14.10.2011, 13:44
Griffin jednak nie będzie piękny... :-(
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin
|
14.10.2011, 13:44
Griffin jednak nie będzie piękny... :-(
14.10.2011, 16:05
Co kto lubi... trochę Siemensem zalatuje co nie?
14.10.2011, 16:14
Porównując do poprzednich planów jest zauważalna różnica, nie wygląda już tak atrakcyjnie, choć nie zmienia to faktu że mi osobiście wizualizacja Gryfa podoba się bardziej od Gamy Pesy.
Z Chęcią ujrzał bym jakieś inne reflektory, te są jakieś "dziwne"
Volenti non fit iniuria
14.10.2011, 16:20
Obudowy reflektorów wyglądają jak jakieś okropne, czarne narośla, zwykłe, płaskie, zaostrzone jak we wstępnej wizualizacji (z zawadiackim 'uśmieszkiem' ;-D ) nawet na czole zalatującym Taurusem wyglądałyby dużo lepiej. Mam nadzieję, że nie jest za późno i że już na targach usłyszeli wystarczająco dużo głosów krytyki aby coś z tym zrobić.
16.10.2011, 19:28
Fred, mnie też ta lokomotywa na tej wizualizacji przypomina Taurusa. Tylko reflektory nieco inne.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
21.10.2011, 23:42
22.10.2011, 18:57
Dlaczego część grafiki jest zniekształcona?
22.10.2011, 19:31
23.10.2011, 23:10
Hmmm, jak ja patrzê na t± wizualizacjê to mnie siê ta ciemniejsza czê¶æ wcale nie wydaje wystaj±ca i pewnie wcale taka nie jest, wed³ug mnie to tylko z³udzenie optyczne - tak naprawdê nic tam nie jest wystaj±ce. To co widzimy jako czarne b³yszcz±ce jest takie poniewa¿ jest to element metalowy przylegaj±cy do przezroczystej os³ony ca³ego reflektora, a to co widzimy jako szare to po prostu wnêka pod umieszczenie samego ¼ród³a ¶wiat³a.
24.10.2011, 01:10
24.10.2011, 22:47
Nawet z tym obrysowaniem nie wydaje mi siê ani trochê wystaj±ce, po prostu czarny b³yszcz±cy panel. Zreszt± taki wystaj±cy element nie wp³ywa³by pozytywnie na aerodynamikê pojazdu.
26.10.2011, 19:16
Dobra wiadomość:
Cytat:Prezes ZNLE Gliwice Tomasz Fugiel nie ukrywa radości ze sprzedaży 4 pierwszych lokomotyw E6ACT Dragon i zapowiada, że niedługo możemy spodziewać się kolejnych kontraktów. Ujawnił nam również, że prace nad platformą nowych lokomotyw Griffin wyszły już z fazy projektowej i rozpoczęła się budowa pierwszego egzemplarza.http://www.rynek-kolejowy.pl/28294/Fugi ... tm#k240788 Teraz wystarczy mieć nadzieję, że wszystkie komponenty dojdą na czas i, będzie można oglądać lokomotywę na premierze w Berlinie.
Volenti non fit iniuria
27.10.2011, 19:21
Wyszukane w necie:
Jest dobrze. Idzie odczytać, że lokomotywa ma być jednak zasilana prądem o napięciu 15kV (DB, OBB) o którym wcześniej nie wspomniał p.Cygankiewicz
Volenti non fit iniuria
27.10.2011, 20:46
No zrobienie tego tylko na 25kVAC i 3kVDC by³oby trochê ma³o op³acalnym rozwi±zaniem i na dodatek dziwnym. I tak do zmiennego prostownik byæ musi i tak.
28.10.2011, 19:45
Skan użytkownika "darwit96" z kolej.tv Na tej wizualizacji lokomotywa nie wydaje się jakaś duża, ale po porównaniu wymiarów wychodzi na to, że będzie dokładnie tej samej długości co Taurus.
Volenti non fit iniuria
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon | Virakocha | 696 | 251 504 |
13.03.2017, 21:54 Ostatni post: szy_mat |
|
[oddzielony] NEWAG Griffin E4DCU-DP | 0 | 1 048 |
mniej niż 1 minutę temu Ostatni post: |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |