Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Pabianiczanin, ja podałem orientacyjne czasy odjazdów. Może się poprawię i żeby nie było nieporozumień, napiszę bardziej ogólnikowo. Poranny "Asnyk", południowy "Doker", popołudniowy "Stoczniowiec" , oraz nocne "Pogoria" i sezonowe "Regle". Konkretne godziny zaproponujcie sami, według Waszym zdaniem potrzeb regionu łódzkiego ;-)
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 2
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Oprócz tych pociągów które zaproponował Adams ja bym zastanowił bym się czy obecny IR "Lazur" powinien jeździć do Gdyni lub przez.
Ja bym proponował aby Lazur zamiast do Gdynii jeździł do Bydgoszczy tak samo i dalej na Piłę i do Kołobrzegu lub nową trasę przez Ostrów WLKP. ,Poznań Główny ,odj. około 8:00 rano
Liczba postów: 475
Liczba wątków: 17
Dołączył: 09.11.2011
Reputacja:
0
Dyskusja fajna, fajne pomysły, ale co z niej wyniknie? Pewnie nic....
Samym pisaniem na forum nic nie zmienicie.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Może nie tyle znika, co może być właśnie skrócona do Warszawy i jedzić tylko na jednostce, gdyż wagony zostaną zabrane na połączenia lokalne Poznań - Wrocław.
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.10.2011
Reputacja:
0
Przepraszam, jeśli ten temat już gdzieś jest (ale nie znalazłem): jaki jest planowany czas przejazdu Pendolino na trasie Wrocław-Warszawa, ale z rozbiciem na odcinki Wrocław-Częstochowa i Częstochowa-Warszawa? Czy są jakieś przecieki co do siatki połączeń dla trasy Wrocław-Warszawa?
Pytam, gdyż prawdopodobnie moja debiutancka podróż EiC Premium będzie miała miejsce na trasie Wrocław-Częstochowa (pod koniec grudnia) a dopiero w styczniu na trasie Warszawa-Gdańsk -
"jeżeli wszystko pójdzie dobrze, a tak zakłada plan" ["Będzie Plan"-Republika]
<I>Stoi na stacji lokomotywa...</I>
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Chyba IC nie podawało rozbicia z postojem w Częstochowie. Jak dobrze kojarzę miało być 3,5h.
Teraz w ogóle przez ograniczoną ilość składów część składów będzie zestawiona z wagonów. Na trasie Wrocław - Warszawa mają chyba jeździć tylko dwa EICP.
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.10.2011
Reputacja:
0
Znalazłem taką informację:
Według planowanego rozkładu na trasie Warszawa - Wrocław kursować ma pięć par pociągów Pendolino.
Z Warszawy Centralnej pendolino odjedzie o 6.20, 8.20, 13.20, 16.20, 18.20 (bez sobót).
Z Wrocławia Głównego 5.18 (nie kursuje w niedziele), 6.18, 11.18, 16.18 i 18.49.
Czas jazdy z Warszawy Centralnej do Wrocławia ma wynieść 3 godz. 42 min.
oraz starą informację z lutego 2013 na stronach miasta Częstochowy, że:
Częstochowa-Warszawa ok.2 godz. a Częstochowa-Wrocław ok.1,5 godz.
5 par - raczej jednak niemożliwe?
<I>Stoi na stacji lokomotywa...</I>
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Przy czasie 3.42h obstawiam, że z Centralnej do Częstochowy czas jazdy wyniesie ok. 2.20-2.25, pozostałe minuty (ok. 1.20h) przypadną na odcinek Częstochowa - Wrocław Główny.
A jak będzie w rzeczywistości, to zobaczymy niebawem.
Liczba postów: 158
Liczba wątków: 1
Dołączył: 22.05.2014
Reputacja:
0
Mniej pendolino bo tory nie skończone. Jakiś czas temu chyba RK pisał że do lutego ze Stradomia do Opola jednym torem ze względu na opóźnienia między Lublińcem a Stradomiem.Remont stacji Stradom - perony będą a dworzec ...a komu potrzebny dworzec.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Mniej pendolino nie wynika, że infrastruktura nie będzie gotowa, a z tego, że mniejsza ilość składów trafi do Polski.