Witam.
Trochę szukałem na ten temat i niestety po 3 dniach nadal mam tylko domysły :-).
Nie potrafię się odnieść do tego kiedy została zwiększona waga, ale założyłem że po wizycie w PESIE.
Dotarłem do podobnego przetargu w PIC z 2014 roku w którym masz opisany zakres modernizacji:
http://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/p ... 40131.html
Najbardziej ciekawym wydaje się dokument:
http://www.intercity.pl/pl/dokumenty/pr ... 0umowy.pdf
W którym masz:
"zakres prac modernizacyjnych" - str. 2 - 3
i
"zestawienie prac wykraczających poza stały zakres obsługi technicznej pojazdów trakcyjnych" - str. 4
W zakres prac wchodzi m. in. montaż klimy, montaż izolacji cieplnej i akustycznej, modernizacja kabin, wymiana szaf WN i NN, wymiana elementów z azbestem na bezazbestowe(nie wiem co się pod tym kryje). Do tego w ramach "prac wykraczających poza" mogły zaliczyć wymianę obręczy kół albo całych zestawów kołowych, wymianę wału i koła zębatego, wymianę łożysk, przezwojenie silników i komutatorów. Do tego dochodzi trochę pomniejszych napraw.
Jak patrzę na zdjęcia tych loków i porównuję stare / nowe fotki to mam wrażenie że miały wymianę całych zestawów kołowych - prawdopodobnie na cięższe + klima, izolacja i modernizacja kabin.
Zaznaczam że są to moje przemyślenia na podstawie zdjęć i dostępnej dokumentacji przetargowej - nie mam dostępu do dokumentacji powykonawczej.
Jeśli ktoś ma dokładniejsze informacje to proszę mnie poprawić :-)
Pozdrawiam
sm31-131