Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: 01.11.2011
Reputacja:
0
Tyle że na Stęszew to znaczy na Wolsztyn od nowego rozkładu KW zaczną jeździć więc na miesiąc myślę, że nie ma sensu zabierać 132, a zresztą nie wiemy jakie umowy są zawarte między KW a PRami.
Jak to w końcu jest z linią przez Wiatrowiec. Wylatuje w grudniu z rozkładu i zamyka się ją, czy coś nią pasażerskiego pojedzie do Poznania (pytanie do znawców :-) ) :?
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: 02.11.2011
Reputacja:
0
Na linii Wągrowiec - Rogoźno Wlkp. będą 3 pary pociągów od 11 grudnia.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Virakocha, No jeżeli 3/4 pasażerów dojeżdżało np do Krotoszyna bo było najtaniej i najszybciej a tylko 1/4 jechała dalej czy też do stacji docelowej to jest różnica. Wtedy szynobusy o 15 były już na starcie zapełnione w 100% (fakt, że skład jechał, aż do Wolsztyna, więc może dlatego), ale i ten pociąg o 12:40 był zapełniony przynajmniej w połowie
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
Na RK piszą, że KW jednak nie wyjadą na trasę Poznań - Gniezno. Ale pozostałe - do Gołańczy i Wolsztyna przejmą. Tylko zastanawiam się, czym oni będą tam jeździć? No, ok, do Wolsztyna parowóz, wagony już kupili, a do Gołańczy? Starczy im tych wszystkich badziewnych szynobusów?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jaki jest sens istnienia tej spółki, nie mogę tego cały czas pojąć.
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
przem710, Tym bardziej, że oferta PR w Wielkopolsce nie była zła, jak np. w Małopolsce.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Dokładnie o to mi chodzi, nic się nie zmieniło a kasa na konto KW płynie z UM.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Maciej, Szynosami typu SA132, które dzierżawią PRom.
Przejmują także Maćku ogryzki Rogoźno-Wągrowiec. Pewnie nie wszystkie szajsbusy pojadą do Gołańczy stąd starczy im rezerw. Pewnie część pociągów z Wolsztyna będzie przelotowych do Gołańczy i Wągrowca ;-). Poza tym pozostają 111A i SU45-246 w ostateczności (od Carguli) ;-)
Ukazał się nowy rozkład Kolei Wilkanowiczowskich na stronie koleje-wielkopolskie.com.pl
Możemy się dowiedzieć, iż: uwalają Jarocin-Gostyń i wprowadzają KKA na Leszno-Gostyń (dla zaliczaków można pojechać do Kąkolewa szynobusem na Ostrów) ;-)
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Marszałkowska spółka nie daje rady? Po co ten cały cyrk zwany KW?
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 2
Dołączył: 16.03.2011
Reputacja:
0
Koleje Wielkopolskie to twór, który nieźle namieszał na kolei w Wielkopolsce.
Nie dość, że likwidowane jest połączenie Leszno-Głogów oraz Gostyń-Jarocin, to już zaczyna się podróżowanie autobusami. A jeszcze rok temu wszystko wyglądało o wiele lepiej. Naprawdę nie wiem, jak to wytłumaczyć. Nagle województwo wielkopolskie, które swego czasu mogło być wzorem dla innych województw, nie może sobie poradzić?
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Szynobusy z Gostynia pójdą zapewne na 357 i 356.
...
Podobno ZeTeNTeKi (105 i 108) idą na Piła-Krzyż oraz Piła-Wałcz, więc Kąkolewo-Jarocin w diabły. Miało być lepiej- jest KKA. Smutne ale prawdziwe. :-(