Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2014/2015
#76
rustsaltz napisał(a):
Adams napisał(a):Żeby ten pociąg się uchował dłużej, niż do najbliższej korekty jest wydłużenie go do Zakopanego. Zastanawiam się co stało na przeszkodzie żeby ten pociąg nie mógł kursować dalej niż do Wadowic.
Skoro Racibórz jeździ, to może i (o połowę mniejsze) Wadowice się przyjmą Wink. Ja obstawiam ED74 na tym, wtedy czas potrzebny na zmianę czoła będzie znośny.

Tyle że weź pod uwagę że w przypadku Raciborza masz po drodze jeszcze dość duże miasta jak Mikołów, Orzesze i Rybnik, które są w stanie wygenerować potok, natomiast co do wygenerowania takiego potoku przez Wadowice, Andrychów i Kęty jestem sceptyczny.
Kolejną sprawą jest to, że dalej niż do Raciborza nie ma gdzie wydłużyć pociągu, a w tym przypadku jest Zakopane i tam ten potok mógłby zostać wygenerowany przez podróżnych ze Śląska. Gdyby to coś jechało faktycznie na ED74, to do tego można by dołożyć wjazd do Rabki, która by zyskała połączenie dalekobieżne.
Odpowiedz

#77
Ale Wadowice nadal przyciągać będą papieżem i głównie turyści będą korzystać z tego połączenia.
Dodatkowo Wadowice, Andrychów dostawały sezonowo Podhalanina - a to na kilka miesięcy w jednym roku, potem przerwa. Za kolejny rok znów tamtędy jechał. Nie było nic na stałe, dlatego też opinia, że nie będzie frekwencji.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#78
Ale oprócz tego że Wadowice są rodzinnym miastem Jana Pawła II nie ma tam nic szczególnego, co by miało walory turystyczne. Gdyby "Oleńka" jechała w wydłużonej relacji do Zakopanego przez Wadowice, także by obsłużyła tych turystów których docelowym miejscem byłoby to miasto, a dodatkowo ten pociąg byłby dobrym połączeniem Śląska z Tatrami i takim sposobem upiekło by się dwie pieczenie w jednym ogniu.

Co do sezonowego "Podhalanina", to myślę że także mógłby wrócić na trasę przez Wadowice. Kraków ma dostatecznie dużo połączeń tak z Zakopanem, jak i Poznaniem i Szczecinem, więc myślę że ten pociąg jadący przez Kraków nie jest niezbędny.
Odpowiedz

#79
pitagoras23 napisał(a):3. Częstochowa Stradom - stacja w dużym mieście, ale strasznie zaniedbana. Nie dawno poza dziennym Barnimem i sezonowym Podhalaninem nic tam pospiesznego nie stawało. A teraz nagle Pendolino, wszystkie TLK Wrocław - Kraków. Pewnie za rok czy dwa Intercity znów wszystko zabierze.
Podobno miasto ma plan przyłączenia Stradomia do Polski ... znaczy do Częstochowy. Smile Albo ktoś szalony na PKP zrobi rewolucje i pociągi będą wjeżdżać na zmianę czoła i sprzątanie wagonów w między czasie, na dworzec w centrum miasta... Jeśli się nie uda można tylko przepraszać podróżnych i powiedzieć że w niejednej mieścinie czy wsi mają jeszcze gorzej.
Odpowiedz

#80
KlimaT napisał(a):Barciur, Na odcinku Gryfice - Szcecin w środku tygodnia w przedziale po jakieś dwie, cztery osoby były w lipcu.
A jednak. Jak ja jechałem kilka razy to przedziały były puste w większości, ale być może po prostu tak było w moim wagonie. Rok temu też pamiętam takie sytuacje, stąd takie przypuszczenie. Ale jeśli rzeczywiście było sporo osób, to fajnie.
Odpowiedz

#81
pitagoras23 napisał(a):3. Częstochowa Stradom - stacja w dużym mieście, ale strasznie zaniedbana.

Na szczęście perony są remontowane. Szkoda, że nie wyremontują budynku, a jest znakomity.

[ Dodano: 2014-08-20, 09:33 ]
rustsaltz napisał(a):Puści się przez Sędziszów Tongue

Gdzie Sędziszów, a gdzie Częstochowa Stradom Wink

[ Dodano: 2014-08-20, 09:35 ]
SCZ napisał(a):Podobno miasto ma plan przyłączenia Stradomia do Polski ... znaczy do Częstochowy. Smile

Wręcz beda musieli pomysleć o większej ilości autobusów w tamte rejony. Niby z Częstochowy Osobowej jest tylko około 20 minut na nogach, ale...
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#82
Adams napisał(a):a w tym przypadku jest Zakopane i tam ten potok mógłby zostać wygenerowany przez podróżnych ze Śląska. Gdyby to coś jechało faktycznie na ED74, to do tego można by dołożyć wjazd do Rabki, która by zyskała połączenie dalekobieżne.
Ale żeby to miało sens, by musiało rano do Zakopanego jechać.

Cytat:Gdzie Sędziszów, a gdzie Częstochowa Stradom Wink
Zgodnie z wszelkimi prawami logiki z kopalń do Warszawy jedzie się przez Tarnowskie Góry i Zduńską Wolę, ze Dąbrowy do Nowej Huty przez Oświęcim, a na kwiatek Kraków-Tarnów przez Sędziszów też trafiłem Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#83
DamianT napisał(a):Wręcz beda musieli pomysleć o większej ilości autobusów w tamte rejony. Niby z Częstochowy Osobowej jest tylko około 20 minut na nogach, ale...
Jeśli stacja Stradom ma działać to musi być jak najbardziej niezależna od dworca w centrum miasta - autobusy, kasy biletowe , gastronomia, biedronki-stonki lub inne żabki.
Odpowiedz

#84
Ale jakoś trzeba do niej dojechać. A jakoś nie podejrzewam, żeby komuś uśmiechało się śmigać przez pół miasta na piechotę z bagażem w deszczu/śniegu.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#85
rustsaltz napisał(a):
Adams napisał(a):a w tym przypadku jest Zakopane i tam ten potok mógłby zostać wygenerowany przez podróżnych ze Śląska. Gdyby to coś jechało faktycznie na ED74, to do tego można by dołożyć wjazd do Rabki, która by zyskała połączenie dalekobieżne.
Ale żeby to miało sens, by musiało rano do Zakopanego jechać.

Jeśli ten wynalazek ma jeździć w godzinach popołudniowo-wieczornych, to nawet do Bielska nie ma sensu go pchać, a co dopiero do Wadowic czy Zakopanego. Jak tak faktycznie będzie to szykuje się największy muchowóz na sieci kolejowej w Polsce.
Odpowiedz

#86
Do Bielska może być tanią alternatywą Ondraszka, więc trochę ludzi się może trafić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#87
Tanią alternatywą dla "Ondraszka", to mógłby być jakby jeździł codziennie, a nie raz w tygodniu i to w sobotę.
Odpowiedz

#88
SCZ napisał(a):Jeśli stacja Stradom ma działać to musi być jak najbardziej niezależna od dworca w centrum miasta - autobusy, kasy biletowe , gastronomia, biedronki-stonki lub inne żabki.

Tylko gdzie tam chcesz postawić te biedronki i stonki? Poza tym ja wspomniałem o komunikacji miejskiej.rustsaltz, dobrze napisał. Kto będzie chciał iść na nogach wieczorem, gdy przyjedzie na tę stacje pociągiem? Chcesz zrobić z tej dzielnicy drugie centrum? Bo nie rozumiem.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#89
DamianT napisał(a):
SCZ napisał(a):Jeśli stacja Stradom ma działać to musi być jak najbardziej niezależna od dworca w centrum miasta - autobusy, kasy biletowe , gastronomia, biedronki-stonki lub inne żabki.

Tylko gdzie tam chcesz postawić te biedronki i stonki? Poza tym ja wspomniałem o komunikacji miejskiej.rustsaltz, dobrze napisał. Kto będzie chciał iść na nogach wieczorem, gdy przyjedzie na tę stacje pociągiem? Chcesz zrobić z tej dzielnicy drugie centrum? Bo nie rozumiem.
Mało tam terenu wolnego przy Pułaskiego. Przecież nie w budynku dworca i nie z drugiej strony stacji nad rzeką Stradomką.
Odpowiedz

#90
Czy ktoś zna może projekt nowego rozkładu jazdy na przyszły rok? Pytam bo są już przecieki prasowe. Chodzi o jakiś link do skanów rozkładów z ważniejszych miast jak to drzewiej bywało.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 651 143 588 Wczoraj, 10:31
Ostatni post: ksiedzu
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 528 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 75 824 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 295 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 060 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.