Liczba postów: 60
Liczba wątków: 6
Dołączył: 15.09.2014
Reputacja:
0
kasa zbliżona, stałe godziny, zazwyczaj nowy sprzęt, why not? ]-> tylko nie na śląsku błagam ;-D
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 0
Dołączył: 13.08.2014
Reputacja:
0
Kasa zblizona? Chyba co do ceny kursu...bo co do zarobków wątpię.
O tramwajach slaskich slyszalem same negatywne opinie, poza tym kurs 6 tys. a zarobki po kursie tyle co stazysta maszynista....czyli jakies do 2000 max.
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Zorientuj się i pogadaj u prywaciarzy typu Rail,Kolprem itp...może ci obiecają zatrudnienie ale nie licz że w 2 lata będziesz maszynistą..zawsze za 5 tyś możesz zrobić uprawnienia na autobus..KZK Gop z pocałowaniem ręki cię zwerbuje...i 2,5 tyś do emerytury za wożenie ludzi,haha,wspaniały kraj 8-)
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 6
Dołączył: 15.09.2014
Reputacja:
0
gdybym miał się w czasie cofnąć zrobiłbym D lub c plus e - dobra rada ;-)
Liczba postów: 591
Liczba wątków: 24
Dołączył: 01.11.2014
Reputacja:
8
Raczej T ...przy odgarnianiu śniegu z chodników wyszedłbyś lepiej :lol:
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 0
Dołączył: 13.08.2014
Reputacja:
0
....ale jak przyjde z wlasna licencja do np. Pkp cargo to wtedy zatrudniaja mnie na swiadectwo?
rozporzadzenie dot. Swiadectwa bedzie respektowane wedlug okreslonych godzin? Czy tak jak piszecie np. Na swiadectwie mozna "tkwic" pare lat ?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Można tkwić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 6
Dołączył: 15.09.2014
Reputacja:
0
"tkwić" - raczej standard...dobrze radzimy autobusy lub tiry , zrobisz jak zechcesz najwyżej będziesz szczęśliwy lecz głodny bo na chleb nie starczy z pierwszych wypłat ]->
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 4
Dołączył: 18.03.2015
Reputacja:
0
Witam jestem tu nowy, z góry przepraszam jak już pytanie było zadane. Zaczynam kurs na licencję maszynisty na Śląsku i chciałbym zapytać czy ktoś zna firmy kolejowe gdzie możnasstarać się o pracę i dalszy kurs na świadectwo maszynisty. Lub link do strony gdzie będą wszystkie dane firm kolejowych. Pozdrawiam.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Dane wszystkich licencjonowanych przewoźników znajdziesz na stronie UTK. A czy któraś z nich Cię zatrudni to kwestia dalsza.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 29.03.2015
Reputacja:
0
Witam wszystkich serdecznie.
Pisze do Państwa z prośba o pomoc w następującym temacie.
Chciałbym spróbować wziąć udział w rekrutacji na maszynistę.
Na początku spieszę donieść jak wygląda moja sytuacja.
Mam 28 lat, obecnie pracuję na etacie (mam umowę na czas nieokreślony), mam wykształcenie średnie, nigdy nie byłem karany, mam dobry wzrok, słuch oraz ogólny stan zdrowia (myślę, że bym sprostał badaniom lekarskim).
Chciałbym spróbować przejść rekrutację i zostać maszynistą, bardzo mnie to kręci i byłoby to dla nie spełnieniem zawodowym. Zdaje sobie sprawę jakie trzeba mieć cechy i zdolności aby być maszynistą, miałem przyjemność przejażdżki w kabinie lokomotywy EU-07, także wiem też jak to jest w realu.
Interesowała by mnie praca w okręgu zachodniopomorskim w Szczecinie, chociaż na czas szkolenia, w późniejszym czasie jakbym staną na nogi mógłbym nawet przeprowadzić się do innego miasta.
Chciałbym zapytać Państwa gdzie mógłbym obecnie złożyć CV, dokumenty ? Najbardziej odpowiadałaby mi praca w PKP Intercity.
Musiałbym zdobyć najpierw licencje maszynisty i teraz nie wiem czy problemem tu nie będzie to, że nie jestem zatrudniony w powiatowym urzędzie pracy? Czy PKP Intercity może przyjąć na szklenie taką osobę co nie jest bezrobotna?
Czy może opłacić taki kurs na poczet lojalki?
Ewentualnie jakby nie było takiej możliwości to mógłbym zapłacić z własnej kiszeni za licencje (ok. 5 000zł) jeśli te szkolenie miałbym wykonane w Szczecinie, bo jeśli w innym mieście np. Gdańsku to trochę wtedy ciężki temat ponieważ musiałbym dojeżdżać a też ciekawy jestem w jakiej to jest formie, czy nauka w weekendy czy w tygodniu.
Jeśli w tygodniu to odpada całkowicie, ponieważ nie mógłbym zrezygnować z pracy.
Czy decydując się samemu na opłacenie licencji maszynisty, mogę jakoś dogadać się z pracodawcą kolejowym aby wysłał mnie ba badania medyczne i zagwarantował ewentualnie dalsze szkolenie u siebie (za lojalkę) i późniejsze przyjęcie do pracy?
Musiałbym mieć takie zapewnienie, bo cóż to by był za interes opłacić licencję,a później np. nie przejść badan medycznych, kupa czasu i kasy idzie w błoto.
Bardzo proszę drogich kolegów o doradzenie mi w mojej sytuacji.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 09.04.2015
Reputacja:
0
Witam ;-)
Od jakiegoś czasu jestem zainteresowany pracą na stanowisku maszynisty i poszukuję podmiotów wykonujących szkolenia na licencję.
Ponieważ świadectwa wykonuje juz pracodawca, ale właśnie licencja...
Głównym regionem w jakim poszukuję kursu jest Mazowsze.
Czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w stanie mi pomoc?
Z góry dziękuje.
PS: z tego co udało mi się "usłyszeć", jest szkoła w Warszawie, ale nie udało mi sie jej zlokaliwoać.