Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
W podlaskim? To jakaś nowość, ja wiem o takim rozwiązaniu stosowanym w warmińsko-mazurskim. Ze względu na brak możliwości ogrzania wagonu pasażerskiego przez SA106 wagony te mają zabudowane autonomiczne ogrzewanie "webasto". Czy KW posiadają szynobusy zdolne, jak SA106, do ciągnięcia wagonów?
Jaro
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Chodzi o moc silnika, SA132 nie dadzą rady.
Z 218M były testy.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ale z RK mamy chyba jakąś współpracę zawiązaną, że oni mogą wykorzystywać nasze zdjęcia i filmy. Mimo to, autora powinni podać w każdym przypadku.
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Po nowym rozkładzie jazdy, który zacznie obowiązywać w grudniu na 356 prędkość dla pociągów będzie ustalona na 100 km/h.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Lutek, Wiesz może czym to jest spowodowane? Czy to ma związek z pracami torowymi?
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Nie, prace torowe muszą się zakończyć do nowego rozkładu, dlatego teraz tak robotnicy zapieprzają. Dziś też oblężenie na linii mimo niedzieli.
Po prostu, w przypadku pociągu osobowego 120 km/h nic nam nie daje, ponieważ jedyny odcinek gdzie SA132/134 ( a dokładnie, najlepsza była babcia 001 ) to jest odcinek Roszkowo- Przysieczyn- Wągrowiec ( 115-118 km/h ). Nigdzie na szlaku pociąg nie zdąży rozpędzić się do szlakowej 120. Może dałoby radę jeszcze z górki z Owińskiej do Bolechowa, ale obecnie hamuje się przed 20.
Do tego dochodzą ograniczenia do 100, 90 czy 80. Dlatego prędkość rozkładową ustalą jako 100.
Chyba, że zrobią to o czym się plotkuje- 'pośpieszny'.
No i nie będzie KKZ w listopadzie nocą, PKP PLK nie będzie szlifować szyn.