Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Wybiera dalej. Tyle że środkiem transportu z Aleksandrowa do Ciechocnika jest autobus lub busik
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Z Aleksandrowa do Ciechocinka jest 7 kilometrów, imho puszczanie tam pociągów poza sezonem jest pozbawione sensu.
Jaro
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Jakoś przed pierwszym zamknięciem kursowało tam kilkanaście (jeśli się pomyliłem, poprawcie mnie) par REGIO również poza sezonem i frekwencja w nich była, tak więc nie jest prawdą, że puszczanie tam pociągów jest bez sensu.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Rysiogeniusz, jeździłeś tym, że wiesz? Nie opłacało się, kiedy jechało to tylko do Aleksandrowa i dalej kazali się przesiadać.
Jaro
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Nie jeździłem aczkolwiek jeśli przy obecnym podejściu do kolei przez kilka rozkładów jazdy utrzymywano rozkład jazdy na identycznym poziomie to raczej wychodzę z założenia, że frekwencja była. Z drugiej strony po to pisałem aby mnie poprawić jeśli się mylę, aby ktoś napisał jak to było.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Ale że z wjazdem kieszeniowym?
Jaro
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Fachowo się to nawet tak chyba nazywa. :-)
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Nie wiem co na to kasa. O ile dobrze pamiętam, to nie jest możliwe wydanie biletu na przejazd 2 razy przez tą samą stację.
Jaro
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Jest to możliwe, jest dziś kilka tego typu rodzynków w rozkładzie. Choć osobiście w przypadku Ciechocinka nie jestem do tego rozwiązania przekonany
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Ja w ogóle nie jestem przekonany do jakiegokolwiek rozwiązania w przypadku Ciechocinka, chyba że miałoby to być przedłużenie jakiegoś Regio z Inowrocławia lub Poznania, dotychczas kończącego w Toruniu. W przypadku R z Bydgoszczy to nie wchodzi w rachubę, bo one z założenia mają kończyć na dworcu wschodnim w Toruniu i żeby kilka z nich wydłużyć kosztem połączenia do centrum Torunia, argument musiałby być odpowiednio silny i takim argumentem może być Włocławek lub Kutno, ale nie Ciechocinek.
Jaro