Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Myślę, że na razie warto skupić się na dodaniu lokomotyw 6Dh-1 005 (ex SM42-2658) i 006 (ex SM42-2244). Ponadto nie wiem na ile jest ta informacja prawdziwa, ale doszukałem się kilku źródłach informacji, że pojazd, który posłużył do budowy 6Dh-1 002 była to SM42-757 od PKP Cargo (Nie wiem na ile ta informacja jest prawdziwa, ale pojawiła się na Gigabycie, a w Ilostanie jest informacja, że przechodzi P5 w Newagu).
Chciałbym zwrócić też uwagę, że w bazie nie ma dwóch lokomotyw serii BR232 o numerach 655-0 (właściciel Moris) oraz 693-2 (Właściciel: Industrial Division, jednakże pojazd posiada logo European Logo). Obie zostały wyprodukowane w 1981 roku.
Film z BR232-655-0: https://www.youtube.com/watch?v=8cJvD_YNSxg
Info o BR232-693-2: http://www.br232.com/index.php?nav=14010...n=portrait
Tutaj jest zdjęcie BR32 693-2 w Nowym Sączu: https://miedzynarodowe-lokomotywy.flog.p...br232-6932
Liczba postów: 245
Liczba wątków: 11
Dołączył: 28.05.2017
Reputacja:
10
005 i 006 metryczki bedą robione zaraz. 002 to nie 757 według Kamila Sikory.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 5
Dołączył: 19.06.2012
Reputacja:
13
(16.05.2020, 11:08)KazET21224142 napisał(a): Myślę, że na razie warto skupić się na dodaniu lokomotyw 6Dh-1 005 (ex SM42-2658) i 006 (ex SM42-2244). Ponadto nie wiem na ile jest ta informacja prawdziwa, ale doszukałem się kilku źródłach informacji, że pojazd, który posłużył do budowy 6Dh-1 002 była to SM42-757 od PKP Cargo (Nie wiem na ile ta informacja jest prawdziwa, ale pojawiła się na Gigabycie, a w Ilostanie jest informacja, że przechodzi P5 w Newagu).
Chciałbym zwrócić też uwagę, że w bazie nie ma dwóch lokomotyw serii BR232 o numerach 655-0 (właściciel Moris) oraz 693-2 (Właściciel: Industrial Division, jednakże pojazd posiada logo European Logo). Obie zostały wyprodukowane w 1981 roku.
Film z BR232-655-0: https://www.youtube.com/watch?v=8cJvD_YNSxg
Info o BR232-693-2: http://www.br232.com/index.php?nav=14010...n=portrait
Tutaj jest zdjęcie BR32 693-2 w Nowym Sączu: https://miedzynarodowe-lokomotywy.flog.p...br232-6932 SM42-757 należąca do PKP CargoService znajduje się w chwili obecnej w Newagu Nowy Sącz, gdzie przechodzi modernizację do standardu 6Dg. Jako dowód przedstawiam zdjęcie nadesłane na ilostanową pocztę przez jednego z obserwujących:
p. Mariusz Grzesiak napisał: " SM42-757 PKPC Service jest na zakładach Newagu aktualnie " - wiadomość z dnia 25 kwietnia 2020 roku
Nie ma więc żadnych szans, aby ta maszyna była podstawą dla 6Dh-1-002 Taboru Dębica. Pozostałe maszyny zostaną wkrótce dodane według sugestii, które przekazałeś, lecz nie wiem kiedy to nastąpi z racji braku wolnego czasu do zajęcia się tym tematem. Nie ukrywam, że liczę tutaj na JuniorAdminów i moderatorów
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 1
Dołączył: 11.01.2019
Reputacja:
5
(13.05.2020, 20:27)MegaTVHD napisał(a): LDH70 sie u nas nie pojawią.
Jedynie istniejący u nas egzemplarz stał kiedyś w Pyskowicach w Skansenie ale czy dalej tam jest tego nie wiem.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Akurat chciałem pomóc przy brakujących SM42 i znaleźć trochę informacji na ich temat. O ile raczej nie jest to pełna lista, to i tak zdołałem chociaż znaleźć część informacji. Oczywiście z chęcią bym pomógł przy wyszukiwaniu informacji o brakujących lokomotywach (głównie przemysłowych, których trochę jest). Za to przynajmniej mam już pewność, że 6Dh 002 nie jest SM42-757 jak podają niektóre źródła i bardzo dziękuje za to info.
@ KUBUTECH911: Tak jeden LDH70 jest zabytkowym w Pyskowicach, a pozostałe dwa pojazdy zostały zezłomowane w latach 2002-2003 (w tym jeden prawdopodobnie w 2003), a los drugiego egzemplarza LDH70-002 pozostaje nieznany według Enkolu.
Edit do pozostałych informacji: Według zapisanych numerów fabrycznych i rocznika w karcie lokomotywy 6Dh-1 004 została ona najprawdopodobniej z SM42-2332. Nie mam jednak pewności co do tej informacji, ale jeżeli okażę się prawdziwa można ją umieścić w bazie.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Według informacji ze słowackiej strony lokomotywa 182-002-6, która do niedawna jeździła dla STK zmieniła właściciela. Od wykonania naprawy została przekazana Trans Rapid (nie wiem co to za przewoźnik, ale chyba z za południowej granicy). Ciekawe mnie tylko, dla kogo obsługuje składy w Polsce.
Info: https://www.railpage.net/182-002-6-na-zkusebni-jizdu/
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Ostatnio we Wrocławskiej galerii kolejowej znalazłem dosyć ciekawe zdjęcie: http://www.wgk.cal.pl/details.php?image_...ode=search
Wychodzi na to, że T448p-024 od OLPP została najprawdopodobniej kupiona przez kogoś. Niestety nie znalazłem żadnych konkretnych informacji na temat obecnego właściciela, ale najprawdopodobniej może być ktoś ze Słowacji.
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Znalazłem informacje o lokomotywie T448p-067. Na Słowacji ten pojazd pracował z oznaczeniem T448.0067, a w 2013 roku po przebudowie zmieniono jej oznaczenie na 740 067-4.
Tutaj są dwa zdjęcia tej maszyny: http://zeleznice.biz/740.htm
Niestety nie znalazłem żadnych informacji dla kogo pracowała u nas w kraju, ale najprawdopodobniej z Polski na Słowację sprowadził ją Porfit, o czym pisało SPZ: http://spz.logout.cz/novinky/novinky_vyh...dani=t448p
Doszukałem się również informacji, że T448p-037 mogła zostać sprzedana słowackiemu przewoźnikowi Lokotrans, wraz z T448p-016 której nie ma w Ilostanie. Niestety w przypadku T448p-016 też nie ma informacji dla kogo w Polsce pracowała, ani kiedy ją sprzedano na Słowację. Możliwe, że w tym samym czasie co T448p-037, czyli w 2004 roku, ale nie ma za bardzo potwierdzenia. Jedno jest pewne pojazd musiał zostać sprzedany przed 2007 roku, co potwierdza zdjęcie na zeleznice: http://zeleznice.biz/740_016_zilina_28-7-07.jpg
PS: Czy poprawi ktoś wpis w karcie pojazdu ET21-141, ponieważ dodało się o jedno zdarzenie za dużo, które było dla karty ET21-34 i trzeba je usunąć z tej karty.
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 8
Dołączył: 06.11.2018
Reputacja:
5
http://www.ilostan.forumkolejowe.pl/inde...e=ET41-015
Wypadałoby zmienić wpis nt. malowania przy naprawie rewizyjnej z 2002 z "zielone" na "turkusowo-zielone"
Liczba postów: 373
Liczba wątków: 22
Dołączył: 25.08.2019
Reputacja:
7
Czy sprawdzi ktoś wpis użytkownika Golfsztrom w karcie pojazdu SA109-009, gdyż wpis jest raczej błędny, a bardziej tyczy się wypadku SA109-002 z dnia 11 listopada 2015 roku.
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=SA109-009
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 1
Dołączył: 11.01.2019
Reputacja:
5
Zwracam się z prośbą o dodanie kolejnego ezgemplarza 21WEa - 009, który został dostarczony na Raciborską do Kolei Śląskich w nocy z 29/30 maja 2020.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: 06.06.2020
Reputacja:
0
E6ACTa (004-006) należą obecnie do GTC i podobnie jak większość taboru tej firmy jeździ z pociągami jako Bartex Plus. Lokomotywy spalinowe jeżdżą dla przewoźnika IGL.
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 4
Dołączył: 09.04.2017
Reputacja:
4
(04.06.2020, 12:42)KUBUTECH911 napisał(a): Zwracam się z prośbą o dodanie kolejnego ezgemplarza 21WEa - 009, który został dostarczony na Raciborską do Kolei Śląskich w nocy z 29/30 maja 2020.
EVN kolega posiada?
edit.
Moja wiedza na temat tych elfów dla śląska jest znikoma, ale pojazd dodany do ilostanu, wszelkie błędy będę poprawił na bieżąco, jak ktoś coś doda. Karta 21WEa-009 https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=21WEa-009
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 10.01.2020
Reputacja:
0
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=EU07-169
Lok EU07-169 nigdy nie był w żadnym leasingu w PCC Intermodal.
Skąd ktoś takie błędne info wyszperał?
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 10.01.2020
Reputacja:
0
(06.05.2020, 20:03)KazET21224142 napisał(a): SM42-2493 Właściciel: Industrial Division. Pomiędzy grudniem a lutym 2018 pojazd przeszedł naprawę w Pyskowicach. W dniu 1 lutego 2019 roku pojazd był leasingowany przez PCC Intermodal S.A.
Na pewno nie był leasingowany. Info bezpośrednio z PCC
|