto. No chyba, że do spraw urzędowych do Warszawy z jeden.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Koleje Mazowieckie prawie jak Interregio kazio 25 11 279 24.02.2016, 10:21
Ostatni post: DamianT
  interREGIO: Komercyjna służba publiczna Adams 46 20 324 23.10.2015, 06:12
Ostatni post: masovian
  interREGIO a pierwsza klasa psim 41 18 441 12.05.2011, 09:44
Ostatni post: DamianT
  Skąd się wzięło interREGIO? I dokąd zmierza... psim 45 22 499 11.05.2011, 21:20
Ostatni post: Damian Łódź
  interREGIO - rozkłady/trasy REGIOchłopak 32 15 348 05.03.2011, 21:15
Ostatni post: mikrobart

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.