08.09.2013, 08:54
Remont rozpoczął się na dobre. Ekipa remontowa już pracuje.
Wypadałoby przy okazji przypomnieć plan prac, który podzielony jest na 4
etapy.
Etap 1 będzie obejmował prawdopodobnie tor od stacji w Prudniku do
przejazdu kolejowego na drodze wojewódzkiej 414 w Lubrzy – planowany
koniec tego etapu to 17.10.13.
Etap II będzie prawdopodobnie obejmował tor od przejazdu kolejowego w
Lubrzy aż do okolic Krobusza - planowany koniec tego etapu to 03.10.14.
Etap III będzie prawdopodobnie obejmował tor od okolic Krobusza aż do
okolic Łowkowic – planowany koniec tego etapu to 21.09.15.
Etap IV, a zarazem ostatni, będzie prawdopodobnie obejmował tor od okolic
Łowkowic aż do Krapkowic – planowany koniec tego etapu to 20.09.16.
No i żeby nie być gołosłownym i żeby przekonać sceptyków, że jednak remont ruszył, załączam zdjęcia.
Widok w kierunku przejazdu na ul. Prążyńskiej w Prudniku, po lewej stronie widoczny kształtowy semafor wjazdowy.
Widok z tego samego miejsca ale w kierunku Lubrzy, widoczne betonowe podkłady pozbawione już szyn.
Wyrywanie toru z nasypu przy użyciu koparki.
Wyrwany i czekający na dalszy demontaż tor. Widok w kierunku Lubrzy z przejazdu kolejowega na obwodnicy Prudnika.
Widok na remontowane torowisko w kierunku Prudnika z przejazdu kolejowego na obwodnicy tego miasta.
Wypadałoby przy okazji przypomnieć plan prac, który podzielony jest na 4
etapy.
Etap 1 będzie obejmował prawdopodobnie tor od stacji w Prudniku do
przejazdu kolejowego na drodze wojewódzkiej 414 w Lubrzy – planowany
koniec tego etapu to 17.10.13.
Etap II będzie prawdopodobnie obejmował tor od przejazdu kolejowego w
Lubrzy aż do okolic Krobusza - planowany koniec tego etapu to 03.10.14.
Etap III będzie prawdopodobnie obejmował tor od okolic Krobusza aż do
okolic Łowkowic – planowany koniec tego etapu to 21.09.15.
Etap IV, a zarazem ostatni, będzie prawdopodobnie obejmował tor od okolic
Łowkowic aż do Krapkowic – planowany koniec tego etapu to 20.09.16.
No i żeby nie być gołosłownym i żeby przekonać sceptyków, że jednak remont ruszył, załączam zdjęcia.
Widok w kierunku przejazdu na ul. Prążyńskiej w Prudniku, po lewej stronie widoczny kształtowy semafor wjazdowy.
Widok z tego samego miejsca ale w kierunku Lubrzy, widoczne betonowe podkłady pozbawione już szyn.
Wyrywanie toru z nasypu przy użyciu koparki.
Wyrwany i czekający na dalszy demontaż tor. Widok w kierunku Lubrzy z przejazdu kolejowega na obwodnicy Prudnika.
Widok na remontowane torowisko w kierunku Prudnika z przejazdu kolejowego na obwodnicy tego miasta.