Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
A więc potwierdziło się. Dziś znów przyjechał z pociągiem do Rejowca, ok 12 widziałem jak manewrował po stacji, teraz stoi na bocznicy, nie wróci do Wrocławia. Pociąg do Malczyc odjechał z Traxxem i skoda, Smok został.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Co jaki okres Dragon ma przegląd?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 1
Dołączył: 19.08.2011
Reputacja:
0
A kiedy można się spodziewać kolejnych Dragonów?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Najszybciej koniec lata 2013.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
jarząbek019 napisał(a):nie wróci do Wrocławia.
Tak, pojechał do Gdańska, ale już samodzielnie nie wróci do Wrocławia, bo w międzyczasie uszkodził pantograf prawdopodobnie i ściągną go jakoś do Wrocławia.
rustsaltz napisał(a):Co jaki okres Dragon ma przegląd? Zależy który Nie pamiętam dokładnie, ale P1 wypada im sumarycznie na pewno rzadziej niż raz na miesiac.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
W nocy musiał zniknąć z Gniezna, uszkodził pantograf po drodze do Gdańska? czy wcześniej jak jechał z pociągiem do Gniezna?? O i takie jeszcze pytanie czy Dragon ma coś lub kogoś na sumieniu, tzn czy ktoś lub coś wpadło mu pod koła??
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
przewoz napisał(a):Zależy który Nie pamiętam dokładnie, ale P1 wypada im sumarycznie na pewno rzadziej niż raz na miesiac. Ja w swojej instrukcji wyczytałem, że elektrowozy mają tylko PO i PD, może inne spółki mają inaczej. I dla maszyn cargowskich podany jest okres i kilometry. O te dane właśnie mi chodzi
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Każda maszyna musi przejść przeglądy wymienione w DTR, bez względu na spółkę. U Dragona może to wyglądać podobnie jak u Traxxa czyli:
IR: 15 000
I1: 30 000
I2: 75 000
I3: 150 000
I4: 300 000
I5: 600 000
Rewizja: 1 200 000
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
przem710 napisał(a):Każda maszyna musi przejść przeglądy wymienione w DTR, bez względu na spółkę. Ale różne spółki różnie to samo mogą nazywać.
Traxxy nie mają warunku czasu na przegląd?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
przem710 napisał(a):Każda maszyna musi przejść przeglądy wymienione w DTR, bez względu na spółkę. U Dragona może to wyglądać podobnie jak u Traxxa czyli:
Podobnie wygląda. Mogę powiedzieć, że P1 to 30 tys km dla Dragona, ale nie więcej niż co 4 miesiące (co z resztą jest dość kontrowersyjne, bo o dość długi czas jak na lokomotywę, ale tak ustalono).
rustsaltz napisał(a):Ja w swojej instrukcji wyczytałem, że elektrowozy mają tylko PO i PD, Zgodnie z nową nomenklaturą, odchodzi się od nazewnictwa: PK (kontrolny), PO (okresowy), PD (długi), NR (naprawa rewizyjna) i NG (główna). Teraz mniej więcej są to poziomy P1 - P5 (P5 = główna).
jarząbek019 napisał(a):W nocy musiał zniknąć z Gniezna, uszkodził pantograf po drodze do Gdańska? czy wcześniej jak jechał z pociągiem do Gniezna?? Z Gdańska do Gniezna jechał, a dokładnie między Tczewem a Bydgoszczą.
jarząbek019 napisał(a):O i takie jeszcze pytanie czy Dragon ma coś lub kogoś na sumieniu, tzn czy ktoś lub coś wpadło mu pod koła?? Człowieka - nie. Zwierzę - tak.
Poza tym załatwił jeszcze kiedyś samochód na przejeździe między Wrześnią a Gnieznem, ale nie pamiętam gdzie. Na całe szczęście obyło się również i tym razem bez ofiar (chyba że liczyć trochę skrócony samochód). Poza tym bez wypadków z tego co wiem i oby tak zostało jak najdłużej.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
przewoz napisał(a):omenklaturą, odchodzi się od nazewnictwa: PK (kontrolny), PO (okresowy), PD (długi), NR (naprawa rewizyjna) i NG (główna). Teraz mniej więcej są to poziomy P1 - P5 (P5 = główna). No właśnie, odchodzi się, ale "Lenin wiecznie żywy" . PD się u nas mówi "duży" nie "długi", jeszcze jest PG (gwarancyjny), po nowemu P0 (zero), być może instrukcji nie zaktualizowano, ale przeglądy P1-P3 były opisane tylko dla diesli, elektrowozy miały przypisane tylko PO i PD.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Oczywiście "duży" a nie "długi"
Masz rację. Przejęzyczenie.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Dziś o 8 odpoczywał na bocznicy, później zniknął
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
Dragonowi dziś zdefektował się lekko pantograf
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
W sobotę odwiedził Gdańsk, w końcu o normalnej porze.
http://www.stacjatczew.cba.pl/details.php?image_id=145
|