06.06.2010, 19:35
Obsługa terminala w Braniewie i Skandawie, przewozy towarowe i pasażerskie (Saratov Express, Ost - West, Moskva Express)
Koleje Rosyjskie - RŻD
|
06.06.2010, 19:35
Obsługa terminala w Braniewie i Skandawie, przewozy towarowe i pasażerskie (Saratov Express, Ost - West, Moskva Express)
12.10.2011, 19:08
Pesa wyprodukuje specjalny pojazd inspekcyjny dla kolei rosyjskich:
http://www.rynek-kolejowy.pl/27907/Pesa ... la_RZD.htm Ciekaw jestem czy ten produkt się sprawdzi zimą, jak wszyscy wiemy w Rosji temperatura spada do -30 stopni.
Volenti non fit iniuria
13.10.2011, 17:02
Przy -30 to w Rosji dopiero mówią że zimno się zrobiło.
14.10.2011, 20:28
Dokładnie U nich zima to -45 i więcej
NYNUŚ:)
"Kolej to nie praca - To służba ponad własne interesy. Kolejarz nie pracuje na kolei - Kolejarz jej służy od narodzin aż do śmierci" - Kazimierz Opaliński
15.10.2011, 20:43
No i właśnie dlatego trudno mi sobie wyobrazić produkt Pesy działający w takich temperaturach.
Koszta produkcji na pewno się zwiększą choćby z racji na testy jakie będą musieli przeprowadzić np. wysyłka na testy klimatyczne do Wiednia
Volenti non fit iniuria
16.10.2011, 19:20
Całkiem niedawno takie testy chyba przechodziły składy dla kolei norweskich, prawda?
TOMEKKOT napisał(a):Koszta produkcji na pewno się zwiększą No ale to powinien martwić się o to producent, czy klient?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
16.10.2011, 20:54
DamianT, Prawda prawda.
Cytat:No ale to powinien martwić się o to producent, czy klient?I jeden i drugi, Pesa musi włożyć większy wkład pracy, a klient musi zapłacić więcej. Mam tu bardziej na myśli fakt, iż ten pojazd będzie na pewno droższy niż 610M
Volenti non fit iniuria
15.03.2012, 08:06
Koleje Rosyjskie uruchamiają bezpośredni pociąg do Chorwacji
17 czerwca rosyjskie koleje RŻD uruchomią nowy bezpośredni pociąg pomiędzy Moskwą a Splitem. To kolejne międzynarodowe połączenie kolejowe w siatce RŻD. Pociąg będzie kursował raz w tygodniu w sezonie wakacyjnym. źródło: Rynek kolejowy Ciekawy jestem czy gdzieś jeszcze pojadą. Może teraz Półwysep Iberyjski? Madryt, Lizbona czeka na rosyjskie pociągi.
15.03.2012, 10:37
Madryt i Lizbona :?: I dwa razy zmiana wózków :?: ]->
15.03.2012, 10:46
A to na Półwyspie są inne tory niż u nas?
Przecież istnieje system SUW2000, jak dobrze pamiętam, co bardzo skraca czas zmiany rozstawu kół.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
15.03.2012, 10:49
15.03.2012, 11:28
Tak, jest. W Hiszpanii bodaj są najszerzej rozstawione tory na świecie i ten rozstaw wynosi - tak jak napisał Virakocha - 1676mm.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
15.03.2012, 13:56
I nikt tam nie myśli o systemie SUW2000, gdyż korzystają ze składów Talgo ;-)
Fotoblog
Podróże z Aparatem Rok 2012 -(narazie)20309 km Rok 2011 - 33287 km Rok 2010 - 45064 km Rok 2009 - 26606 km
15.03.2012, 19:58
Słyszałem o nich, a powiesz coś więcej?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
15.03.2012, 21:48
Hiszpańscy specjaliści z firmy Talgo dawno temu opracowali system automatycznej zmiany rozstawów kołowych w zakresie 1668 - 1435 mm.
System ten jest zamontowany w dużej części taboru narodowego przewoźnika w Hiszpani czyli RENFE. Nie znam tego systemu od strony technicznej, ale sama zmiana rozstawu odbywa się w podobny sposób jak w systemie SUW 2000. Ciekawostką jest fakt, że składy Talgo składają się z dużej ilości, bardzo krótkich wagonów(tzw. serdelek) Przykładowy skład TALGO (film ziura1miechów): http://www.youtube.com/watch?v=cVQbrSaKC8A
Fotoblog
Podróże z Aparatem Rok 2012 -(narazie)20309 km Rok 2011 - 33287 km Rok 2010 - 45064 km Rok 2009 - 26606 km |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |