02.03.2013, 16:40
Spotkał mnie dzisiaj zaszczyt uczestniczenia w jeździe szkoleniowej pojazdem 31WE-002 na trasie Wrocław Główny - Węgliniec - Wrocław Główny.
Wrażenia - komfortowo, w przestrzeni pasażerskiej w miarę cicho (słyszalne stukanie, prawdopodobnie z ogrzewania, ale Panowie z Newagu też to słyszeli i powiedzieli, że to problem "niedokręconej śrubki"). Prędkość rozkładowa oczywiście 160 km/h. Jutro jazda do Jeleniej Góry.
http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... to&id=3523
Oraz wnętrze pojazdu:
http://www.forumkolejowe.pl/mikrobart/d ... mage_id=10
http://www.forumkolejowe.pl/mikrobart/d ... image_id=9
http://www.forumkolejowe.pl/mikrobart/d ... image_id=8
Wrażenia - komfortowo, w przestrzeni pasażerskiej w miarę cicho (słyszalne stukanie, prawdopodobnie z ogrzewania, ale Panowie z Newagu też to słyszeli i powiedzieli, że to problem "niedokręconej śrubki"). Prędkość rozkładowa oczywiście 160 km/h. Jutro jazda do Jeleniej Góry.
http://www.forumkolejowe.pl/ilostan/ind ... to&id=3523
Oraz wnętrze pojazdu:
http://www.forumkolejowe.pl/mikrobart/d ... mage_id=10
http://www.forumkolejowe.pl/mikrobart/d ... image_id=9
http://www.forumkolejowe.pl/mikrobart/d ... image_id=8
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak