02.02.2015, 19:51
Ciekawi mnie czy lokomotywa będzie jedno- czy wielo-systemowa?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
|
02.02.2015, 19:51
Ciekawi mnie czy lokomotywa będzie jedno- czy wielo-systemowa?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
02.02.2015, 21:35
Jednosytemowa w dodatku z pakietem dual-power, co oznacza że będzie miała dodatkowy silnik spalinowy podobnie jak 111Ed. Ten dragon dostanie oznaczenie E6DCF-DP
03.02.2015, 00:01
Model, którego zdjęcie krąży w mediach ma oznaczenie E6DCF-010. Nie wiadomo na ile przełoży się to nas rzeczywistość.
STZSpotterLHS napisał(a):Panowie, jak rozszyfrować skrót E6DCF po Polsku? E-Elektryczna, 6-6 osiowa, D-Diesel, C-..., F-... Wie ktoś może, co kryje się pod literkami C i F? E6ACT to jest mniej więcej: E-Elektryczna, 6-6 osiowa, AC-na prąd przemienny, T-towarowa.W E6ACT AC oznacza silniki asynchroniczne. W E6DCF DC oznacza prąd stały, a F - freight, czyli lok towarowy. Zangielszczyli nazewnictwo i zunifikowali z Griffinem.
03.02.2015, 11:21
Mam nadzieję, że mimo wszystko będą kontynuować numerację.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
03.02.2015, 13:11
Moim zdaniem nie będą, bo obecne dragony masz jako E6ACT, a tu masz E6DCF. To całkowicie nowa seria, dodatkowo drugi silnik, więc numeracja pewnie pójdzie od nowa.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
04.02.2015, 09:50
Na modelu jest 010, więc kto wie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
04.02.2015, 17:19
Model to model, na tabliczce znamionowej w działce TYP i NR FABRYCZNY zapewne wpiszą E6DCF-DP, a nr taborowy to co innego przykład z Elfów np dla Wielkopolski i dla BiT City.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
05.02.2015, 09:55
No trudno.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
17.02.2015, 04:43
No i fajnie, będą zielone lokomotywy z żółtym czołem. Czyli malowanie prawie jak klasyka polskiego kolejnictwa. A nie jakieś szare malowania.
Mám rád Českých Drah.
27.02.2015, 13:17
Jak widać można zamawiać dobry tabor również w Polsce.
Cytat:DRAGONY zaczynają zdobywać coraz większe zaufanie klientów. http://www.newag.pl/dragon-niezawodny/
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.” - Henry Ford
27.02.2015, 18:01
skalt napisał(a):Jak widać można zamawiać dobry tabor również w Polsce.Mam nadzieje, że można. Ale jak producent pisze o swoim produkcie że charakteryzuje się "siłą, bezpieczeństwem, atrakcyjną ceną, ekonomią użytkowania, bogatym wyposażeniem oraz przede wszystkim bezawaryjnością", to dla mnie nie jest to wiarygodne źródło.
27.02.2015, 19:13
Takie wyniki potwierdził też nabywca czyli LOTOS KOLEJ. Na tą informację natknąłem się gdzie indziej a tą stronę podałem bo więcej można się dowiedzieć.
[ Dodano: 2015-02-27, 19:59 ] Tą informację przeczytałem tutaj: http://www.wnp.pl/wiadomosci/245325.html
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.” - Henry Ford
27.02.2015, 20:05
Macie na Rynku i Kurierze, bo było spotkanie "góry" Lotosu Kolei i Newagu w Katowicach przy jednym z Dragonów, Lotos podsumował statystyki rocznej eksploatacji (rok temu pierwszy Dragon pojechał w Lotosie).
http://www.rynek-kolejowy.pl/55999/drag ... wodne.html Natomiast cały wątek należałoby przenieść do stosownego tematu, bo już jeden o Dragonach jest.
02.03.2015, 09:56
Dotąd wyprodukowane lokomotywy Dragon Newagu miały oznaczenie E6ACT. Ale Freightliner otrzyma lokomotywy oznaczone E6DCF–DP. Skąd wzięła się ta zmiana?
http://www.rynek-kolejowy.pl/56021/drag ... dcf_dp.htm
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
03.03.2015, 07:54
Chodzi o dostosowanie do zachodniego standardu nazwnictwa. Jak by nie patrzeć E6ACT kojarzy się raczej z wersją AC nie DC którą de facto jest. Dla przykładu seria EU47 to inaczej Traxx P160 DC.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin | sphinx | 345 | 145 343 |
25.12.2015, 23:36 Ostatni post: jarząbek019 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |