Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PESA] Gama Marathon 111Ed
Czy ktoś może potwierdzić rewelacje dotyczące zbyt późnego hamowania?

Rozmawiałem ostatnio z zaufanym znajomym. Stwierdził, że 111Ed zdecydowanie za późno hamuje. Jadąc przeciętnym pociągiem pasażerskim nie jesteśmy w stanie zmieścić się w drodze hamowania, np. od tarczy ostrzegawczej przejazdowej do przejazdu nie ma szans aby zdążyć wyhamować do 20 km/h.
Odpowiedz

to zależy od składu tak na prawdę, na jednym składzie możesz nawet później za tarczą zacząć hamować, spuścisz 0.8 atm i się wyrobisz a na innych zaczniesz przed tarczą ze 100m i to może być za mało i spuszczasz 1,5atm.
Odpowiedz

Jeżeli chodzi o skład, to właśnie tak, a ja dopiszę, że choćby nie wiem jak, ale próby hamowania z różnych prędkości do zera ten lok przejść musiał również luzem. Bez tego nikt by im nie dał żadnego dopuszczenia, więc w drogach się mieści.
Tam siedzi Knorr bodaj, a nawet ich próby są na tyle dobre, że by nie wypuścili lokomotywy z rąk, póki hamowanie (przynajmniej pneumatyczne) nie będzie działać jak trzeba. Ale z elektrykiem też musi się mieścić.

Taką opinię słyszałem o której piszeMariusz W. słyszałem o ED74, ale to domena wszystkich lekkich EZT i dotyczy słabych warunków atmosferycznych.
Odpowiedz

To samo tyczy się SZTów.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

Dostałem informację, że powoli gamę ruszają - około godziny temu ponoć ją testowali na 131.
Odpowiedz

http://mirash9320.flog.pl/wpis/6765428
Dziś testowali ją na E20
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Nadal ma na zdjęciu logo IC? Na zdjęciu nie widać dobrze.
Odpowiedz

Ma. Ogarnij filmiki na YouFape.
Odpowiedz

Ma, ma. Wczoraj fociłem:
[Obrazek: IMAG0083.jpg]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

Jeździła na obydwóch silnikach. Ze Swarzędza do Kostrzyna i z powrotem. Zrobiła ok. 4-5 rundek
Odpowiedz

Ciekawe czy IC jeszcze będzie prowadziło jakieś składy czy teraz już będzie tylko testowana z towarami.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Po testach w IC miała trafić do Lotosu. Póki co, po wizycie w PESIE nie straciła loga IC więc..?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

Wg mnie Lotos będzie naciskał na PESE, w Lotosie potrzebują lokomotyw
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

Lukę w Lotosie uzupełniła kolejna partia Eurosprinterów, więc nie muszą naciskać. Poza tym najważniejsze jest zdobycie odpowiednich papierków, czego ważnym elementem jest właśnie test w IC.
Odpowiedz

Kwietniowy harmonogram jazd testowych lokomotywy Gama 111Ed Marathon

[Obrazek: hormonogram_jazd.jpg]
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  SM42-2220 PESA Bydgoszcz - malowanie KlimaT 3 4 298 10.11.2012, 20:46
Ostatni post: Lutek
  PESA Gama - nowa platforma lokomotyw sphinx 44 20 004 09.12.2011, 18:34
Ostatni post: TOMEKKOT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.