17.07.2012, 13:14
Temat rozpocznę od prezentacji nowego SZT dla kolei w Kazachstanie produkcji Pesa Bydgoszcz.
630m-003 jest bliźniaczą konstrukcją 630m dostarczonych na Ukrainę, choć wersja dla KTŻ różni się paroma szczegółami (np. inna ściana czołowa) Pojazd jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, oraz posiada klimatyzację.
SZT w Kazachstanie będzie obsługiwał odcinek pomiędzy Turkiestanem i Szymkentem.
630m-003 otrzymał przydomek "Turkistan"
http://www.railways.kz/en/node/3105
Dane techniczne:
Układ osi: B'2' + 2'B'
Długość całkowita: 51600 mm
Szerokość: 3000 mm
Wysokość: 4222 mm
Typ silnika: MAN D2876LUE623
Liczba i moc silników: 2 x 385 kW
Rodzaj przekładni: hydrodynamiczna Voith Tr211re4
Prędkość konstrukcyjna: 120 km/h
Liczba miejsc siedzących: 192
630m-003 jest bliźniaczą konstrukcją 630m dostarczonych na Ukrainę, choć wersja dla KTŻ różni się paroma szczegółami (np. inna ściana czołowa) Pojazd jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, oraz posiada klimatyzację.
SZT w Kazachstanie będzie obsługiwał odcinek pomiędzy Turkiestanem i Szymkentem.
630m-003 otrzymał przydomek "Turkistan"
http://www.railways.kz/en/node/3105
Dane techniczne:
Układ osi: B'2' + 2'B'
Długość całkowita: 51600 mm
Szerokość: 3000 mm
Wysokość: 4222 mm
Typ silnika: MAN D2876LUE623
Liczba i moc silników: 2 x 385 kW
Rodzaj przekładni: hydrodynamiczna Voith Tr211re4
Prędkość konstrukcyjna: 120 km/h
Liczba miejsc siedzących: 192
Volenti non fit iniuria