Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
masovian napisał(a):To już nie taki dramat. I tak byłby to dworzec jeden z najbliżej centrum z dużych miast w Polsce. Ale przykładowo TLK mogłoby mieć tam koniec, a EIP już na centralnym. To byłoby lepsze, niż idiotyczne spowalnianie TLK...
A problem nie jest bardziej palący na średnicy podmiejskiej? Swoją drogą-jak w dawnych czasach radzono sobie z przepustowością? Na tyle wzrosła liczba pociągów?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Problem z tłokiem w godzinach szczytu na średnicy będzie zawsze bez względu co się wytnie z zachodu. Nagle będzie potrzeba zwiekszenia częstotliwości ze wschodu, albo SKM. A poza szczytem to są tam wpuszczane różne wynalazki. Jakieś nie więcej niż pół roku temu jechałem przez Śródmieście IRem z Lublina. Od Wschodniej do Zachodniej stawał jak każdy osobowy, do tego stopnia, że nielegalnie nim jechali pasażerowi mający bilety miejskie.
Główną więc nie chcą stawiać z powodu średnicówki, bo i tak gdyby to był problem, to dziś można puszczać część przez Gdańską, a i tak podczas remontu się stanie albo kończyć bieg na Wschodnim lub Zachodnim, co też jest regułą podczas remontów. Po prostu, znalazł się inwestor na ziemię, więc postawią sklepy, a przy okazji dworzec, a potem na siłę będą próbować do sklepu przywieźć ludzi...
Liczba postów: 203
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.05.2016
Reputacja:
2
Warszawa Główna to jest konieczność przed kapitalnym remontem dworca Zachodniego i średnicy dalekobieżnej jest to niezbędne ze względu na przepustowość. Na Dworcu Zachodnim zabraknie krawędzi peronowych do kończenia biegu, a tranzyt przez Gdańską będzie i tak masakrycznie obciążony.