Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Badanie frekwencji 2013
#76
Nie wszystko jeszcze stracone. Dzisiaj będzie podjęta decyzja czy pomiar właściwy odbędzie się na papierowych ankietach czy na tabletach.
Odpowiedz

#77
Trasy obstawione. :-)
Odpowiedz

#78
pitagoras23 napisał(a):Jak zatem zrobić, aby tablet działał w drugą nockę, skoro w Kołobrzegu Intercity nie ma żadnego zaplecza?

Dramatyzujesz. Wystarczy zagadać, podpytać, i wszystko jest. Nawet w Kołobrzegu (hint: punkt kolonijny).

pitagoras23 napisał(a):Ja będę zbierał wszystkie dane w zeszycie i jak będę miał ich dużo dopiero zacznę wprowadzać je do tableta

No, skoro masz czas i ochotę na robienie pracy, za którą w ubiegłych latach Ipsos płacił osobne pieniądze zupełnie innym ludziom (tj. przenoszenie danych z papieru do komputera)...

Ja na Waszym miejscu oprotestowałbym te tablety i niech sami wprowadzają. Albo niech zrobią przyzwoitą ergonomiczną aplikację, a nie barachło (jak zwykle).
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#79
Ja wiem, że można zagadać i tak będę robił, ale mówię o sytuacji totalnego pustkowia, odmowy dostępu itp.

Już za 3 dni sam się dowiem jak to będzie. Będzie źle, będzie źle się wprowadzało czy zbyt długo to będzie trwać to będę robił, jak w ubiegłym roku na kartkach.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#80
No i po naradach w IPSOS jednak się upierają przy tabletach. Przetestuję ten system na sobie, potem, niestety na cierpliwości drużyny konduktorskiej na czwartkowej "Varsovi". Najlepiej na wstępie zakomunikować koordynatorom, że powrócimy do spisywania na papierze, jeśli zapis na tablecie będzie zbyt długo trwał.
Odpowiedz

#81
Pendolino napisał(a):No i po naradach w IPSOS jednak się upierają przy tabletach.

Oczywiście. Bo dla nich to są bardzo konkretne oszczędności - nie trzeba zatrudniać małpek do przeklepywania danych w komputer, bo ankieterzy grzecznie sami wszystko zrobią.

Tylko szkoda że nikt nie zadbał by w tym celu przygotować im dopracowaną i wygodną aplikację. Albo by zapłacić im trochę lepiej - w końcu odwalają podwójną (a pod względem czasowym - pięciokrotną) robotę.
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#82
psim napisał(a):bo ankieterzy grzecznie sami wszystko zrobią.
Skoro są chętni do 'porobienia-pojeżdżenia' za darmo, to dziwisz się?
psim napisał(a):Albo by zapłacić im trochę lepiej
Skoro się na to zgadzają?

Wiem, że IPSOS, to nie byle firma prywatna, ale skoro są chętni, to trzeba na tym korzystać ;-D
Nie zakazujmy ludziom wykonywać pracy do której by z chęcią dopłacili (prócz biletów na 'ankietowany' pociąg), która im się podoba i mają chęci ;-)

Popyt i podaż, podaż i popyt...
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

#83
pitagoras23 napisał(a):Jak zatem zrobić, aby tablet działał w drugą nockę, skoro w Kołobrzegu Intercity nie ma żadnego zaplecza?
pitagoras23 napisał(a):Ale tak czy siak, gdzie podładujesz te akumulatorki? Nikt za free nie da Ci dostępu do prądu. Szczęście dla tych, którzy będą mieli okazję skorzystać z zaplecza socjalnego IC, gdzie będzie można to podładować.
Z całym szacunkiem, ale jakim problemem jest zdobycie gniazdka na godzinę, dwie? ;-)
W ubiegłym roku, pomimo braku tabletów, po badaniu miałem potrzebę naładować telefon w Zakopanem. Zaplecza IC tam nie ma, ale znalazłem gniazdko na dworcu (śmieszna sprawa, bo gniazdka tam są jedynie na zewnętrznych ścianach budynku). Gdyby jednak nie to, nie widzę problemu, żeby pójść do jakiegokolwiek pomieszczenia służbowego z prośbą o podładowanie. "Nie ma nic za free"? Żyjemy, w Polsce - fakt, ale nie przesadzajmy. ;-)

Druga sprawa - w Kołobrzegu jako takiego gniazda IC faktycznie nie ma (jest budka w kierunku północnym bodajże SOK), ale wyspałem się tam lepiej niż w Warszawie, z której prawie że mnie wyrzucili, mimo że takowa budka konkretnie dla IC stoi... No i warunki w Kołobrzegu iście hotelowe, w porównaniu z innymi miejscami, które dane było mi odwiedzić:

[Obrazek: eec7ddc83cee9f71m.jpg]

pitagoras23 napisał(a):Najlepiej na wstępie zakomunikować koordynatorom, że powrócimy do spisywania na papierze, jeśli zapis na tablecie będzie zbyt długo trwał.
Zakomunikować? Podejmując się pracy jednocześnie akceptujesz jej zasady, więc nie wydaje mi się, żeby to ankieterzy mieli podejmować taką decyzję.

psim i Mika dobrze komentują sytuację, bo nie ma się co oszukiwać - spisywanie biletów na tablety na bieżąco nie będzie możliwe. Nie obędzie się więc bez przepisywania. Oczywiście nie mówię tu o sytuacji, gdy ankieter odłoży szacunek dla czasu i pracy konduktora na drugi plan, ale wtedy nie zazdroszczę relacji z drużynami...

Prawda jest taka, że do ankietowania chętni znajdą się zawsze, bo jak na pracę dorywczą, przeważnie dla młodych takie stawki są jak najbardziej do przyjęcia.
Od razu dodam, że sam do takich należę i również wyruszam w czwartek na szlak. Pozdrawiam
Odpowiedz

#84
Z tym gniazdkiem to traktujecie to poważnie i nie zauważacie pewnej dawki ironii z mojej strony.
Przecież wiadomo, że 99,9% ankieterów będzie zagadywać, będzie szukać gniazdek byle by właśnie doładować telefon. Ale tymi słowami chciałem zauważyć tylko braki, jakie ogólnie występują i jeżeli ktoś by chciał ściśle trzymać że skoro robimy dla Intercity to ten przewoźnik powinien wszystko zapewnić. A jak nie zapewni to co, odmówię wykonywania pracy, na którą się zgodziłem.

Ja ogólnie się cieszę, że uda się zarobić chociaż trochę. Jak na te 5 - 6 dni przy średnim wysiłku jaki trzeba ponieść to stawka 12-13 zł / h jest dobrą stawką.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#85
Ja sobie będę pisał na ankietach (robię KINGĘ Kraków Pł.->Warszawa), a w CHOPINIE Warszawa Zach-Katowice i TLK Katowice-Kraków bede przenosił na tableta.
Odpowiedz

#86
Ja uważam że jeśli się za coś biorę i mam świadomość jakie są realia, to wykonuję swoją pracę jak najlepiej umiem.
Odpowiedz

#87
Najważniejsze, żeby nie było nieprzyjemnych incydentów z ankieterami, żeby nie było potem afery, że pijaństwo, lenistwo i inne tego typu sprawy.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#88
pitagoras23, To również działa w drugą stronę. Już doszły mnie słuchy, że drużyny ze Szczecina odmawiają współpracy.... Co w takim wypadku, samemu iść? Czy po prostu adnotacja "Brak chęci współpracy ze strony drużyny"?
Odpowiedz

#89
Zgodnie z instrukcją samemu nie możemy. Mamy prawo informować koordynatora lub dyspozytora.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że musimy zdobyć pieczątkę potwierdzającą naszą obecność i pracę w danym pociągu.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#90
pitagoras23, Wiem wiem, jeździłem rok temu,
Co do samotnej kontroli, w praktyce bywa różnie.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Badanie frekwencji PKP Intercity 2016 Ostry548 14 5 867 23.08.2016, 19:27
Ostatni post: mixer
  Badania frekwencji 2015 Gżągal 14 7 229 12.08.2015, 19:57
Ostatni post: Krzychu191
  Badanie frekwencji 2014 Dudzio 22 9 635 05.12.2014, 16:39
Ostatni post: Tomasz K.
  Badanie frekwencji 2012 - Ipsos/PKP Intercity psim 340 103 578 27.01.2013, 19:47
Ostatni post: Katarzyna
  Kujawsko-pomorskie: badania frekwencji i ankiety psim 9 5 545 12.05.2012, 16:21
Ostatni post: psim

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.