24.10.2012, 19:44
To teraz czaje Dzięki.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
[PESA] Gama Marathon 111Ed
|
24.10.2012, 21:05
Ciekawe kiedy będzie jeździła jako pociągowa. Lotos mógłby pojeździć z lekkimi pociągami z Gniezna na Franowo.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
25.10.2012, 05:13
Zapewne nie będzie oszczędzana jak dragon, spodziewał bym się flagowej relacji Lotos Kolej. Czyli Gdańsk Olszynka - Zduńska Wola Karsznice.
25.10.2012, 09:09
A ja mam nadzieję, że puszczą ją dalej niż do Zduńskiej Woli Tym bardziej, że na Śląsk jeździ dużo Lotosów.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
25.10.2012, 12:20
Dopóki będzie na jazdach obserwowanych, a Lotos na nią nie przeszkoli za wielu maszynistów, to ograniczą się do w miarę stałej trasy, zapewne właśnie Gdańsk - Bydgoszcz - ZWK/Gniezno (dla nie za ciężkich pociągów oczywiście).
Jedno co mnie dziwi - szybko wyjechali na testy, to pewnie nie poprawili tego, na co zwracałem uwagę na Innotransie kolegom z Bydzi. Szkoda.
25.10.2012, 15:14
A można wiedzieć na co zwróciłeś uwagę?
27.10.2012, 19:25
Gama w Poznaniu będzie przez około trzy tygodnie, a kursować będzie na Poznań-Konin i Poznań- Zbąszynek, czyli standard. Mało możliwe, że pojedzie do Żmigrodu.
Volenti non fit iniuria
27.10.2012, 21:18
sphinx napisał(a):A można wiedzieć na co zwróciłeś uwagę? Pierdółki, które zostały wcześniej krytycznie ocenione przez maszynistów na terminalach operatorskich (pomijam, że i tak terminale były w trybie demo, bo w jakim miały być...) i parę szczegółów we wnętrzu i kabinie. Niby nic, ale po firmie która zrobiła kilkaset pojazdów szynowych spodziewałem się dopracowanego pojazdu pod każdym względem. Chyba pośpiech ich trochę przyszpilił. Trudno. Zobaczymy co Lotos będzie o tym myślał, tam nie będą się patyczkować.
01.11.2012, 01:12
Volenti non fit iniuria
12.11.2012, 13:54
Gama Marathon (111Ed-001) manewruje w Poznaniu na dworcu głównym. 12.11.2012, godzina 11.05
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
12.11.2012, 14:44
Niestety, ale do wentylatorów doszły odglosy przetwornic i silników. W porównaniu do wcześniejszych lokomotyw - brzmi to dość głośno, podobnie na spalince. Ale hałas zewnętrzny pewnie i tak przejdzie, robią tam takie próby. Najwyżej będą wyciszać.
13.11.2012, 01:51
Coś Pesie nie idzie wyciszanie elektryków, to chyba jeden z najgłośniejszych loków na rynku. Podczas pracy na silniku spalinowym również jest głośno, szczególnie w jednej kabinie (i na zewnątrz).
13.11.2012, 07:33
Początkowo, jak rozmawiałem z załogą, to jak startowali z Głównego w Poznaniu mieli ruszać na silniki spalinowym, ale chyba w końcu zmienili zdanie.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
13.11.2012, 11:36
sphinx napisał(a):Coś Pesie nie idzie wyciszanie elektryków, to chyba jeden z najgłośniejszych loków na rynku. Chyba Husarza przy hamowaniu nic nie przebije mimo wszystko. Niestety, ale chcemy więcej mocy w małym pudle - wszystko będzie głośne... Byle poniżej dopuszczalnej normy. Myślę, że oczywiście i tak się zmieścili.
13.11.2012, 14:29
Niby lokomotywa fajna, bo nowy projekt krajowy, ale wygląda jakby miała delikatne wodogłowie :p ja słyszałem Husarza przy hamowaniu nie raz, chciałbym i to usłyszeć dla porównania.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
SM42-2220 PESA Bydgoszcz - malowanie | KlimaT | 3 | 4 284 |
10.11.2012, 20:46 Ostatni post: Lutek |
|
PESA Gama - nowa platforma lokomotyw | sphinx | 44 | 19 927 |
09.12.2011, 18:34 Ostatni post: TOMEKKOT |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
15 gości |