21.11.2013, 08:35
W woj. kujawsko-pomorskim chyba jako pierwsi testowali rozwiązanie SA106 + "bonanza":
Koniec SU45
|
21.11.2013, 08:35
W woj. kujawsko-pomorskim chyba jako pierwsi testowali rozwiązanie SA106 + "bonanza":
21.11.2013, 09:47
W ogóle co ciekawe to wszelkie zdjęcia / filmy z takim połączeniami to tylko szynobus + bonanza. Ciekawe dlaczego inne typy wagonów nie są tak łączone?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
21.11.2013, 11:05
Arriva jako pierwsza testowała łącznie szynobusu z wagonem niemieckiej serii Bm.
Cytat:W ogóle co ciekawe to wszelkie zdjęcia / filmy z takim połączeniami to tylko szynobus + bonanza. Bo w razie potrzeby więcej wciśnie się osób, poza tym niektóre 120A mają system Webasto (podobnie jak Bm) co w przypadku zimy pomaga nie zamarznąć pasażerom. Cytat:Ciekawe dlaczego inne typy wagonów nie są tak łączone? Nie raz nie dwa łączono Gorlitz88/89 czy 111A.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
21.11.2013, 14:20
Mariusz W. napisał(a):Szynobus jest zespołem lub wagonem trakcyjnym, a te trudniej zestawiać pod konkretne potrzeby w porównaniu do składu wagonowego.Zapotrzebowanie na pociąg lokalny jest względnie stałe w danym okresie, więc można przewidzieć, że w danym dniu musi jechać większy pojazd/zestaw. Cytat:Brak możliwości tworzenia relacji bezpośrednich wagonów, np. włączanych do pospiesznego.Łatwiej przesadzić pasażera niż przestawiać wagon. Cytat:Brak przedziałów, przez niektórych bardziej cenionych od miejsc bezprzedziałowych.Umówmy się, że nikt nie jedzie lokalnym pociągiem nad morze czy w góry przez całą/pół nocy. Cytat:W przeciwnym wypadku po ulicach wielu naszych miast nie jeździłyby nowe Solarisy / Many tylko nadal stare Jelcze, bo były takie "tanie".Akurat w mieście w grę wchodzą inne względy, bo spalanie nie jest mniejsze. Cytat:To większe zużycie paliwa nie pogrąrzy jeszcze bardziej naszych przewoźników.No nie, bo albo wytnie pociąg albo wszyscy się na niego złożymy. Cytat: Skoro stać ich na to aby loki co maja góra 24 lata stały w krzakach .Skoro są niewypałem to stoją w krzakach. Dlaczego jeżdżą trzydziestoletnie helmuty i siódemki? Cytat:To na paliwo tym bardziej ich stać.Paliwo paliwem, a gdzie olej, płyn chłodzący, koszt serwisowania, straty zdrowotne obsługi, zanieczyszczenia itp?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
21.11.2013, 14:54
Chciałbym jeszcze wrócić do zdjęcia, które wykonałem 8 listopada 2013 r.:
http://plus.google.com/photos/+swiatnas ... 5824541218 Na pierwszym planie jest wrak "fiata" oznaczonego jako SU45-249. Tymczasem w galerii ilostanowej jest fotka z 22 lipca br., na której szkieletor "fiata" znajduje się na platformie. Oznaczeń nie widać, niemniej zdjęcie przypisano do egzemplarza SU45-249. Rodzi się zatem wątpliwość: który z pokazanych na dwóch powyższych zdjęciach "fiatów" to naprawdę SU45-249?
21.11.2013, 14:58
Nie rozumiem. Oba zdjęcia to 249.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
21.11.2013, 15:05
To jak to możliwe, że w lipcu była już bez wózków?
21.11.2013, 15:22
Przecież wózki do niej jadą na platformie obok. Pewnie już są w takim stanie że nie dało się tego przewieźć na własnych kołach.
21.11.2013, 15:25
Raczej robiłem zdjęcie tabliczek z boku. Jak wrócę, to Ci podeślę foto.
21.11.2013, 16:10
MichałŁ napisał(a):Przecież wózki do niej jadą na platformie obok. Pewnie już są w takim stanie że nie dało się tego przewieźć na własnych kołach. Przepraszam, nie zwróciłem uwagi na te wózki na platformie. Co więcej, sądziłem iż pudło zdjęte z wózków już na nie nie wraca...
21.11.2013, 16:50
Wraca i to bardzo często. Wielu napraw nie da się wykonać bez wyjechania wózkami
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
21.11.2013, 19:30
przem710 napisał(a):No dobrze ale ile dokładnie zostało nam sprawnych SU45 A SU45-250?
21.11.2013, 19:32
Wycofana w listopadzie 2013, dawca dla 246 oraz Suki 031 (prądnica).
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
21.11.2013, 20:01
Lutek napisał(a):Wycofana w listopadzie 2013, dawca dla 246 oraz Suki 031 (prądnica).dziekuje szkoda 250 a 250 dawca dla 246 a co silnik ?
21.11.2013, 20:04
Jop, przełożyli, a 250 pojechała do Lublina na haku z ST45 na czele.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Czynne SU45 | KeM9T | 4 | 3 882 |
14.01.2020, 11:40 Ostatni post: MegaTVHD |
|
ST45 - modernizacja SU45 | Miderion | 62 | 36 920 |
23.10.2019, 19:55 Ostatni post: zeus04 |
|
Czynne SU45 w Pomorskim | norbis97 | 7 | 5 595 |
09.08.2013, 20:19 Ostatni post: przem710 |
|
Pierwsza prywatna SU45 | KlimaT | 13 | 7 301 |
05.07.2013, 18:25 Ostatni post: Lutek |
|
Koniec pociągów obsługiwanych trakcją parową? | przem710 | 9 | 6 519 |
30.12.2012, 18:10 Ostatni post: Lutek |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
6 gości |