Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Newag] 31WE
Ta prezentacja już się odbyła. Ja się nie załapałem na podróż, ale foty już można obejrzeć na wrocławskiej: http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ ... ,id,t.html
A ktoś z Was pojechał dzisiaj? Wygodne to? Najbardziej interesują mnie te siedzenia czerwone, nie wyglądają na wygodne :-| i ten jeden ciąg, jak się trafi na rozwrzeszczane towarzystwo, to nawet jak się przesiądzie na drugi koniec, to i tak się człowiek nie wyśpi, bo nie ma drzwi, to nie ma jak się odciąć :/
Odpowiedz

Teraz pojazdy jednoprzestrzenne to standard, więc trudno się dziwić, że 31WE takie jest. Tak jak wspominałem - jechałem nim przeszło 4 godziny i nie czułem dyskomfortu w rejonie pewnej części ciała - nie jest źle, ale skórzana kanapa pod względem wygody to to nie jest ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

Było nas dzisiaj kilku.
Plany się trochę zmieniły, bo podstawili 001 i 002. W Legnicy 001 pojechał do Węglińca i z powrotem do Legnicy i Wrocławia, a 002 z oficjelami wrócił do Wrocławia.

Nie odczułem dyskomfortu w trakcie podróży, prócz tego, że na początku bardzo mocno grzali. Później temperatura się wyrównała i było ok. Musze przyznać, że 160kmh robi wrażenie, szczególnie że w środku jest wtedy cicho, nie trzęsie itd. Dla mnie bomba! Również WiFi działało znakomicie, dopóki nie stracilismy zasięgu w jakiejś pipidówie Tongue
Z tego co zauważylismy, to dwa razy na samym początku wyjazdu dwa razy wywaliło nadmiarowy, ale nie wiązało się to z jakimiś konsekwencjami wielkimi Smile

A co do 'jednego ciągu' o którym mówi Baltazar, to nie ma kłopotu. Jechaliśmy Legnica - Węgliniec - Legnica z ogromną chmarą dzieciaków, które zajęły całe 2 człony jednostki i nie było ich słychać, a bylismy na samym końcu.

Chwilowo tak nas zybko ogarnięte zdjęcia, bo nie mam za bardzo czasu...
[Obrazek: 01jpg_nprrsaq.jpg] [Obrazek: 02jpg_nprrsqp.jpg] [Obrazek: 03jpg_nprrsqh.jpg]

[ Dodano: 2013-03-25, 19:21 ]
Prócz tego KD rozdawało chorągiewki, jakieś materiały reklamowe UMWD, cukierkim markery i inne takie pierdoły gadżeciarskie. Jednak chyba największa furorę zrobiły kartonowe modele Impulsa do poskładania Big Grin Trzeba przyznać, że pomysł zacny Smile Prócz tego były też wyśmienite krówki Newagu i ich smyczki.

I jeszcze garstka fotek:
[Obrazek: 01jpg_nprxpwx.jpg] [Obrazek: 02jpg_nprxpwn.jpg] [Obrazek: 03jpg_nprxpwe.jpg] [Obrazek: 04jpg_nprxpww.jpg] [Obrazek: 05jpg_nprxpws.jpg] [Obrazek: 06jpg_nprxpwa.jpg] [Obrazek: 07jpg_nprxpwq.jpg] [Obrazek: 08jpg_nprxpsp.jpg]
PKP jest 'spoko' - lubisz to? :)
Odpowiedz

Wrażenia naprawdę mam mega pozytywne po przejeździe. Nie dość, że impreza zorganizowana z wielką pompą (bo i oficjele byli i spółka KD rozdawała gadżety) to także warunki samej podróży o niebo lepsze niż, co tu dużo mówić, wielkopolskim elfem. Niestety Pesa w tym wyścigu przegrywa.

Ogólnie udało się zupełnie przez przypadek spotkać mini grupą FK. Było nas kilka osób i sporo osób patrzyło się na nas, na smycze, a także koszulkę z logo, którą miałem na sobie. Szkoda, że nie mieliśmy ulotek bo już wiele osób by je miało.

Pod wieczór dołożę swoje fotki oraz filmik relacyjny z przejazdu.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

loony napisał(a):Jednak chyba największa furorę zrobiły kartonowe modele Impulsa do poskładania Big Grin Trzeba przyznać, że pomysł zacny Smile
Rok temu w Oławie KD rozdawały model SA135 do sklejenia. :-P
Odpowiedz

31WE - IMPULS firmy Newag [przejazd promocyjny z Wrocławia do Legnicy i Węglińca]




Kilka zdjęć z wczoraj:

[Obrazek: 25282619_200.0.jpg]

[Obrazek: 25282617_200.0.jpg]

[Obrazek: 25282615_200.0.jpg]

[Obrazek: 25282613_200.0.jpg]
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

loony napisał(a):Z tego co zauważylismy, to dwa razy na samym początku wyjazdu dwa razy wywaliło nadmiarowy, ale nie wiązało się to z jakimiś konsekwencjami wielkimi Smile

Na 90% podstacja nie wytrzymała chwilowego obciążenia. Nic nowego, nawet na E30...
Odpowiedz

Tym bardziej, że jechał dwuskład, a więc rzeczywisty pobór mocy mógł przekroczyć nawet 6MW.
Odpowiedz

pitagoras23 napisał(a):Niestety Pesa w tym wyścigu przegrywa.
I dlatego (prawie) wszyscy zamawiający stawiają zdecydowanie na Pesę.
Odpowiedz

pitagoras23 napisał(a):warunki samej podróży o niebo lepsze niż, co tu dużo mówić, wielkopolskim elfem.

Tu nawet mnie nieco zaskoczyłeś, bo miałem krótką (muszę się chyba prywatnie przejechać na dłużej) przejażdżkę ELFem wielkopolskim i na pewno było w nim lepiej niż w śląskim i mazowieckim i dużo lepiej niż w SKM-W, tak że w zasadzie ciężko trochę ten poziom w ogóle przeskoczyć, a w Impulsie dla KD nie wprowadzono jakiś rewolucji względem Impulsów znanych mi z SKMW i KŚ.
Odpowiedz

Takie miałem wrażenie. Przede wszystkim więcej miejsca na nogi, odczuwalne mniejsze szarpanie przy rozpędzaniu się i jeździe przy maksymalnej prędkości. Poza tym działające gniazdka oraz WiFi też dokładają plusy na rzecz Impulsa. Nawet toalety są większe i póki co automaty biletowe, których nie ma (a nie wiem czy być mają) nie blokują wyjścia z pojazdu.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

pitagoras23 napisał(a):odczuwalne mniejsze szarpanie przy rozpędzaniu się


Najeździłem się różnymi nowoczesnymi składami w województwie Śląskim i nigdy nie poczułem żadnego szarpnięcia.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

My siedzieliśmy na wózkach i tam lekkie wstrząsy były odczuwalne, ale też nie było nie wiadomo co. Z powrotem jechaliśmy już niżej i nie było nic czuć.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

DamianT napisał(a):Najeździłem się różnymi nowoczesnymi składami w województwie Śląskim i nigdy nie poczułem żadnego szarpnięcia.

W 27We przy ruszaniu i hamowaniu są odczuwalne jak najbardziej szarpnięcia. Normalnie mam wtedy skojarzenia ze starym oporowcem Smile W 27Web są one słabsze. W żadnym innym pojeździe się z tym nie spotkałem. Może to o to chodzi. Nie pamiętam już jak to było wyczuwalne w 22We dla Wielkopolski. Dla KM są nieodczuwalne (mniej wózków napędnych, szarpnięcia pochodzą od napędu).
Odpowiedz

przewoz napisał(a):[...]W żadnym innym pojeździe się z tym nie spotkałem.[...]

Zapraszam na przejażdżkę EN97 Warszawskiej Kolei Dojazdowej ;-D Gdy się stoi to prawie zawsze można się przewrócić podczas ruszania...
Moim zdaniem nie ma co narzekać na produkty Newagu. Są dużo staranniej wykonane i bardziej dopracowane niż EZT z Pesy. "Impulsy" 35WE warszawskiej SKM są dużo cichsze niż 27WE z Pesy i moim zdaniem mają wygodniejsze fotele.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Newag - Vulcano lolingpl 15 8 137 23.05.2016, 21:10
Ostatni post: erap2
  [Newag] 39WE WKD Dominik Piotrowicz 11 6 366 05.03.2016, 18:15
Ostatni post: thorgi
  Newag 222M TOMEKKOT 35 20 041 30.01.2014, 06:10
Ostatni post: przem710
  [Newag] 35WE Impuls mikrobart 94 43 993 26.07.2013, 05:19
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.