Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fala kasacji taboru w PKP Cargo
#16
Dodaje kilka dwie fotki:

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pantograf.xk.pl/sm42-2000.jpg">www.pantograf.xk.pl/sm42-2000.jpg</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pantograf.xk.pl/sm30-250.jpg">www.pantograf.xk.pl/sm30-250.jpg</a><!-- w -->
Odpowiedz

#17
Ta SM30 faktycznie trup, ale stonka z wierzchu wygl±da o niebo lepiej od niektórych bêd±cych w eksploatacji.
Odpowiedz

#18
Ale wiesz kolorek to nie wszystko Właśnie dlatego że ta stonka jest nietypowa jest skazana na zagładę po pewnie są problemy z serwisem.

Cytat:Fakt faktem ET42 są trudnymi jednostkami z powodu części elektronicznych, których wbito tam na maxa.
E.. A gdzie ty w et42 masz elektronikę? Ja znam tylko układ przeciwpośliżgowy (który zresztą można odłączyć jak się popsuje) no i domyślam się że jest jeszcze regulator napięcia przetwornicy ale podobne urządzenia są też w et22 czy eu07.
Odpowiedz

#19
No niestety, dlatego takie "rarytasy" id± u nas w krzaki lub na z³om, tak samo by³o przecie¿ z SP47, nikt nie chcia³ podj±æ siê serwisowania, ale ona mia³a "szczê¶cie" i stoi w Ko¶cierzynie.
A w ET42 mo¿e nie chc± siê dotykaæ do "ruskiej" elektroniki?
Odpowiedz

#20
Jeżeli chodzi SM42-2000 to z zewnątrz nie ma się czego czepiać, oglądałem ją dokładnie i jest w bardzo dobrym stanie (ostania NR 24.12.2002), podobnie jak ET22-337 też nie jest w najgorszym stanie.
Odpowiedz

#21
Co z tego jak kolorek ładny jak w środku może mieć jakieś uszkodzenie.
Odpowiedz

#22
Dziś po lokomotywach nie ma już śladu.
Odpowiedz

#23
Masz zdjęcie jakieś?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#24
http://pkp-cargo.pl/Fizyczna_likwidacja ... 3,j,1.html

Kolejne lokomotywy zostaną pocięte tym razem padło na EU06.
Odpowiedz

#25
A już myślałem, że po modernizacji jednej z EU06, PKP Cargo nie zdecyduje się na kasację tej serii.
Odpowiedz

#26
Jakiej modernizacji?
Odpowiedz

#27
Znaczy Naprawy Głównej, sorry.
Odpowiedz

#28
Mimo wszystko żadna z EU06 w ostatnim czasie nie przeszła NG. A właśnie są kasowane ze względu na trzecią naprawę główną której na PKP się nie wykonuje. Wszystkie "angliki" które obecnie są na chodzie kwalifikują się po wyjeżdżeniu kilometrów do NG, co jest jednoznacznie ze skreśleniem z inwentarza PKP CARGO ostatnich EU06.
Odpowiedz

#29
Obleśny Szczur napisał(a):No niestety, dlatego takie "rarytasy" idą u nas w krzaki lub na złom, tak samo było przecież z SP47, nikt nie chciał podjąć się serwisowania, ale ona miała "szczęście" i stoi w Kościerzynie.
A w ET42 może nie chcą się dotykać do "ruskiej" elektroniki?

Jeśli chodzi o ET42 to odstawiono je za zbyt drogą eksploatację mimo że niektóre egzemplarze mają 30 lat w górę. Tera części do tej serii są droższe i trudno dostępne. To samo jak z serią ET40, tutaj też brak dostępnych części. Choć odpowiedniki ET40 czyli seria ZSSK 125 używana jet na słowackim LHSie i o dziwo co chwilę odbywają się naprawy główne czy też rewizyjne. ET42 stoją w Karsznicach ale pewnie złodzieje dobrali się miedzianych części, tak samo jak z ET40 stacjonującymi w TG i w Bydgoszczy Wschód, choć ta ostatnio szopa ponoć jest jak forteca.

Któraś EU06 obsługuje składy KM bodajże do Radomia i Skarżyska.
Odpowiedz

#30
Z Zajączkowie przestawili Ty2-1140 oraz Tkt48-170, coś kombinują z nimi teraz stoją przy hali wagonowni, mam nadzieje że nie skończy się to źle.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.