Liczba postów: 354
Liczba wątków: 30
Dołączył: 23.08.2010
Reputacja:
0
Czy ktoś wie co stanie się z taborem który zostanie po pociągach interREGIO?
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Częściowa odpowiedź na to pytanie znajduje się na pierwszej stronie tego tematu.
Jaro
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jak się nie mylę cześć Bohunów miała przyjść do Chojnic?
Liczba postów: 868
Liczba wątków: 126
Dołączył: 26.05.2013
Reputacja:
8
Dyrektor PR Gdynia przedłużył umowę na małopolskie przynajmniej do grudnia.
Poza tym rownież do grudnia zostają wszystkie marszałkowskie Newagi w PR. Dopiero wtedy nastąpi przekazanie 3 sztuk do SKM Trójmiasto
W związku z powyższym nie przyszło do nas tych 5 bohunow z Olsztyna, które miało.
Liczba postów: 683
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Podobno jeden SA109 małopolski zaliczył poważny defekt. Są plany naprawy?
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Wraz z likwidacją interREGIO PR-y zlikwidowały część swojej oferty odnośnie taniego podróżowania np. bilet tygodniowy. Szkoda tylko, że informacji na ten temat brak...
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Wreszcie ktoś oficjalnie powiedział, to co ludziom interedującym się koleją było znane od dawna: PIC zarżnął IR w celu monopolizacji rynku. Lecz płonne ich nadzieje w wielu przypadkach, bo IR konkurował ceną
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Gdzieś tak od 3 lat ta konkurencja cenowa w podstawowej taryfie była mizerna, aczkolwiek od czasu wprowadzenia Super Biletów rzeczywiście bardziej opłacało się jeździć iR-ami niż TLK i IC. Raz zdarzyło mi się kupić superbilet dzień przed odjazdem, konkretnie ok. 12 godzin przed i zaoszczędziłem 20 złotych wobec zakupu biletu w kasie, a w stosunku do biletu na TLK różnica była jeszcze o parę złotych większa.
Z drugiej strony były też kursy, na które nie było superbiletów już na tydzień (a czasem i więcej) przed odjazdem. I to żadnych, również tych za 39 PLN.
Jaro
Liczba postów: 5 603
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
IR także zniszczyły składy wagonowe. PR-y chciały poprawić komfort w tych pociągach, po wrzaskach w niektórych kręgach typu jak "można jechać kiblem przez pół Polski". Fakt, nie był to szczyt luksusu, ale był wybór - albo jadę wygodniej, ale drożej (TLK, IC, EIC), albo mniej wygodnie, ale taniej (IR). Nie wszyscy potrafili zrozumieć że uruchamianie składu komercyjnego na składzie z wydzierżawioną lokomotywą i wyższą ceną za dostęp do infrastruktury nie miało szans się bilansować.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Na swoich lokomotywach wychodziło to pewnie korzystniej, ale ich PR dorobiły się dopiero, gdy od dawna już wynajmowali elektrowozy od Cargo i CD. Próby pozyskania elektrowozów były logicznym postępowaniem, biorąc pod uwagę, że w ramach podziału z 2008 roku PR otrzymały mnóstwo wagonów i żadnych lokomotyw elektrycznych. Niestety, szansa na pozyskanie swoich lokomotyw pojawiła się dopiero wtedy, gdy IC zaczęli sprzedawać stare EU07. Z czego PR skorzystały zresztą skrzętnie, kupując je i odsyłając do generalnego remontu.
Jaro