Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hamowanie lokomotywą
#1
Jak należy hamować lokomotywą z wagonami pasażerskimi jak dojeżdżamy do stacji i jak chcemy ją zwolnić z jakiejś tam prędkości? Jak to ma wyglądać krok po kroku?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#2
Wdrożyć hamowanie z taką siłą, aby pociąg zatrzymał się w pożądanym miejscu, a następnie luzować w taki sposób, aby przy zatrzymaniu w cylindrach pozostało niewiele powietrza.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#3
Wielkie dzięki rustsaltz.
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#4
Jeszcze jedno pytanie: Przy jakiej prędkości zaczynać odhamowanie składu?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale lokomotywa EP09 najlepsza.
Odpowiedz

#5
To tak jakbyś zapytał w jakiej odległości nacisnąć hamulec, żeby zatrzymać samochód/rower na skrzyżowaniu Big Grin. Pociąg pociągowi nierówny, po to maszynista szkoli się trochę czasu, żeby wiedział, jak się pociąg zachowuje i kiedy luzować i kiedy hamować. Obsługa hamulca to kwintesencja jazdy, bo kręcić kołem w prawo to małpę można nauczyć.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#6
Zależy czy "falą do oporu" czy "krótką falą" czy jazdą. W pierwszym przypadku w pociągach pasażerskich złożonych z lokomotywy i wagonów (z nastawą R) waha się od 10 km/h wcześniej do 25 km/h wcześniej. Hamulec klockowy ma do tego nieliniową charakterystykę, tak więc przy 40 km/h trzeba będzie wcześniej wyluzować niż przy 100 km/h (z tej samej wartości ciśnienia upuszczonego z PG).
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.