Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozkład jazdy 2014/2015
Adams napisał(a):Ja sądzę że cztery pary z Łodzi w kierunku Trójmiasta byłyby w sam raz:
Ok 5.00 "Asnyk" - Łódź Kal. - Gdynia Gł. (w sezonie Hel)
Ok. 11.00 "Doker" - Łódź Kal. - Gdynia Gł. (jako łącznik "Dokera" z Katowic jadącego Węglówką)
Ok. 16.00 "Stoczniowiec" Katowice/Kraków - Gdynia Gł. (część katowicka przez Częstochowę, część krakowska CMK)
ok. 23.00 "Pogoria" Bielsko B. Gł. - Szczecin Gł.
oraz dodatkowo w sezonie ok. 2.00 "Regle" Zakopane/Krynica - Gdynia Gł.


A nie lepiej aby Asnyk" wyjeżdżał z Łodzi Kaliskiej ok. 6:30 - 7:00??
A Pozostałe cóż mogły by być
Odpowiedz

Pabianiczanin, ja podałem orientacyjne czasy odjazdów. Może się poprawię i żeby nie było nieporozumień, napiszę bardziej ogólnikowo. Poranny "Asnyk", południowy "Doker", popołudniowy "Stoczniowiec" , oraz nocne "Pogoria" i sezonowe "Regle". Konkretne godziny zaproponujcie sami, według Waszym zdaniem potrzeb regionu łódzkiego ;-)
Odpowiedz

Oprócz tych pociągów które zaproponował Adams ja bym zastanowił bym się czy obecny IR "Lazur" powinien jeździć do Gdyni lub przez.
Ja bym proponował aby Lazur zamiast do Gdynii jeździł do Bydgoszczy tak samo i dalej na Piłę i do Kołobrzegu lub nową trasę przez Ostrów WLKP. ,Poznań Główny ,odj. około 8:00 rano
Odpowiedz

Pabianiczanin napisał(a):Ja bym proponował aby Lazur zamiast do Gdynii jeździł do Bydgoszczy tak samo i dalej na Piłę i do Kołobrzegu
Pomysł godny uwagi, zwłaszcza że między Bydgoszczą a Piłą połączeń dalekobieżnych jak na lekarstwo. Jednak zamiast tego Kołobrzegu (gdzie połączeń jest dostatek) wrzuciłbym tą nieszczęsną Ustkę. Przy porozumieniu z UMWP na odcinku Słupsk - Ustka taki "Lazur" mógłby jechać jako regio :-P
Odpowiedz

Dyskusja fajna, fajne pomysły, ale co z niej wyniknie? Pewnie nic....
Samym pisaniem na forum nic nie zmienicie.
Odpowiedz

Podobno IR Warta znika z Lublina i będzie skrócona do Wawy Wschodniej. Ktoś coś wie o tym? Szkoda, bo pociąg jeździł często z dużą ilością ludzi i na bardzo fajnym składzie. Sad
Odpowiedz

Może nie tyle znika, co może być właśnie skrócona do Warszawy i jedzić tylko na jednostce, gdyż wagony zostaną zabrane na połączenia lokalne Poznań - Wrocław.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

pitagoras23 napisał(a):Może nie tyle znika, co może być właśnie skrócona do Warszawy i jedzić tylko na jednostce, gdyż wagony zostaną zabrane na połączenia lokalne Poznań - Wrocław.

To jest, o ile dobrze pamiętam, spowodowane umową z UMWW dotyczącą obsługi połączeń Poznań - Wrocław, która nakazuje PR-om obsługiwać tę trasę zmodernizowanymi wagonami.
Z drugiej strony to trochę dziwne - Warta ostatnio bardzo często jeździła z niezmodernizowanymi wagonami w składzie.
Odpowiedz

Przepraszam, jeśli ten temat już gdzieś jest (ale nie znalazłem): jaki jest planowany czas przejazdu Pendolino na trasie Wrocław-Warszawa, ale z rozbiciem na odcinki Wrocław-Częstochowa i Częstochowa-Warszawa? Czy są jakieś przecieki co do siatki połączeń dla trasy Wrocław-Warszawa?
Pytam, gdyż prawdopodobnie moja debiutancka podróż EiC Premium będzie miała miejsce na trasie Wrocław-Częstochowa (pod koniec grudnia) a dopiero w styczniu na trasie Warszawa-Gdańsk -
"jeżeli wszystko pójdzie dobrze, a tak zakłada plan" ["Będzie Plan"-Republika]
<I>Stoi na stacji lokomotywa...</I>
Odpowiedz

Chyba IC nie podawało rozbicia z postojem w Częstochowie. Jak dobrze kojarzę miało być 3,5h.
Teraz w ogóle przez ograniczoną ilość składów część składów będzie zestawiona z wagonów. Na trasie Wrocław - Warszawa mają chyba jeździć tylko dwa EICP.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

Znalazłem taką informację:
Według planowanego rozkładu na trasie Warszawa - Wrocław kursować ma pięć par pociągów Pendolino.
Z Warszawy Centralnej pendolino odjedzie o 6.20, 8.20, 13.20, 16.20, 18.20 (bez sobót).
Z Wrocławia Głównego 5.18 (nie kursuje w niedziele), 6.18, 11.18, 16.18 i 18.49.
Czas jazdy z Warszawy Centralnej do Wrocławia ma wynieść 3 godz. 42 min.

oraz starą informację z lutego 2013 na stronach miasta Częstochowy, że:
Częstochowa-Warszawa ok.2 godz. a Częstochowa-Wrocław ok.1,5 godz.

5 par - raczej jednak niemożliwe?
<I>Stoi na stacji lokomotywa...</I>
Odpowiedz

Przy czasie 3.42h obstawiam, że z Centralnej do Częstochowy czas jazdy wyniesie ok. 2.20-2.25, pozostałe minuty (ok. 1.20h) przypadną na odcinek Częstochowa - Wrocław Główny.

A jak będzie w rzeczywistości, to zobaczymy niebawem.
Odpowiedz

Mniej pendolino bo tory nie skończone. Jakiś czas temu chyba RK pisał że do lutego ze Stradomia do Opola jednym torem ze względu na opóźnienia między Lublińcem a Stradomiem.Remont stacji Stradom - perony będą a dworzec ...a komu potrzebny dworzec.
Odpowiedz

Mniej pendolino nie wynika, że infrastruktura nie będzie gotowa, a z tego, że mniejsza ilość składów trafi do Polski.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

pitagoras23 napisał(a):Mniej pendolino nie wynika, że infrastruktura nie będzie gotowa, a z tego, że mniejsza ilość składów trafi do Polski.
I akurat to nby przypadek że z 5 par narazie będą 2 ? Szybkie połączenie Wrocław - Warszawa miało być priorytetem a zostało najbardziej okrojone.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information Rozkład jazdy 2024/2025 pasażerSzczecin 651 143 609 14.11.2024, 10:31
Ostatni post: ksiedzu
  Rozkład jazdy 2025/2026 abo 2 2 529 21.10.2024, 23:01
Ostatni post: pasażerSzczecin
Lightbulb Rozkład jazdy 2023/2024 pasażerSzczecin 145 75 827 20.10.2024, 09:52
Ostatni post: myszka
Wink Rozkład jazdy PKP 2024/2025 Farynsk 0 295 20.10.2024, 09:35
Ostatni post: Farynsk
  Rozkład jazdy 2022/23 Adams 64 74 063 22.05.2023, 10:41
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
7 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.