Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon
Ciekawi mnie czy lokomotywa będzie jedno- czy wielo-systemowa?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Jednosytemowa w dodatku z pakietem dual-power, co oznacza że będzie miała dodatkowy silnik spalinowy podobnie jak 111Ed. Ten dragon dostanie oznaczenie E6DCF-DP
Odpowiedz

Model, którego zdjęcie krąży w mediach ma oznaczenie E6DCF-010. Nie wiadomo na ile przełoży się to nas rzeczywistość.
STZSpotterLHS napisał(a):Panowie, jak rozszyfrować skrót E6DCF po Polsku? E-Elektryczna, 6-6 osiowa, D-Diesel, C-..., F-... Wie ktoś może, co kryje się pod literkami C i F? E6ACT to jest mniej więcej: E-Elektryczna, 6-6 osiowa, AC-na prąd przemienny, T-towarowa.
W E6ACT AC oznacza silniki asynchroniczne. W E6DCF DC oznacza prąd stały, a F - freight, czyli lok towarowy. Zangielszczyli nazewnictwo i zunifikowali z Griffinem.
Odpowiedz

Mam nadzieję, że mimo wszystko będą kontynuować numerację.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Moim zdaniem nie będą, bo obecne dragony masz jako E6ACT, a tu masz E6DCF. To całkowicie nowa seria, dodatkowo drugi silnik, więc numeracja pewnie pójdzie od nowa.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Na modelu jest 010, więc kto wie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Model to model, na tabliczce znamionowej w działce TYP i NR FABRYCZNY zapewne wpiszą E6DCF-DP, a nr taborowy to co innego przykład z Elfów np dla Wielkopolski i dla BiT City.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

No trudno.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

No i fajnie, będą zielone lokomotywy z żółtym czołem. Czyli malowanie prawie jak klasyka polskiego kolejnictwa. A nie jakieś szare malowania.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

Jak widać można zamawiać dobry tabor również w Polsce.
Cytat:DRAGONY zaczy­nają zdo­by­wać coraz więk­sze zaufa­nie klien­tów.
Mie­siąc temu Fre­igh­tli­ner PL zamó­wił w Newagu 5 loko­mo­tyw wypo­sa­żo­nych dodat­kowo w moduł Dual Power, czyli dodat­kowy sil­nik spa­li­nowy o mocy 520 kW, umoż­li­wia­jący obsługę klien­tów rów­nież na nie­ze­lek­try­fi­ko­wa­nych koń­ców­kach linii oraz na bocz­ni­cach bez wyko­rzy­sty­wa­nia dodat­ko­wych loko­mo­tyw manew­ro­wych (tzw. last mile).

http://www.newag.pl/dragon-niezawodny/
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Odpowiedz

skalt napisał(a):Jak widać można zamawiać dobry tabor również w Polsce.
Mam nadzieje, że można.
Ale jak producent pisze o swoim produkcie że charakteryzuje się "siłą, bez­pie­czeń­stwem, atrak­cyjną ceną, eko­no­mią użyt­ko­wa­nia, boga­tym wypo­sa­że­niem oraz przede wszyst­kim bez­a­wa­ryj­no­ścią", to dla mnie nie jest to wiarygodne źródło.
Odpowiedz

Takie wyniki potwierdził też nabywca czyli LOTOS KOLEJ. Na tą informację natknąłem się gdzie indziej a tą stronę podałem bo więcej można się dowiedzieć.

[ Dodano: 2015-02-27, 19:59 ]
Tą informację przeczytałem tutaj:

http://www.wnp.pl/wiadomosci/245325.html
skalt
“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20
czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą
rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym.”
- Henry Ford
Odpowiedz

Macie na Rynku i Kurierze, bo było spotkanie "góry" Lotosu Kolei i Newagu w Katowicach przy jednym z Dragonów, Lotos podsumował statystyki rocznej eksploatacji (rok temu pierwszy Dragon pojechał w Lotosie).

http://www.rynek-kolejowy.pl/55999/drag ... wodne.html

Natomiast cały wątek należałoby przenieść do stosownego tematu, bo już jeden o Dragonach jest.
Odpowiedz

Dotąd wyprodukowane lokomotywy Dragon Newagu miały oznaczenie E6ACT. Ale Freightliner otrzyma lokomotywy oznaczone E6DCF–DP. Skąd wzięła się ta zmiana?

http://www.rynek-kolejowy.pl/56021/drag ... dcf_dp.htm
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Chodzi o dostosowanie do zachodniego standardu nazwnictwa. Jak by nie patrzeć E6ACT kojarzy się raczej z wersją AC nie DC którą de facto jest. Dla przykładu seria EU47 to inaczej Traxx P160 DC.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin sphinx 345 145 282 25.12.2015, 23:36
Ostatni post: jarząbek019

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
13 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.