Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Jak wiemy 22 listopada 2007 roku pomiędzy Angel trains a PKP Cargo została podpisana umowa na leasing 6 lokomotyw serii F140 MS na okres 3 lat. Licząc od daty zawarcia umowy minęły już określone trzy lata, więc jeżeli ktoś by mógł przybliżyć jak wygląda sytuacja byłbym wdzięczny.
Edit: Literówka
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Słyszałem że umowa została przełożona o kilka kolejnych lat. Szczegółów nie znam, wiem natomiast jedno, EU43 nadal śmigają w CARGO i jeden wypożyczyli IC (zdaje się że EU43-004).
Liczba postów: 204
Liczba wątków: 6
Dołączył: 21.01.2011
Reputacja:
0
Nie zdaje się a na pewno
Foto w noc sylwestrową
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Do kiedy przedłużono umowę? Ktoś ma dokładnie dane?
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
No no, ciekawe, tylko ¿e pomys³ wcale nie nowy.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
O, jak pięknie, szkoda, że u nas nie do zrealizowania. Nie starczyłoby nowoczesnych lokomotyw na wszystkie drużyny grające na EURO ;-)
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 3
Dołączył: 19.11.2011
Reputacja:
0
ES-y mają dużo ograniczeń ze względu na nacisk. Albo nie mają wjazdu wcale albo z ograniczoną prędkością. Zgadzam się z przedmówcą w zupełności. LOTOS nie chciał tym jeździć dalej bo z takimi ograniczeniami są mało przydatne. A może chodzi o coś innego?
,,Pociąg nicości, wsiąść łatwo, wysiąść już trudniej"
Pozdrowienie od Grzegorza