Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Škoda] 109E
#16
Mnie wiecej sie podoba nasz Messerschmitt. ;-) Mysle, ze "moderny" design na kolej nie nalezy. Mnie sie podoba cos klasicznego czy brutalnego :-)

I dzisz aktualnosc: Lokomotiwa 380.008 dzisiaj jechala s pierwszym pociagem osobowym dla te serii. :-)
http://www.zelpage.cz/zpravy/7566
Odpowiedz

#17
W tym ¶niegu i z daleka, jak nie widaæ kosmicznych kszta³tów, to wygl±da nawet ca³kiem przyzwoicie. ;-)
Ale tak prawdê mówi±c to trochê zazdro¶æ siê budzi, ciekawe kiedy u nas zobaczymy takie obrazki - chodzi mi o nowe polskie lokomotywy.
Odpowiedz

#18
No to ja ja mam juz z towarem.
Odpowiedz

#19
Musze powiedzieć że prezentują się bardzo dobrze Czesi mogą być dumni. Czy wie ktoś jak z awaryjnością tych maszyn?
Odpowiedz

#20
Łukasz Turek napisał(a):No to ja ja mam juz z towarem.

Gdzie złapałeś?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#21
Hladke Zivotice w Czechach
Odpowiedz

#22
Mysle, ze teraz chyba 2 jezdzi z pociagy osobowymi, pozostale, ktore juz sa w eksploatacji, jechaja z towarem.

Awaryjnosc nie wiem, nie czytalem nic, to chyba to jest dobre. Jakes problemy byly troche z chlodzeniem, ale to juz jest chyba w porzadku.
Odpowiedz

#23
Dzięki za opowiedzSmile To znaczy że lokomotywa dobrze dopracowana, jak pierwsze testy i jazdy są mało awaryjne to znaczy będzie dobrą lokomotywą. Polski dragon również nie ma zbyt dużych problemów z awaryjnością.
Odpowiedz

#24
Polski dragon nie ma nadal z tego co wiem dopuszczenia do ruchu, bo "w kabinie trzęsie".
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#25
Lokomotywa dopiero zaczęła przygodę z koleją, a ktoś pyta się czy jest awaryjna. Może teraz być super, a za pół roku tak się rozłoży że projekt poleci do kosza. Dajmy czas temu sprzętowi z oceną awaryjności.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#26
Warto wspomnieć, że również koleje słowackie (ZSSK) złożyły zamówienie na tą lokomotywę w ilości dwóch sztuk. Wariant dla Słowacji będzie się różnił zredukowaną prędkością maksymalną do 160km/h
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#27
Jeżeli chodzi o 109E i awaryjność, to nieoficjalnie się dowiedziałem, że póki co troszkę cierpli na choroby wieku dziecięcego i nie zawsze jest kolorowo. Teraz tylko kwestia, jak szybko wszystko poprawią. Bo loki tak czy siak po Czechach jeżdżą, więc najgorzej nie jest.
Chyba poza dość efektowną awarią numeru 007 w Pradze (film na YT) nic więcej nikt nie zarejestrował.
Odpowiedz

#28
TOMEKKOT napisał(a):Wariant dla Słowacji będzie się różnił zredukowaną prędkością maksymalną do 160km/h
A to ciekawe, jakie będą mieli korzyści z redukcji Vmax?
Odpowiedz

#29
Tańsze i prostsze w obsłudze mechanizmy na przykład Smile
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#30
Nie ma to jak aresztować lokomotywę
http://www.kow.com.pl/serwis-informacyj ... koda-109e/
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Elektrowóz Skoda mirmur2 0 2 260 18.08.2019, 00:12
Ostatni post: mirmur2
  Schemat Skoda 61E (E183) AroSerwisant 1 3 210 30.03.2018, 19:55
Ostatni post: Lokermat
  Seria PKP ET-40 (Skoda 77E) przem710 103 48 718 10.07.2017, 19:00
Ostatni post: DamianT
  Škoda 109E na testach w PKP Intercity celtin.88 12 12 736 09.05.2012, 09:01
Ostatni post: przewoz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.