Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Newag] 39WE WKD
#1
No i mamy pierwsze zdjęcie nowego EZT dla WKD.
[Obrazek: 1000027_830248520437450_6707348603014392...e=576C8198]
Źródło: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Odpowiedz

#2
Mnie się podoba Smile Odważny projekt.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#3
Niepowtarzalny wręcz Smile

Odpowiedz

#4
Trudno znaleźć jakiś odpowiednik lub nawiązanie do takiej stylistyki w Europie. Moim zdaniem ciekawa stylistyka czoła nie ma żadnej kontynuacji na bokach pudła pojazdu, odważne linie kończą się tak szybko jak kończy się czoło pociągu.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#5
Wygląda na to, że historia naprawdę lubi się powtarzać jeśli chodzi o WKD i jej tabor :-D
Gdy ponad 45 lat temu stworzono bardzo nietypowo wyglądające EZT (mimo tramwajowego typu 101N to jednak EZT) dla WKD serii EN94, które były wówczas bardzo krytykowane i do dziś są przez wielu nielubiane ze względu na wygląd i kształt pudła, tak dziś chyba to samo będzie mieć miejsce z 39WE od Newagu :-) Moim zdaniem wygląd tych jednostek jest strzał w dziesiątkę - będą one nietypowe, specyficzne a zarazem ich linia stylistyczna odważna i wyjątkowa tak jak to wcześniej koledzy zauważyli. Moim zdaniem projekt zdecydowanie jest na plus i jest dużo ładniejszy od byle jakich i "Pokemonowatych" EN97. Inna sprawa jest też taka, że kształt i wygląd czoła jest związany z zastosowaniem w 39WE absorberów energii kinetycznej zderzenia, których to w 33WE Pesy po prostu NIE MA. Jestem przekonany, iż z czasem pasażerowie WKD dostrzegą przewagę tych jednostek nad naprawdę kiepskimi i byle jakimi EN97 głównie ze względu na nowocześniejszy układ biegowy (poduszki pneumatyczne, hamulce tarczowe), układ wnętrza, który ma być zbliżony do 45WE Kolei Mazowieckich jak i również po prostu wykonania Newagu ;-)
Odpowiedz

#6
Zdjęcia ze Żmigrodu Smile

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75557.html

Odpowiedz

#7
Musze przyznać że bardzo przypadł do gustu, wygląda znacznie lepiej niż na wizualizacjach.
Odpowiedz

#8
Kamil95 napisał(a):jak i również po prostu wykonania Newagu ;-)

Newag ma na koncie również bardzo słabe wykonania, często bardzo ustępujące Pesie w równoległych bądź nawet starszych konstrukcjach.
Odpowiedz

#9
zeus04 napisał(a):
Kamil95 napisał(a):jak i również po prostu wykonania Newagu ;-)

Newag ma na koncie również bardzo słabe wykonania, często bardzo ustępujące Pesie w równoległych bądź nawet starszych konstrukcjach.

Oczywiście, żaden z producentów nie jest idealny pod względem wykonania. Mam jednak często okazję porównać wykonanie zarówno Pesy jak i Newagu w pojazdach kursujących po WWK stąd też jeśli chodzi drugą firmę jestem absolutnie spokojny co do jej jakości wykonania ;-)
Odpowiedz

#10
przem710 napisał(a):Musze przyznać że bardzo przypadł do gustu, wygląda znacznie lepiej niż na wizualizacjach.

Mam takie samo zdanie. A na tych zdjęciach, które podlinkował Włos, wygląda to jeszcze lepiej niż na wcześniejszych.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#11
Mi to trochę przypomina Transformersy :-).

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Odpowiedz

#12
Fajny! Lubię jak pojazdy trakcyjne się wyróżniają. Ten EZT na pewno ma swój charakter.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Newag - Vulcano lolingpl 15 8 164 23.05.2016, 21:10
Ostatni post: erap2
  Newag 222M TOMEKKOT 35 20 109 30.01.2014, 06:10
Ostatni post: przem710
  [Newag] 31WE Virakocha 203 79 945 28.11.2013, 19:13
Ostatni post: sphinx
  [Newag] 35WE Impuls mikrobart 94 44 246 26.07.2013, 05:19
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.