Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Tylko 001 doznał dziwnego i niepokojącego uszkodzenia. 003 uszkodził się w winy obniżonej sieci (trwa jego naprawa u producenta), 005 - przypadek, naprawa pewnie już się zakończyła albo zakończy się niebawem.
Sprawne są 002 i 004.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Przypadek z 005? Możesz coś więcej? To ten co oberwał piorunem?
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
sphinx, przypadek w takim sensie, że połamał wczoraj patyk. Mało w tym winy producenta czego już o palącej się przetwornicy powiedzieć nie można.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Uzupełnienie: na podstawie schematów rozmieszczenia elementów - palił się trafok lub dławik. Przetwornice są w środku, w przedziale pasażerskim i w przypadku 31We (chyba) za plecami maszynisty.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Za kilka dni powinien pojawić się w Żmigrodzie.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Dokładnie tak, przeglądy obniżają współczynnik gotowości.