Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koniec ery SU45 w PKP IC
#16
Lubuszanin napisał(a):A to bardzo ciekawe bo tak się składa że CT Białystok posiada około 14 lokomotyw SU45. Proponuję poczytać na ten temat a nie pisać takich bzdur

Wszystkie w stanie agonalnym,bądź z wyjeżdżonymi kilometrami. Tak, czy siak, niesprawne. Jak się nie zna realiów, to się nie pisze...

EDIT:
kaktus napisał(a):A co z SU45-118? Jeszcze w połowie sierpnia tego roku była sprawna?
PS. Jest jeszcze SU45-100 na p.d. w Białymstoku, więc za jakiś czas (max. pół roku) powniia być.

118 jakiś czas temu dobijała ostatnie kilometry, czy jest uszkodzona, nie wiem. Według (niestety, niepewnych ) informacji które posiadam,100 również już dobiła swoje.
Maszynista-stażysta 
Odpowiedz

#17
Wypozyczenie IC. PR nie poniesie kosztów tylko zyska.
Odpowiedz

#18
Łukasz Turek napisał(a):IC kasowało na ilość fiaty...

PKP IC nie skasowało fizycznie żadnej lokomotywy serii SU45. Poza tym w naprawie rewizyjnej są SU45-073 oraz 214, wiec na pewno niedługo pojawią się na szlaku. Co do wypożyczania lokomotyw to IC nie ma zamiaru wypożyczać nic od PR, długi czas korzystał z usług tej spółki lecz w końcu ktoś się wpadł na to że to konkurencja i nie można jej dać zarobić wiec korzystają z usług CARGO.
Odpowiedz

#19
Słabo coś z internetu korzystasz bo kilka zostało pociętych.
Odpowiedz

#20
No dobrze nie upieram się, wiec podaj numery.
Odpowiedz

#21
A przepraszam - pomyłka z mojej winy - chodziło o Cargo, ale to i tak jeden syf.

Zauważcie, że beton nie ma pomysłu co zrobić z tą serią lokomotyw. Złom w cenie.

Zreszta sprowadza się do Wawy SU45 by stały a z czasem je potną.
Odpowiedz

#22
I tu masz racje CARGO pocięła sporo "fiatów" i nie były wcale tak bardzo wyeksploatowane.

http://www.youtube.com/watch?v=BTozGvfkY6s.
Odpowiedz

#23
Cargo tnie nie tylko fiaty, ale także ST43, ST44 itp. Łatanie dziury budżetowej?
Odpowiedz

#24
Ta, była swego czasu informacja ile mogą na tym zarobić ;]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#25
Tylko takie cięcie z jednoczesnym brakiem kupowania/wynajmowania nowych maszyn prowadzi tylko do jednego...
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#26
Na całym świecie kolej dostała w dupę w związku z kryzysem, ale dodatkowo u nas pokasowany sporo lokomotyw. ET40, 42 - odstawiono w zapas - czytaj - na pastwę losu. Nagle gospodarka światowa ruszyła, zwiększyły sie przewozy i cargo się uwaliło poprzez kasację. Teraz siódemy, szóstki ciągną ciężkie składy towarowe bo brak jest lokomotyw.
Odpowiedz

#27
Łukasz ale o czy Ty mówisz Smile Przecież Cargo w końcu zarabia od kilku lat Smile Niech kasują dalej niepotrzebny tabor. 8-)
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#28
Zarabia ze sprzedaży złomu Smile
Odpowiedz

#29
To normalne że kolej pozbywa się starych wysłużonych lokomotyw które stoją na bocznych torach i trzeba za to płacić. Natomiast nienormalne jest kasowanie lokomotyw które oczekują na przykład NR.
Odpowiedz

#30
W Poznaniu stoi sprawna SU45-147 należąca do Zakładu Zachodniego IC i czeka na lepsze czasy (ostatnio uczestniczyła w imprezie do Ujścia Noteckiego)
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czynne SU45 KeM9T 4 3 904 14.01.2020, 11:40
Ostatni post: MegaTVHD
  ST45 - modernizacja SU45 Miderion 62 37 054 23.10.2019, 19:55
Ostatni post: zeus04
  Koniec SU45 SPA 243 92 777 24.10.2017, 13:28
Ostatni post: rustsaltz
  Czynne SU45 w Pomorskim norbis97 7 5 629 09.08.2013, 20:19
Ostatni post: przem710
  Pierwsza prywatna SU45 KlimaT 13 7 381 05.07.2013, 18:25
Ostatni post: Lutek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.