Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Warszawa Główna ma wrócić do łask.
#16
masovian napisał(a):To już nie taki dramat. I tak byłby to dworzec jeden z najbliżej centrum z dużych miast w Polsce. Ale przykładowo TLK mogłoby mieć tam koniec, a EIP już na centralnym. To byłoby lepsze, niż idiotyczne spowalnianie TLK...
A problem nie jest bardziej palący na średnicy podmiejskiej? Swoją drogą-jak w dawnych czasach radzono sobie z przepustowością? Na tyle wzrosła liczba pociągów?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#17
Problem z tłokiem w godzinach szczytu na średnicy będzie zawsze bez względu co się wytnie z zachodu. Nagle będzie potrzeba zwiekszenia częstotliwości ze wschodu, albo SKM. A poza szczytem to są tam wpuszczane różne wynalazki. Jakieś nie więcej niż pół roku temu jechałem przez Śródmieście IRem z Lublina. Od Wschodniej do Zachodniej stawał jak każdy osobowy, do tego stopnia, że nielegalnie nim jechali pasażerowi mający bilety miejskie.

Główną więc nie chcą stawiać z powodu średnicówki, bo i tak gdyby to był problem, to dziś można puszczać część przez Gdańską, a i tak podczas remontu się stanie albo kończyć bieg na Wschodnim lub Zachodnim, co też jest regułą podczas remontów. Po prostu, znalazł się inwestor na ziemię, więc postawią sklepy, a przy okazji dworzec, a potem na siłę będą próbować do sklepu przywieźć ludzi...
Odpowiedz

#18
Nieczynna od 20 lat stacja kolejowa Warszawa Główna przy Towarowej za trzy lata ponownie przyjmie podróżnych. Przetarg na jej przebudowę ogłosiły właśnie PKP Polskie Linie Kolejowe.

http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,5...zerow.html
Odpowiedz

#19
Polskie Linie Kolejowe podpisały umowę na przebudowę stacji Warszawa Główna. Dzięki temu zostanie przywrócony tam ruch kolejowy i obsługa pasażerów.

Szczegóły: TVN Warszawa
Odpowiedz

#20
Warszawa Główna to jest konieczność przed kapitalnym remontem dworca Zachodniego i średnicy dalekobieżnej jest to niezbędne ze względu na przepustowość. Na Dworcu Zachodnim zabraknie krawędzi peronowych do kończenia biegu, a tranzyt przez Gdańską będzie i tak masakrycznie obciążony.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Warszawa Główna Osobowa - reaktywacja? Mariusz W. 6 4 707 18.01.2014, 16:03
Ostatni post: przem710
  Łódź Kaliska-Główna? norbert 17 9 265 10.03.2013, 14:45
Ostatni post: Adams

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.