Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Okres naprawy rewizyjnej
#1
Dzień dobry Państwu.
Chciałbym uzyskać informację, czy jest jakieś rozporządzenie ministra, które opisuje co jaki okres powinny być przeprowadzane naprawy rewizyjne lokomotyw?
Drugie pytanie, co jaki czas przeprowadzane są naprawy rewizyjne lokomotyw i wagonów oraz naprawy główne?

Pozdrawiam,
Andrzej
Odpowiedz

#2
Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba instrukcja Bt-3 oraz Itw-4. Zresztą musisz przeczytać, jeśli bym wprowadził w błąd to z góry przepraszam.
Odpowiedz

#3
Andrzej napisał(a):Dzień dobry Państwu.
Chciałbym uzyskać informację, czy jest jakieś rozporządzenie ministra, które opisuje co jaki okres powinny być przeprowadzane naprawy rewizyjne lokomotyw?
Drugie pytanie, co jaki czas przeprowadzane są naprawy rewizyjne lokomotyw i wagonów oraz naprawy główne?

Pozdrawiam,
Andrzej

Nie ma stałego okresu, wszystko jest zależne do DTR danej lokomotywy zatem limity kilometrów dla poszczególnych serii różnią się.
Odpowiedz

#4
Nie tyle DTR co DSU.
Nie tylko czasookresy i przebiegi zależne są od serii lokomotywy, również dla kogo jest zatwierdzona DSU.
Czasami przy tej samej serii, różni przewoźnicy mają różny cykl.

Nie ma więc uniwersalnej odpowiedzi na zadane pytanie przez Andrzeja.
Odpowiedz

#5
Czy ktoś z użytkowników mógłby wyjaśnić tajemnicze skróty DTR i DSU?
Odpowiedz

#6
Dokumentacja Techniczno-Ruchowa i Dokumentacja Systemu Utrzymania.

Cytat:Nie tylko czasookresy i przebiegi zależne są od serii lokomotywy, również dla kogo jest zatwierdzona DSU.
Czyli okazuje się, że szybkość zużywania się szczotek jest zależna od koloru lokomotywy Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#7
Żeby tylko takie problemy były Big Grin kiedyś "utek" klepał wszystko co przedstawił przewoźnik.
Odpowiedz

#8
rustsaltz napisał(a):Dokumentacja Techniczno-Ruchowa i Dokumentacja Systemu Utrzymania.

Dziękuję :-)
Odpowiedz

#9
rustsaltz napisał(a):Czyli okazuje się, że szybkość zużywania się szczotek jest zależna od koloru lokomotywy Big Grin

Czasami to zależy od specyfiki pracy maszyny np. w pracy na bocznicach resursy nie są podawane w km tylko w godzinach pracy. Użytkownicy mogą też wymagać np różnych profili obręczy lub ustawienie rur piaskowych czy zgarniaczy albo np różne okresy niektórych czynności obsługowych np. czyszczenie filtrów przy pracy w dużym zapyleniu.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 140 86 100 15.03.2024, 21:23
Ostatni post: KazET21224142
  EU47 - naprawy rewizyjne MegaTVHD 2 2 889 03.06.2018, 20:28
Ostatni post: MegaTVHD
  Naprawy rewizyjne EU07 i EP07 przem710 404 140 419 18.10.2015, 11:38
Ostatni post: JarekMK
  [Siemens] Naprawy rewizyjne lokomotyw EU44 mikrobart 14 8 450 19.03.2014, 09:59
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.