Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin
#76
Gdyby była długa, to by musiała być węższa na czołach, żeby nie ryć po skrajni Smile

To nieszczęsne czoło przypomina E6ACT.
Odpowiedz

#77
No niestety zarzucili projekt z wizualizacji przejętej od Newagu. Czoło dałoby się znieść, gdyby nie te okropne plastiki...
Odpowiedz

#78
http://www.rynek-kolejowy.pl/31520/E4MS ... krotce.htm

Projekt nie umarł, nadal się wkoło niego sporo dzieje.

Nie uważacie, że ma dość duży nacisk na oś?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#79
Niestety, maszynę 4 systemową ciężko odchudzić. Zobaczymy, co wyjdzie w praniu.
Odpowiedz

#80
Ma ważyć 88t, wielosystemowy EU44 waży 87t. Transformator swoje waży i nie da się tego przeskoczyć. Wersja jednosystemowa powinna ważyć bliżej 80t. Duży jest nie nacisk na oś, a siła pociągowa - 330kN przy czterech osiach?
Odpowiedz

#81
sphinx napisał(a):Ma ważyć 88t, wielosystemowy EU44 waży 87t. Transformator swoje waży i nie da się tego przeskoczyć. Wersja jednosystemowa powinna ważyć bliżej 80t. Duży jest nie nacisk na oś, a siła pociągowa - 330kN przy czterech osiach?

Siła pociągowa wynika z nacisku kół na tor a więc też z masy lokomotywy.
Odpowiedz

#82
Ale prawdopodobnie tu walnęli jakiś duży współczynnik przyczepności. Wchodzi, że około 0,38. A to jest na prawdę trudne do osiągnięcia (rzadko). Sam jestem ciekawy, skąd to się wzięło.
Odpowiedz

#83
Grygus napisał(a):Siła pociągowa wynika z nacisku kół na tor a więc też z masy lokomotywy.
Mi chodziło o post 'mikrobarta', wg którego Griffin ma duży nacisk na oś. Nie jest on duży tylko raczej standardowy dla lokomotywy wielosystemowej.
Odpowiedz

#84
Ale faktycznie ogranicza dostępność takiej lokomotywy... Niestety, ale wielosystemowe 4-osiowce nie mają w Polsce łatwo.
Odpowiedz

#85
Stąd twierdzę - nie chodzi mi o to, że Griffin ma "dziwne" parametry, są one oczywiście jak najbardziej odpowiadające standardom europejskim, tylko jak to się na to warunków polskich? Gdzie wyślemy lokomotywę z takim naciskiem? CMK, E20, E65 i co dalej?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#86
Za granicę Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#87
Dokładnie, bo od tego są loki wielosystemowe - żeby jeździć za granicę. Wersja jednosystemowa powinna ważyć w okolicach standardowych 80t.
Odpowiedz

#88
Nie wiem z czego robicie sensacje. sphinx wszystko wyjaśnił, jak ktoś będzie chciał eksploatować Griffina na liniach lokalnych, to zamówi sobie wersje jednosystemową. Jak ktoś będzie chciał tragać nim towary po śląskich liniach to zamówi Dragona i nie ma co tu gdybać.
Odpowiedz

#89
Info z forum skyscrapercity, by avangarde87.
Griffin jest już podobno pospawany, a na dniach do ZNLE ma podobno przyjechać jakaś delegacja z zagranicy i być może czeka nas pierwszy kontrakt. Jeśli to prawda to gryf nieźle się zapowiada Wink
Odpowiedz

#90
Ktoś kupuje lokomotywę w ciemno?
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon Virakocha 696 251 505 13.03.2017, 21:54
Ostatni post: szy_mat
  [oddzielony] NEWAG Griffin E4DCU-DP 0 1 048 mniej niż 1 minutę temu
Ostatni post:

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.