13.12.2011, 12:46
Przetargi na 274 od Września
[ Dodano: 2011-12-13, 12:52 ]
Ogólne informacje z remontów na 274 od Września
8 wrzesnia
Świeże info z 274: na szlaku Żarów-Jaworzyna tor nr 1 zdemontowany w całości, na części szlaku trwają prace przy podtorzu. Między Wałbrzychem a Świebodzicami tor nr 2 całkowicie nieprzejezdny. Na łuku za Świebodzicami trwa wymiana szyn w toku zewnętrznym, rano na całości remontowanego odcinka leżały stare szyny, godzinę temu wymieniona była ponad połowa i praca ciągle trwała Poza tym zaraz za stacją w Świebodzicach między niektórymi podkładami wygrzebana jest podsypka przy pomocy metody "kilof+widły". Do tego została zdemontowana nawierzchnia i odsłonięta konstrukcja mostów w km 59,9 i 62,1. Wszystko zostało wykonane dzisiaj między godziną 8 a 18
28 wrzesnia
Na 274 stan prac na wczorajszy wieczór wygląda tak: tor nr 2 na szlaku Świebodzice-Wałbrzych Szczawienko już przejezdny, na łuku za Świebodzicami, który był wzmacniany ciągle jest ograniczenie prędkości. Pojawił się niestety też czerwony sierżant przed "trzecim przejazdem" w Lubiechowie. Tor nr 1 jest demontowany od km 62,730 w kierunku Świebodzic, wczoraj front robót był na łuku za "trzecim przejazdem". Na szlaku Żarów Jaworzyna w torze nr 1 są już układane podkłady od przejazdu w Piotrowicach w kierunku Żarowa.
18 paździrnika
Na 274:
1) Tor nr 1, szlak Żarów-Jaworzyna - podkłady ułożone na całym szlaku poza fragmentem między wiaduktem za parowozownią a głowicą stacji w Jaworzynie, na większości odcinka luzem na podkładach leżą nowe szyny, jeszcze nie przytwierdzone. Poza tym wzdłuż toru rozłożone są prefabrykowane fundamenty słupów sieci trakcyjnej, trochę ich leży też na stacji w Żarowie. Tor w obrębie stacji w Jaworzynie jeszcze nie ruszony.
2) Tor nr 1, szlak Świebodzice-Wałbrzych Szczawienko - roboty się toczą, ale żadnego porządku w tym nie widać, ciężko konkretnie opisać, co się tam dzieje. Są miejsca, gdzie tylko zdemontowano do tej pory tor. Są miejsca, gdzie częściowo usunięto podsypkę. Są też miejsca, gdzie odsłonięto torowisko. Oczyszczane są betonowe korytka odwodnienia liniowego. Tor nr 2 na tym szlaku jest w fatalnym stanie - na łuku za Świebodzicami mimo wzmocnienia dalej utrzymywane jest ograniczenie do 20 km/h, takie samo jest na łuku w Lubiechowie. Ostatnia prosta przed Szczawienkiem nie lepsza. Pociąg, dojeżdżając do Świebodzic o czasie, na Wałbrzychu Miasto ma 15 minut w plecy.
3) Na przejeździe w km 25,199 zaczęły się okołotorowe roboty ziemne.
28 pazdziernika
Między Żarowem a Jaworzyną wczoraj wieczorem były już zabudowane wszystkie fundamenty pod nowe słupy sieci trakcyjnej.
4 listopada
Między Żarowem a Jaworzyną stoją już wszystkie nowe słupy sieci trakcyjnej. Poza tym tor jest już częściowo podbity, ale tak na oko trzeba będzie jeszcze uzupełnić podsypkę. Poza tym skarpa przekopu po stronie głowicy zachodniej została całkowicie odchwaszczona, trwają prace przy odwodnieniu w tym miejscu. W zeszłym tygodniu były prowadzone jakieś ręczne prace w rejonie ograniczenia prędkości w torze nr 1 zaraz za stacją w kierunku Świebodzic. Ograniczenie jednak na razie nie zniknęło.
Między Świebodzicami a Wałbrzychem prace toczą się własnym rytmem Z ciekawszych rzeczy, w rejonie wiaduktu DK35 zostało odkopane odwodnienie, istnienia którego nikt by się chyba nie spodziewał
9 listopada
No teraz zaczyna to powoli wyglądać. Lubiechów chyba nigdy nie widział takiego ruchu ciężarówek wywożących starą podsypkę. Na krótkim odcinku między stacją w Świebodzicach a wiaduktem DK35 jest w tej chwili budowany nowy drenaż w miejscu dawnych korytek oraz umacniana jest skarpa płytami betonowymi ażurowymi. Poza tym przywieźli wczoraj sporo nowych korytek do umacniania rowów.
A między Żarowem i Jaworzyną rozwieszane są już przewody jezdne sieci trakcyjnej i reszta osprzętu.
23 listopada
W Lubiechowie niespodzianka: przedwczoraj zaczęła się zrywka toru dalej w kierunku Szczawienka. Wieczorem zerwane było jakieś 800 metrów. Od dawna jednak można było się domyślić, że podział na 2 etapy tego zadania będzie fikcją, więc dobrze się dzieje.
29 listopada
Między Kątami a Mietkowem czynne są obydwa tory.
30 listopada
Kolejowa wiadomość dnia: tor nr 1 między Żarowem a Jaworzyną czynny! Trwają jeszcze jednak pewne prace, głównie przy odwodnieniu. Nieczynny jest dalej tor na stacji w Jaworzynie.
1 grudnia
W kwestii obowiązującej dzisiaj prędkości na torze nr 1 Żarów-Jaworzyna, sygnał D-6 przy torze mówi o 70 km/h.
12 grudnia
Przejazd w km 25,199 gotowy, SSP działa, ograniczenie na torach dalej obowiązuje. Na stacji w Jaworzynie prace w torze nr 1 są w takim stadium, że można pociągiem pasażerskim jeździć do Świebodzic po dwóch torach. Z Wałbrzycha Miasto rano jechałem 1:36, z powrotem 1:38, a i tak pociągi stały chwilę w Jaworzynie nie wiem po co.
[ Dodano: 2011-12-13, 12:58 ]
Grudniowy WOS na 274 wraz z ostatnimi poprawkami:
1,650km - 20,295km
http://imageshack.us/photo/my-images/841/31376408.jpg
20,360km - 79,600km
http://imageshack.us/photo/my-images/811/40571210.jpg
79,124km - 177,200km
http://imageshack.us/photo/my-images/4/65533500.jpg
178,100km - 199,500km
http://imageshack.us/photo/my-images/546/39393861.jpg
Poprawki do WOS
WYKREŚLIĆ OGRANICZENIE W LOKALIZACJI [wykreślić cały wiersz dotyczacy ograniczenia]:
Jaworzyna Śląska 48,796 48,823 zły stan rozjazdu nr 71, 7, 20km/h 20km/h *) 21
Jelenia Góra - Rybnica
133,550 136,600 zły stan toru 1 50 50 2
Rybnica - Stara Kamienica*
137,400 137,606 zły stan toru 1 50 50 *) obowiązuje autobusy szynowe
137,606 137,900 zły stan toru 1 50 50 *) obowiązuje autobusy szynowe
137,900 141,360 zły stan techniczny toru 1 50 50 *) 2
Lubań Śląski - Studniska podg
192,030 192,100 zły stan rozjazdu nr 14 5 20 20 *)
[ Dodano: 2011-12-13, 13:16 ]
Zdjęcia z remontów 274
29 września.
Zamknięcie toru nr 1 na stacji Wałbrzych Szczawienko
http://img193.imageshack.us/img193/1917 ... n20111.jpg
Kawałek dalej miejsce, gdzie zaczynają się prace - kilometr 63,000
http://img59.imageshack.us/img59/7914/2 ... n20112.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/8141 ... n20113.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/6695 ... n20114.jpg
Pierwszy lubiechowski łuk
http://img841.imageshack.us/img841/5412 ... n20115.jpg
Drugi przejazd
http://img37.imageshack.us/img37/3259/2 ... n20116.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/4060 ... n20117.jpg
Most nad Lubiechowską Wodą. Wcześniej została wymieniona izolacja pod torem nr 2
http://img855.imageshack.us/img855/2001 ... n20118.jpg
Najciaśniejszy na szlaku łuk koszowy
http://img99.imageshack.us/img99/8664/2 ... n20119.jpg
Trzeci przejazd
http://img36.imageshack.us/img36/5894/2 ... 201110.jpg
Wstawka prosta między lubiechowskimi łukami odwrotnymi
http://img820.imageshack.us/img820/3605 ... 201111.jpg
Koniec prac na tamtą chwilę na wysokości przejazdu na granicy Wałbrzycha i Świebodzic
http://img99.imageshack.us/img99/3052/2 ... 201112.jpg
7 listopada
Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec
http://www.dolkom.mserwer.pl/pl/Aktualn ... zelec.html
Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec na odcinku Wrocław - Jelenia Góra - modernizacja nawierzchni kolejowej wraz z robotami towarzyszącymi, tor nr 1 i 2 szlak Świebodzice – Wałbrzych Szczawienko. Zdjęcia przedstawiają I etap (km 58+414 - 63+002) w tym demontażu toru, wybierania zanieczyszczonej podsypki, miejscowego wzmocnienia podtorza warstwą niesortu układanego na geowłókninie oraz naprawy mostów (km 62+105)
GALERIA
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-266.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-267.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-268.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-269.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-270.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-271.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-272.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-273.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-274.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-275.JPG
9 listopada
Wieloletni Program Inwestycji Kolejowych 2010-2013 [Linia 274]http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/programy_i_s...cznych.pdf
PROJEKTY INWESTYCYJNE OBJĘTE WPIK 2010-2013
http://imageshack.us/photo/my-images/830/27372826.png
http://img830.imageshack.us/img830/4715/27372826.png
WYDATKI NA POSZCZEGÓLNE PROJEKTY WPIK 2010-2013
http://imageshack.us/photo/my-images/833/67011470.png
http://img833.imageshack.us/img833/2376/67011470.png
PROJEKTY KONTYNUOWANE WPIK 2010-2013, ROZPOCZĘTE PRZED 2011 r.(OGÓŁEM PROJEKTY RPO)
http://imageshack.us/photo/my-images/855/48479265.png
http://img855.imageshack.us/img855/6903/48479265.png
Planowane wydatki z budżetu państwa i budżetu środków europejskich w układzie zadaniowym
http://imageshack.us/photo/my-images/33/81500496.png
http://img33.imageshack.us/img33/140/81500496.png
17 listopada
Przejazd w kilometrze 25,199 - dziś zamknięty tor nr 1, chociaż we wtorek jeździło się tylko po nim.
http://img641.imageshack.us/img641/1169 ... d20111.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/4008 ... d20112.jpg
Między Żarowem a Jaworzyną elektryfikacja dotarła już do stacji Żarów. Dwa ujęcia, niestety z uwagi na współpasażerów nie mogłem robić zdjęć przez otwarte okno, a przez szybę też się nie da, bo bardzo szybko zaparowuje.
http://img254.imageshack.us/img254/4368 ... d20113.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/4471 ... d20114.jpg
Wjazd na stację w Jaworzynie od strony Żarowa z widokiem na remontowany tor nr 1
http://img849.imageshack.us/img849/9114 ... d20115.jpg
Tor główny zasadniczy będący przedłużeniem toru szlakowego nr 1 wchodzi jako tor zwrotny na pierwszym widocznym rozjeździe o skosie 1:12, niestety bez możliwości jazdy po nim z prędkością 60 km/h z uwagi na usrk. W miejscu następującej po nim wstawki prostej do niedawna był rozjazd skupiony. Widać tory, które wchodziły do niego jako zwrotne. Co ciekawe, w przetargu była mowa wymianie tego rozjazdu, a nie jego likwidacji. Czyżby wstawka prosta była tylko przęsłem technologicznym do czasu zabudowy nowego rozjazdu skupionego? A może szykuje się uproszczenie układu torowego w tej głowicy?
http://img267.imageshack.us/img267/6686 ... d20116.jpg
http://img33.imageshack.us/img33/4235/2 ... d20117.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/7206 ... d20118.jpg
Po drugiej stronie peronów, wyjazd w kierunku Świebodzic. Urobek z remontowanego toru leży na torze stacyjnym nr 2.
http://img443.imageshack.us/img443/9804 ... d20119.jpg
Widoczne miejsce po zdemontowanym torze nr 1.
http://img84.imageshack.us/img84/607/27 ... 201110.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/8861/2 ... 201111.jpg
Skarpa przy torze nr 1 wygląda podobnie już prawie do samego wiaduktu drogi wojewódzkiej przy wylocie ze stacji w kierunku Świebodzic.
http://img24.imageshack.us/img24/11/274 ... 201112.jpg
[ Dodano: 2011-12-13, 13:17 ]
Informacje prasowe z 274
Pociągi z Jeleniej Góry przyśpieszą
Cytat:Wykonanie i montaż siedzisk peronowych oraz ławek w stacji PKP Wałbrzych Miasto na linii kolejowej nr 274 Wrocław Świebodzki - Zgorzelec.
Cytat:DOLKOM wygrał przetarg na modernizację toru nr 2 na szlaku Janowice Wielkie - Wojanów (linia nr 274)
Cytat:Most w ZgorzelcuNa zlecenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., zespół Krzysztofa Rendzionka przygotuje dokumentację projektową wraz z uzyskaniem stosownych decyzji na wykonanie robót budowlanych dla zadania „Modernizacja Mostu w KM 202,403 Linii Kolejowej nr 274 Wrocław Świebodzki - Zgorzelec”. Więcej informacji o tym projekcie znajdzie się w listopadowym numerze Newslettera Polska i Litwa. Wartość projektu to 387 tys. PLN.
Cytat:Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław – Jelenia Góra – modernizacja nawierzchni kolejowej wraz z robotami towarzyszącymi, tor nr 20 stacja Wałbrzych Główny:
Cytat:Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec na odcinku Wrocław – Jelenia Góra” – modernizacja mostów stalowych na szlaku Smolec – Kąty Wrocławskie w km 17,217; 17,257; 17,365
Cytat:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na doposażenie w interfejs urządzeń przekaźnikowych dla powiązania urządzeń SSP z urządzeniami stacyjnymi oraz zmianę oprogramowania przejazdu kolejowego w km 44,640, szlak Żarów – Jaworzyna Śląska realizowanego w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec na odcinku Wrocław – Jelenia Góra”
Cytat:Wykonanie zamówienia dodatkowego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec na odcinku Wrocław - Jelenia Góra - modernizacja nawierzchni kolejowej wraz z robotami towarzyszącymi, tor nr 1 szlak Żarów - Jaworzyn Śl.
[ Dodano: 2011-12-13, 12:52 ]
Ogólne informacje z remontów na 274 od Września
8 wrzesnia
Świeże info z 274: na szlaku Żarów-Jaworzyna tor nr 1 zdemontowany w całości, na części szlaku trwają prace przy podtorzu. Między Wałbrzychem a Świebodzicami tor nr 2 całkowicie nieprzejezdny. Na łuku za Świebodzicami trwa wymiana szyn w toku zewnętrznym, rano na całości remontowanego odcinka leżały stare szyny, godzinę temu wymieniona była ponad połowa i praca ciągle trwała Poza tym zaraz za stacją w Świebodzicach między niektórymi podkładami wygrzebana jest podsypka przy pomocy metody "kilof+widły". Do tego została zdemontowana nawierzchnia i odsłonięta konstrukcja mostów w km 59,9 i 62,1. Wszystko zostało wykonane dzisiaj między godziną 8 a 18
28 wrzesnia
Na 274 stan prac na wczorajszy wieczór wygląda tak: tor nr 2 na szlaku Świebodzice-Wałbrzych Szczawienko już przejezdny, na łuku za Świebodzicami, który był wzmacniany ciągle jest ograniczenie prędkości. Pojawił się niestety też czerwony sierżant przed "trzecim przejazdem" w Lubiechowie. Tor nr 1 jest demontowany od km 62,730 w kierunku Świebodzic, wczoraj front robót był na łuku za "trzecim przejazdem". Na szlaku Żarów Jaworzyna w torze nr 1 są już układane podkłady od przejazdu w Piotrowicach w kierunku Żarowa.
18 paździrnika
Na 274:
1) Tor nr 1, szlak Żarów-Jaworzyna - podkłady ułożone na całym szlaku poza fragmentem między wiaduktem za parowozownią a głowicą stacji w Jaworzynie, na większości odcinka luzem na podkładach leżą nowe szyny, jeszcze nie przytwierdzone. Poza tym wzdłuż toru rozłożone są prefabrykowane fundamenty słupów sieci trakcyjnej, trochę ich leży też na stacji w Żarowie. Tor w obrębie stacji w Jaworzynie jeszcze nie ruszony.
2) Tor nr 1, szlak Świebodzice-Wałbrzych Szczawienko - roboty się toczą, ale żadnego porządku w tym nie widać, ciężko konkretnie opisać, co się tam dzieje. Są miejsca, gdzie tylko zdemontowano do tej pory tor. Są miejsca, gdzie częściowo usunięto podsypkę. Są też miejsca, gdzie odsłonięto torowisko. Oczyszczane są betonowe korytka odwodnienia liniowego. Tor nr 2 na tym szlaku jest w fatalnym stanie - na łuku za Świebodzicami mimo wzmocnienia dalej utrzymywane jest ograniczenie do 20 km/h, takie samo jest na łuku w Lubiechowie. Ostatnia prosta przed Szczawienkiem nie lepsza. Pociąg, dojeżdżając do Świebodzic o czasie, na Wałbrzychu Miasto ma 15 minut w plecy.
3) Na przejeździe w km 25,199 zaczęły się okołotorowe roboty ziemne.
28 pazdziernika
Między Żarowem a Jaworzyną wczoraj wieczorem były już zabudowane wszystkie fundamenty pod nowe słupy sieci trakcyjnej.
4 listopada
Między Żarowem a Jaworzyną stoją już wszystkie nowe słupy sieci trakcyjnej. Poza tym tor jest już częściowo podbity, ale tak na oko trzeba będzie jeszcze uzupełnić podsypkę. Poza tym skarpa przekopu po stronie głowicy zachodniej została całkowicie odchwaszczona, trwają prace przy odwodnieniu w tym miejscu. W zeszłym tygodniu były prowadzone jakieś ręczne prace w rejonie ograniczenia prędkości w torze nr 1 zaraz za stacją w kierunku Świebodzic. Ograniczenie jednak na razie nie zniknęło.
Między Świebodzicami a Wałbrzychem prace toczą się własnym rytmem Z ciekawszych rzeczy, w rejonie wiaduktu DK35 zostało odkopane odwodnienie, istnienia którego nikt by się chyba nie spodziewał
9 listopada
No teraz zaczyna to powoli wyglądać. Lubiechów chyba nigdy nie widział takiego ruchu ciężarówek wywożących starą podsypkę. Na krótkim odcinku między stacją w Świebodzicach a wiaduktem DK35 jest w tej chwili budowany nowy drenaż w miejscu dawnych korytek oraz umacniana jest skarpa płytami betonowymi ażurowymi. Poza tym przywieźli wczoraj sporo nowych korytek do umacniania rowów.
A między Żarowem i Jaworzyną rozwieszane są już przewody jezdne sieci trakcyjnej i reszta osprzętu.
23 listopada
W Lubiechowie niespodzianka: przedwczoraj zaczęła się zrywka toru dalej w kierunku Szczawienka. Wieczorem zerwane było jakieś 800 metrów. Od dawna jednak można było się domyślić, że podział na 2 etapy tego zadania będzie fikcją, więc dobrze się dzieje.
29 listopada
Między Kątami a Mietkowem czynne są obydwa tory.
30 listopada
Kolejowa wiadomość dnia: tor nr 1 między Żarowem a Jaworzyną czynny! Trwają jeszcze jednak pewne prace, głównie przy odwodnieniu. Nieczynny jest dalej tor na stacji w Jaworzynie.
1 grudnia
W kwestii obowiązującej dzisiaj prędkości na torze nr 1 Żarów-Jaworzyna, sygnał D-6 przy torze mówi o 70 km/h.
12 grudnia
Przejazd w km 25,199 gotowy, SSP działa, ograniczenie na torach dalej obowiązuje. Na stacji w Jaworzynie prace w torze nr 1 są w takim stadium, że można pociągiem pasażerskim jeździć do Świebodzic po dwóch torach. Z Wałbrzycha Miasto rano jechałem 1:36, z powrotem 1:38, a i tak pociągi stały chwilę w Jaworzynie nie wiem po co.
[ Dodano: 2011-12-13, 12:58 ]
Grudniowy WOS na 274 wraz z ostatnimi poprawkami:
1,650km - 20,295km
http://imageshack.us/photo/my-images/841/31376408.jpg
20,360km - 79,600km
http://imageshack.us/photo/my-images/811/40571210.jpg
79,124km - 177,200km
http://imageshack.us/photo/my-images/4/65533500.jpg
178,100km - 199,500km
http://imageshack.us/photo/my-images/546/39393861.jpg
Poprawki do WOS
WYKREŚLIĆ OGRANICZENIE W LOKALIZACJI [wykreślić cały wiersz dotyczacy ograniczenia]:
Jaworzyna Śląska 48,796 48,823 zły stan rozjazdu nr 71, 7, 20km/h 20km/h *) 21
Jelenia Góra - Rybnica
133,550 136,600 zły stan toru 1 50 50 2
Rybnica - Stara Kamienica*
137,400 137,606 zły stan toru 1 50 50 *) obowiązuje autobusy szynowe
137,606 137,900 zły stan toru 1 50 50 *) obowiązuje autobusy szynowe
137,900 141,360 zły stan techniczny toru 1 50 50 *) 2
Lubań Śląski - Studniska podg
192,030 192,100 zły stan rozjazdu nr 14 5 20 20 *)
[ Dodano: 2011-12-13, 13:16 ]
Zdjęcia z remontów 274
29 września.
Zamknięcie toru nr 1 na stacji Wałbrzych Szczawienko
http://img193.imageshack.us/img193/1917 ... n20111.jpg
Kawałek dalej miejsce, gdzie zaczynają się prace - kilometr 63,000
http://img59.imageshack.us/img59/7914/2 ... n20112.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/8141 ... n20113.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/6695 ... n20114.jpg
Pierwszy lubiechowski łuk
http://img841.imageshack.us/img841/5412 ... n20115.jpg
Drugi przejazd
http://img37.imageshack.us/img37/3259/2 ... n20116.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/4060 ... n20117.jpg
Most nad Lubiechowską Wodą. Wcześniej została wymieniona izolacja pod torem nr 2
http://img855.imageshack.us/img855/2001 ... n20118.jpg
Najciaśniejszy na szlaku łuk koszowy
http://img99.imageshack.us/img99/8664/2 ... n20119.jpg
Trzeci przejazd
http://img36.imageshack.us/img36/5894/2 ... 201110.jpg
Wstawka prosta między lubiechowskimi łukami odwrotnymi
http://img820.imageshack.us/img820/3605 ... 201111.jpg
Koniec prac na tamtą chwilę na wysokości przejazdu na granicy Wałbrzycha i Świebodzic
http://img99.imageshack.us/img99/3052/2 ... 201112.jpg
7 listopada
Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec
http://www.dolkom.mserwer.pl/pl/Aktualn ... zelec.html
Modernizacja linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec na odcinku Wrocław - Jelenia Góra - modernizacja nawierzchni kolejowej wraz z robotami towarzyszącymi, tor nr 1 i 2 szlak Świebodzice – Wałbrzych Szczawienko. Zdjęcia przedstawiają I etap (km 58+414 - 63+002) w tym demontażu toru, wybierania zanieczyszczonej podsypki, miejscowego wzmocnienia podtorza warstwą niesortu układanego na geowłókninie oraz naprawy mostów (km 62+105)
GALERIA
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-266.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-267.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-268.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-269.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-270.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-271.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-272.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-273.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-274.JPG
http://www.dolkom.mserwer.pl/files/gall ... ob-275.JPG
9 listopada
Wieloletni Program Inwestycji Kolejowych 2010-2013 [Linia 274]http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/programy_i_s...cznych.pdf
PROJEKTY INWESTYCYJNE OBJĘTE WPIK 2010-2013
http://imageshack.us/photo/my-images/830/27372826.png
http://img830.imageshack.us/img830/4715/27372826.png
WYDATKI NA POSZCZEGÓLNE PROJEKTY WPIK 2010-2013
http://imageshack.us/photo/my-images/833/67011470.png
http://img833.imageshack.us/img833/2376/67011470.png
PROJEKTY KONTYNUOWANE WPIK 2010-2013, ROZPOCZĘTE PRZED 2011 r.(OGÓŁEM PROJEKTY RPO)
http://imageshack.us/photo/my-images/855/48479265.png
http://img855.imageshack.us/img855/6903/48479265.png
Planowane wydatki z budżetu państwa i budżetu środków europejskich w układzie zadaniowym
http://imageshack.us/photo/my-images/33/81500496.png
http://img33.imageshack.us/img33/140/81500496.png
17 listopada
Przejazd w kilometrze 25,199 - dziś zamknięty tor nr 1, chociaż we wtorek jeździło się tylko po nim.
http://img641.imageshack.us/img641/1169 ... d20111.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/4008 ... d20112.jpg
Między Żarowem a Jaworzyną elektryfikacja dotarła już do stacji Żarów. Dwa ujęcia, niestety z uwagi na współpasażerów nie mogłem robić zdjęć przez otwarte okno, a przez szybę też się nie da, bo bardzo szybko zaparowuje.
http://img254.imageshack.us/img254/4368 ... d20113.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/4471 ... d20114.jpg
Wjazd na stację w Jaworzynie od strony Żarowa z widokiem na remontowany tor nr 1
http://img849.imageshack.us/img849/9114 ... d20115.jpg
Tor główny zasadniczy będący przedłużeniem toru szlakowego nr 1 wchodzi jako tor zwrotny na pierwszym widocznym rozjeździe o skosie 1:12, niestety bez możliwości jazdy po nim z prędkością 60 km/h z uwagi na usrk. W miejscu następującej po nim wstawki prostej do niedawna był rozjazd skupiony. Widać tory, które wchodziły do niego jako zwrotne. Co ciekawe, w przetargu była mowa wymianie tego rozjazdu, a nie jego likwidacji. Czyżby wstawka prosta była tylko przęsłem technologicznym do czasu zabudowy nowego rozjazdu skupionego? A może szykuje się uproszczenie układu torowego w tej głowicy?
http://img267.imageshack.us/img267/6686 ... d20116.jpg
http://img33.imageshack.us/img33/4235/2 ... d20117.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/7206 ... d20118.jpg
Po drugiej stronie peronów, wyjazd w kierunku Świebodzic. Urobek z remontowanego toru leży na torze stacyjnym nr 2.
http://img443.imageshack.us/img443/9804 ... d20119.jpg
Widoczne miejsce po zdemontowanym torze nr 1.
http://img84.imageshack.us/img84/607/27 ... 201110.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/8861/2 ... 201111.jpg
Skarpa przy torze nr 1 wygląda podobnie już prawie do samego wiaduktu drogi wojewódzkiej przy wylocie ze stacji w kierunku Świebodzic.
http://img24.imageshack.us/img24/11/274 ... 201112.jpg
[ Dodano: 2011-12-13, 13:17 ]
Informacje prasowe z 274
Pociągi z Jeleniej Góry przyśpieszą
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec