05.01.2011, 10:31
Nie mogę zrozumieć tych oznaczeń, czy traxx dla Kolei Mazowieckich to nie to samo co DB BR146.1 tyle że wersji DC. Skąd takie dziwne oznaczenia serii 583 oraz 483?
Nowa dostawa TRAXX-ów do Polski
|
05.01.2011, 10:31
Nie mogę zrozumieć tych oznaczeń, czy traxx dla Kolei Mazowieckich to nie to samo co DB BR146.1 tyle że wersji DC. Skąd takie dziwne oznaczenia serii 583 oraz 483?
05.01.2011, 11:21
E483 - oznaczenie producenta F140DC, 3kV DC, 140km/h, 5,6MW
E583 - oznaczenie producenta P160DC, 3kV DC, 160km/h, 5,6MW literka F od Freight, P od Passenger Wiêcej tutaj: http://www.kow.com.pl/serwis-informacyj ... echniczne/ http://www.bombardier.com/en/transporta ... d800101ff#
05.01.2011, 11:35
Obleśny Szczur napisał(a):E583 - oznaczenie producenta F140DC, 3kV DC, 140km/h, 5,6MW A nie na odwrót ![]() Już poprawiłem ![]()
05.01.2011, 15:28
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
05.01.2011, 23:03
mikrobart napisał(a):Jak podaje strona Kolei Mazowieckich: No to jak, mamy ju¿ lato?
06.01.2011, 04:10
Nie mamy lata, ale jeszcze musi przejść część procedur związanych z dopuszczeniem do ruchu.
06.01.2011, 11:37
Piękne mamy lato tej zimy.
Procedury musi przejść, ale wydaje mi się, że Bombardier i tak trochę wyprzedził terminarz dostawy pierwszej lokomotywy, czyżby badania lokomotywy, która ma już w Polsce dopuszczenie do ruchu, miały trwać pół roku?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
06.01.2011, 13:35
Całę pół roku może nie, ale kilka miesięcy na pewno zejdzie bo trzeba będzie sporo pojeździć i zbadać elektronikę.
06.01.2011, 21:05
Robimy zakłady za ile dni/tygodni tabor zaliczy defekt? oczywiście winna bedzie jak zwykle maszyna a nie obsługa.
Heh 2 maszyny a orgazm jakby KM miało ich 50. Po prostu żenada. A EURO tuz tuż.
06.01.2011, 22:27
2 sztuki dla PMT, jedna dla KM, ale do Euro przyjedzie 10 następnych.
06.01.2011, 22:39
A dziekuje za poprawę. Mam przeczucie, że będzie poślizg.
06.01.2011, 22:40
Łukasz Turek, skoro już przybył pierwszy i biorąc pod uwagę, że kolejne już testów nie będą musiały przechodzić to jest spora szansa na to, żeby jednak komplet dotarł do Warszawy na czas.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
06.01.2011, 22:49
Tu nie chodzi o testy. Kasa, czas realizacji zamówienia. No przepraszam - kto przy zdrowych zmysłach nie składa (o ile juz złozyli) zamówienie rok przez rozpoczęciem EURO? Po ostanich wydarzeniach nic już mnie nie zdziwi. Przewaliliśmy 5 lat przez które można było cos zmienić, polepszyc itp. Przewaliliśmy - wa naszym kraju to norma.
06.01.2011, 22:58
Łukasz Turek, o czym mówisz? Przecież Traxxy dla KM są już dawno zamówione, trwa ich produkcja, trafią do push&pull'ów. Albo nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi, albo Ty się troszkę z prawdą minąłeś ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
13.01.2011, 15:17
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
BR285 Bombardier Traxx od środka | mirmur2 | 1 | 2 774 |
10.02.2020, 14:20 Ostatni post: TomaszMK |
|
TRAXX-y Akiem w Polsce | pitagoras23 | 22 | 13 888 |
24.06.2016, 15:40 Ostatni post: pasqudek |
|
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla Traxx MS 140 | spikie | 10 | 7 015 |
13.04.2016, 11:24 Ostatni post: przewoz |
|
TRAXX/EU44 i SHP/CA | maszynista | 23 | 12 137 |
02.04.2013, 20:06 Ostatni post: przewoz |
|
Polski austriacki Taurus | wizzair98 | 2 | 3 537 |
17.12.2012, 17:35 Ostatni post: przem710 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |