Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leasing EU43
#1
Jak wiemy 22 listopada 2007 roku pomiędzy Angel trains a PKP Cargo została podpisana umowa na leasing 6 lokomotyw serii F140 MS na okres 3 lat. Licząc od daty zawarcia umowy minęły już określone trzy lata, więc jeżeli ktoś by mógł przybliżyć jak wygląda sytuacja byłbym wdzięczny.

Edit: Literówka
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#2
Słyszałem że umowa została przełożona o kilka kolejnych lat. Szczegółów nie znam, wiem natomiast jedno, EU43 nadal śmigają w CARGO i jeden wypożyczyli IC (zdaje się że EU43-004).
Odpowiedz

#3
Nie zdaje się a na pewno

Foto w noc sylwestrową
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

#4
Do kiedy przedłużono umowę? Ktoś ma dokładnie dane?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#5
Po jednym egzemplarzu przyszła pora na kolejne pięć i teraz każdy z sześciu Traxx-ów wygląda inaczej, PKP Cargo reklamuje nimi Euro 2012:
001:
[Obrazek: bomb_34305_62.jpg]
002:
[Obrazek: bomb_34306_60.jpg]
003:
[Obrazek: bomb_34334_60.jpg]
004:
[Obrazek: bomb_34350_56.jpg]
005:
[Obrazek: bomb_34346_56.jpg]
006:
[Obrazek: bomb_34343_62.jpg]
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#6
No no, ciekawe, tylko ¿e pomys³ wcale nie nowy.
Odpowiedz

#7
Najlepszy pomysł miało OBB w 2008

[Obrazek: obb122.jpg]
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#8
O, jak pięknie, szkoda, że u nas nie do zrealizowania. Nie starczyłoby nowoczesnych lokomotyw na wszystkie drużyny grające na EURO ;-)
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#9
Do końca marca tego roku dobiegnie koniec eksploatacji lokomotyw EU43 w PKP Cargo. Sześć lokomotyw E186 oznaczonych EU43 zastąpią elektrowozy E189 zwane "czarnymi wdowami" o numerach 802, 803, 804 leasingowane od firmy Mitsui Rail Capital Europe B.V. Czyli to koniec EU43.

http://www.rynek-kolejowy.pl/30393/PKP_ ... ES64F4.htm
Odpowiedz

#10
ES-y mają dużo ograniczeń ze względu na nacisk. Albo nie mają wjazdu wcale albo z ograniczoną prędkością. Zgadzam się z przedmówcą w zupełności. LOTOS nie chciał tym jeździć dalej bo z takimi ograniczeniami są mało przydatne. A może chodzi o coś innego?
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza
Odpowiedz

#11
Niestety Traxxy tracą już swoje barwy:
[Obrazek: bomb_34305_65.jpg]
Liczę na to, że Siemensy również będą reklamować ME.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  TRAXX (EU43) rozstaw w osiach gudzia 4 5 972 29.10.2011, 22:01
Ostatni post: przem710
  Leasing ES64F4 przez PKP IC Virakocha 5 5 675 21.03.2011, 11:16
Ostatni post: przewoz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.