15.05.2013, 20:13
Może nietypowa sytuacja ale kolega mi o tym mówił a że jestem niedouczony zwracam się z pomocą aby się upewnić czy to prawda.
1.Na semaforze półsamoczynnym podane jest górne światło zielone a dolne świeci "Sz" czy to jest sygnał wątpliwy czy akceptowany jako Sz ?
2. Hamowanie kontrolne pociągu z prędkości rozkładowej wykonuje się:
a) przy zbliżaniu się do stacji węzłowej,
b) przy zbliżaniu się do miejsca planowego zatrzymania,
c) przed wjazdem na odcinek o pochyleniu toru co najmniej 5‰, na którym znajdują
się sygnalizatory.
Hamowanie kontrolne wykonuje się w wyżej wymienionych okolicznościach tylko wtedy,
gdy hamulce nie były używane przez okres, co najmniej jednej godziny w pociągach
pasażerskich. Hamowanie należy wykonać w odległości odpowiednio przed stacją
węzłową, miejscem planowego zatrzymania lub pochyleniem toru, co najmniej
3,5 km dla pociągów pasażerskich, wykonując hamowanie służbowe, tak, aby maszynista
wyraźnie odczuł hamowanie pociągu.
Chodzi mi właśnie gdy nie było hamowane przez godzinę hamulcem pneumatycznym
tylko EP robi się kontrolne czy nie ?
3.Różnice pomiędzy tarczą ostrzegawczą a powtarzaczem poza tym ze powtarzacza nie stosuje się na szlakach z sbl ?
4. W E1 taka zapiska sygnał RP1
sygnał ten maszynista daje:
przejdę odrazu do 6) Przed każdym ruszeniem z miejsca pociągu towarowego z ludźmi.
Nie rozumiem z ludźmi?
5. Jedziemy na tor lewy. W peronach jest semafor drogowskazowy i wyświetli się wskaźnik W24 i sygnał na semaforze i wyjedziemy ale dalej jest kolejny ostatni semafor wychodzi na to ze wyjazdowy i ukazuje się na nim sygnał na semaforze bez W24 możemy jechać czy musimy dostać rozkaz ? dodam że przy wyjeździe na szlak jest blokada PP. Otrzymałem dwie sprzeczne odpowiedzi więc chciałbym rozwiać watpliwości.
Z góry dzieki za pomoc
1.Na semaforze półsamoczynnym podane jest górne światło zielone a dolne świeci "Sz" czy to jest sygnał wątpliwy czy akceptowany jako Sz ?
2. Hamowanie kontrolne pociągu z prędkości rozkładowej wykonuje się:
a) przy zbliżaniu się do stacji węzłowej,
b) przy zbliżaniu się do miejsca planowego zatrzymania,
c) przed wjazdem na odcinek o pochyleniu toru co najmniej 5‰, na którym znajdują
się sygnalizatory.
Hamowanie kontrolne wykonuje się w wyżej wymienionych okolicznościach tylko wtedy,
gdy hamulce nie były używane przez okres, co najmniej jednej godziny w pociągach
pasażerskich. Hamowanie należy wykonać w odległości odpowiednio przed stacją
węzłową, miejscem planowego zatrzymania lub pochyleniem toru, co najmniej
3,5 km dla pociągów pasażerskich, wykonując hamowanie służbowe, tak, aby maszynista
wyraźnie odczuł hamowanie pociągu.
Chodzi mi właśnie gdy nie było hamowane przez godzinę hamulcem pneumatycznym
tylko EP robi się kontrolne czy nie ?
3.Różnice pomiędzy tarczą ostrzegawczą a powtarzaczem poza tym ze powtarzacza nie stosuje się na szlakach z sbl ?
4. W E1 taka zapiska sygnał RP1
sygnał ten maszynista daje:
przejdę odrazu do 6) Przed każdym ruszeniem z miejsca pociągu towarowego z ludźmi.
Nie rozumiem z ludźmi?
5. Jedziemy na tor lewy. W peronach jest semafor drogowskazowy i wyświetli się wskaźnik W24 i sygnał na semaforze i wyjedziemy ale dalej jest kolejny ostatni semafor wychodzi na to ze wyjazdowy i ukazuje się na nim sygnał na semaforze bez W24 możemy jechać czy musimy dostać rozkaz ? dodam że przy wyjeździe na szlak jest blokada PP. Otrzymałem dwie sprzeczne odpowiedzi więc chciałbym rozwiać watpliwości.
Z góry dzieki za pomoc