Liczba postów: 387
Liczba wątków: 16
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Wypozyczenie IC. PR nie poniesie kosztów tylko zyska.
Liczba postów: 387
Liczba wątków: 16
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Słabo coś z internetu korzystasz bo kilka zostało pociętych.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
No dobrze nie upieram się, wiec podaj numery.
Liczba postów: 387
Liczba wątków: 16
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
A przepraszam - pomyłka z mojej winy - chodziło o Cargo, ale to i tak jeden syf.
Zauważcie, że beton nie ma pomysłu co zrobić z tą serią lokomotyw. Złom w cenie.
Zreszta sprowadza się do Wawy SU45 by stały a z czasem je potną.
Liczba postów: 387
Liczba wątków: 16
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Cargo tnie nie tylko fiaty, ale także ST43, ST44 itp. Łatanie dziury budżetowej?
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Ta, była swego czasu informacja ile mogą na tym zarobić ;]
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Tylko takie cięcie z jednoczesnym brakiem kupowania/wynajmowania nowych maszyn prowadzi tylko do jednego...
Liczba postów: 387
Liczba wątków: 16
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Na całym świecie kolej dostała w dupę w związku z kryzysem, ale dodatkowo u nas pokasowany sporo lokomotyw. ET40, 42 - odstawiono w zapas - czytaj - na pastwę losu. Nagle gospodarka światowa ruszyła, zwiększyły sie przewozy i cargo się uwaliło poprzez kasację. Teraz siódemy, szóstki ciągną ciężkie składy towarowe bo brak jest lokomotyw.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To normalne że kolej pozbywa się starych wysłużonych lokomotyw które stoją na bocznych torach i trzeba za to płacić. Natomiast nienormalne jest kasowanie lokomotyw które oczekują na przykład NR.
W Poznaniu stoi sprawna SU45-147 należąca do Zakładu Zachodniego IC i czeka na lepsze czasy (ostatnio uczestniczyła w imprezie do Ujścia Noteckiego)