Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Czy ktoś może potwierdzić rewelacje dotyczące zbyt późnego hamowania?
Rozmawiałem ostatnio z zaufanym znajomym. Stwierdził, że 111Ed zdecydowanie za późno hamuje. Jadąc przeciętnym pociągiem pasażerskim nie jesteśmy w stanie zmieścić się w drodze hamowania, np. od tarczy ostrzegawczej przejazdowej do przejazdu nie ma szans aby zdążyć wyhamować do 20 km/h.
Liczba postów: 499
Liczba wątków: 4
Dołączył: 25.12.2012
Reputacja:
0
to zależy od składu tak na prawdę, na jednym składzie możesz nawet później za tarczą zacząć hamować, spuścisz 0.8 atm i się wyrobisz a na innych zaczniesz przed tarczą ze 100m i to może być za mało i spuszczasz 1,5atm.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Jeżeli chodzi o skład, to właśnie tak, a ja dopiszę, że choćby nie wiem jak, ale próby hamowania z różnych prędkości do zera ten lok przejść musiał również luzem. Bez tego nikt by im nie dał żadnego dopuszczenia, więc w drogach się mieści.
Tam siedzi Knorr bodaj, a nawet ich próby są na tyle dobre, że by nie wypuścili lokomotywy z rąk, póki hamowanie (przynajmniej pneumatyczne) nie będzie działać jak trzeba. Ale z elektrykiem też musi się mieścić.
Taką opinię słyszałem o której piszeMariusz W. słyszałem o ED74, ale to domena wszystkich lekkich EZT i dotyczy słabych warunków atmosferycznych.
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
Dostałem informację, że powoli gamę ruszają - około godziny temu ponoć ją testowali na 131.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Nadal ma na zdjęciu logo IC? Na zdjęciu nie widać dobrze.
Liczba postów: 153
Liczba wątków: 14
Dołączył: 18.09.2012
Reputacja:
0
Ma. Ogarnij filmiki na YouFape.
Liczba postów: 293
Liczba wątków: 16
Dołączył: 05.12.2010
Reputacja:
0
Jeździła na obydwóch silnikach. Ze Swarzędza do Kostrzyna i z powrotem. Zrobiła ok. 4-5 rundek
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ciekawe czy IC jeszcze będzie prowadziło jakieś składy czy teraz już będzie tylko testowana z towarami.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Po testach w IC miała trafić do Lotosu. Póki co, po wizycie w PESIE nie straciła loga IC więc..?
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Wg mnie Lotos będzie naciskał na PESE, w Lotosie potrzebują lokomotyw
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Lukę w Lotosie uzupełniła kolejna partia Eurosprinterów, więc nie muszą naciskać. Poza tym najważniejsze jest zdobycie odpowiednich papierków, czego ważnym elementem jest właśnie test w IC.