Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proszę o rady - jak zostać maszynistą?
#76
kasa zbliżona, stałe godziny, zazwyczaj nowy sprzęt, why not? ]-> tylko nie na śląsku błagam ;-D
Odpowiedz

#77
Kasa zblizona? Chyba co do ceny kursu...bo co do zarobków wątpię.
O tramwajach slaskich slyszalem same negatywne opinie, poza tym kurs 6 tys. a zarobki po kursie tyle co stazysta maszynista....czyli jakies do 2000 max.
Odpowiedz

#78
tak ale stażyste maszyniste zobaczysz po długgggiiimmmm okresie w Cargo a tutaj bum i już 2 tysieWink poza tym lekki skład, fajnie się hamuje, nic nie urwiesz, same plusy ]->
Odpowiedz

#79
Szewczykluk wiem, wiem jak to jest... wszedzie dobrze gdzie nas nie ma Wink
tak na prawde zastanawiam sie czy zrobic ten kurs w kwietniu, bo zadnej pewnosci po kursie nie mam ze mnie zatrudnia, a 5 300 droga nie chodzi Wink
Odpowiedz

#80
Zorientuj się i pogadaj u prywaciarzy typu Rail,Kolprem itp...może ci obiecają zatrudnienie ale nie licz że w 2 lata będziesz maszynistą..zawsze za 5 tyś możesz zrobić uprawnienia na autobus..KZK Gop z pocałowaniem ręki cię zwerbuje...i 2,5 tyś do emerytury za wożenie ludzi,haha,wspaniały kraj 8-)
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#81
gdybym miał się w czasie cofnąć zrobiłbym D lub c plus e - dobra rada ;-)
Odpowiedz

#82
Raczej T ...przy odgarnianiu śniegu z chodników wyszedłbyś lepiej :lol:
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#83
....ale jak przyjde z wlasna licencja do np. Pkp cargo to wtedy zatrudniaja mnie na swiadectwo?
rozporzadzenie dot. Swiadectwa bedzie respektowane wedlug okreslonych godzin? Czy tak jak piszecie np. Na swiadectwie mozna "tkwic" pare lat ?
Odpowiedz

#84
Można tkwić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#85
"tkwić" - raczej standard...dobrze radzimy autobusy lub tiry , zrobisz jak zechcesz najwyżej będziesz szczęśliwy lecz głodny bo na chleb nie starczy z pierwszych wypłat ]->
Odpowiedz

#86
Witam jestem tu nowy, z góry przepraszam jak już pytanie było zadane. Zaczynam kurs na licencję maszynisty na Śląsku i chciałbym zapytać czy ktoś zna firmy kolejowe gdzie możnasstarać się o pracę i dalszy kurs na świadectwo maszynisty. Lub link do strony gdzie będą wszystkie dane firm kolejowych. Pozdrawiam.
Odpowiedz

#87
Dane wszystkich licencjonowanych przewoźników znajdziesz na stronie UTK. A czy któraś z nich Cię zatrudni to kwestia dalsza.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#88
Dzięki. Spróbować można.
Odpowiedz

#89
Witam wszystkich serdecznie.

Pisze do Państwa z prośba o pomoc w następującym temacie.
Chciałbym spróbować wziąć udział w rekrutacji na maszynistę.
Na początku spieszę donieść jak wygląda moja sytuacja.
Mam 28 lat, obecnie pracuję na etacie (mam umowę na czas nieokreślony), mam wykształcenie średnie, nigdy nie byłem karany, mam dobry wzrok, słuch oraz ogólny stan zdrowia (myślę, że bym sprostał badaniom lekarskim).
Chciałbym spróbować przejść rekrutację i zostać maszynistą, bardzo mnie to kręci i byłoby to dla nie spełnieniem zawodowym. Zdaje sobie sprawę jakie trzeba mieć cechy i zdolności aby być maszynistą, miałem przyjemność przejażdżki w kabinie lokomotywy EU-07, także wiem też jak to jest w realu.
Interesowała by mnie praca w okręgu zachodniopomorskim w Szczecinie, chociaż na czas szkolenia, w późniejszym czasie jakbym staną na nogi mógłbym nawet przeprowadzić się do innego miasta.

Chciałbym zapytać Państwa gdzie mógłbym obecnie złożyć CV, dokumenty ? Najbardziej odpowiadałaby mi praca w PKP Intercity.
Musiałbym zdobyć najpierw licencje maszynisty i teraz nie wiem czy problemem tu nie będzie to, że nie jestem zatrudniony w powiatowym urzędzie pracy? Czy PKP Intercity może przyjąć na szklenie taką osobę co nie jest bezrobotna?
Czy może opłacić taki kurs na poczet lojalki?
Ewentualnie jakby nie było takiej możliwości to mógłbym zapłacić z własnej kiszeni za licencje (ok. 5 000zł) jeśli te szkolenie miałbym wykonane w Szczecinie, bo jeśli w innym mieście np. Gdańsku to trochę wtedy ciężki temat ponieważ musiałbym dojeżdżać a też ciekawy jestem w jakiej to jest formie, czy nauka w weekendy czy w tygodniu.
Jeśli w tygodniu to odpada całkowicie, ponieważ nie mógłbym zrezygnować z pracy.
Czy decydując się samemu na opłacenie licencji maszynisty, mogę jakoś dogadać się z pracodawcą kolejowym aby wysłał mnie ba badania medyczne i zagwarantował ewentualnie dalsze szkolenie u siebie (za lojalkę) i późniejsze przyjęcie do pracy?
Musiałbym mieć takie zapewnienie, bo cóż to by był za interes opłacić licencję,a później np. nie przejść badan medycznych, kupa czasu i kasy idzie w błoto.
Bardzo proszę drogich kolegów o doradzenie mi w mojej sytuacji.
Odpowiedz

#90
Witam ;-)
Od jakiegoś czasu jestem zainteresowany pracą na stanowisku maszynisty i poszukuję podmiotów wykonujących szkolenia na licencję.
Ponieważ świadectwa wykonuje juz pracodawca, ale właśnie licencja...
Głównym regionem w jakim poszukuję kursu jest Mazowsze.
Czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w stanie mi pomoc?
Z góry dziękuje.

PS: z tego co udało mi się "usłyszeć", jest szkoła w Warszawie, ale nie udało mi sie jej zlokaliwoać.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Jak zostać rewidentem duzy_777 2 2 143 02.06.2021, 14:47
Ostatni post: pawel199
  jak zostać maszynistą Jurek 1 1 780 26.05.2021, 17:21
Ostatni post: CounterSpace838
  Jak zostać maszynistą w PKP Cargo ET22FAN 5 5 146 06.03.2021, 14:47
Ostatni post: CounterSpace838
  Jak zostać ustawiaczem / manewrowym? Feuer 0 2 065 08.08.2020, 22:30
Ostatni post: Feuer
Lightbulb Jak nie zostać manewrowym. Syn_derektora 14 6 144 24.06.2020, 14:30
Ostatni post: duzy_777

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.