21.10.2015, 19:34
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
|
21.10.2015, 19:34
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
21.10.2015, 20:47
DamianT napisał(a):http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/inde...=ET22-1013 P4/2 to poziom naprawy, który oznacza rozszerzoną rewizję ostatnią, tzn ze kolejna naprawa musi być na poziomie P5, a naprawa rodzaj jest P4/4. P4/2 oznacza poziom a nie rodzaj naprawy. Świadectwo Sprawności Technicznej dla takiej lokomotywy wystawiane jest nie tylko na przebieg międzynarawczy 500 tys. km, ale także zawiera datę ważności z uwzględnieniem obowiązujących zapisów w DSU. A ponieważ napraw o tym poziomie nikt na dzień dzisiejszy nie wykonuje, maszyny osiągające 32 lata kończą swoją służbę w krzakach niezależnie od przebiegu. Wyjątkiem są lokomotywy, które przed osiągnięciem 32 lat oraz nie mające przebiegu 2 500 000 km od zbudowania, miały wykonaną naprawę rewizyjną o poziomie utrzymania P4/2 (ostatnia NR o rozszerzonym zakresie przed NG). Lokomotywy otrzymują świadectwa sprawności na 6 lat i 500 tys. km.
23.10.2015, 08:35
Czyli to obojętne, czy w ilostanie będzie 2 czy 4. OK.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
23.10.2015, 13:40
No właśnie nie do końca obojętne :-) Wpisywanie typu naprawy jako P4/2 jest po prostu nieprawidłowe, gdyż oznacza to w powszechnym rozumieniu jakoby była to druga naprawa rewizyjna maszyny od zbudowania, gdy tymczasem często jest to piąta lub szósta naprawa (P4/5 lub P4/6 a nawet P4/7), podczas gdy na pudle i tak jest wpisane P4/2.
24.10.2015, 19:11
Mam prośbę, czy mogę prosić o zmianę daty w karcie pojazdu SU45-089? Konkretnie chodzi o datę 2015-08-16 a powinno być 2014-08-16. Dopiero teraz zauważyłem, że machnąłem się przy dodawaniu wydarzenia
24.10.2015, 20:10
Oczywiście, już poprawiłem.
28.10.2015, 21:55
Kamil95, no to kurna nie kumam dlaczego u nas jest inaczej niż na pudle
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
28.10.2015, 22:20
DamianT, ponieważ na pudłach lokomotyw wpisuje się rodzaj naprawy (P4/2 jako naprawa P4 o rozszerzonym zakresie, będąca ostatnią tego typu naprawą przed P5) a my wpisujemy naprawy pod względem kolejności, tak jak jest w dokumentacji
31.10.2015, 22:08
Do bazy można już wprowadzić 45WE-011, ponieważ od kilku dni obsługuje trasę Warszawa - Skierniewice.
31.10.2015, 23:25
BG napisał(a):Do bazy można już wprowadzić 45WE-011, ponieważ od kilku dni obsługuje trasę Warszawa - Skierniewice. Masz może dokładniejsze dane odnośnie jego i wtedy możemy go stworzyć?
02.11.2015, 17:37
Można by wstępnie wpisać datę produkcji 09.2015r, a jak ktoś dowie się dokładniej to się uzupełni.
02.11.2015, 17:52
Wczoraj dodałem już tę jednostkę, z datą produkcji 30.09.2015 r. Taka jest data odbioru przez Koleje Mazowieckie a co za tym idzie również produkcji.
04.11.2015, 21:32
Kamil95, dziękuję za wyjaśnienie
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
09.11.2015, 16:41
Kolegów moderatorów proszę o nie nieakceptowanie zdarzeń o potrąceniach osób ani nie dodawanie własnych takiego typu wpisów.
09.11.2015, 18:43
Kamil95 napisał(a):Wczoraj dodałem już tę jednostkę, z datą produkcji 30.09.2015 r. Taka jest data odbioru przez Koleje Mazowieckie a co za tym idzie również produkcji.Błąd. Jednostkę musieli wyprodukować wcześniej aby 30.09.2015 nastąpił odbiór. A przyznasz, że w ciągu kilku godzin raczej nie zrobili jej od podstaw :-> |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
18 gości |