Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Stał bardzo długi czas odstawiony w Strzałkowie (E20).
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Stał i stoi dalej czy wrócił już do ruchu?
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
W Strzalkowie go nie ma.
A jednak jest, widziany w sobote.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Dziś sprawdziłem, stoi cały czas w Cieninie.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 26
Liczba wątków: 0
Dołączył: 11.08.2011
Reputacja:
0
Griffin dzisiaj na przystanku Poznań Wschód.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ponoć zabrał wagony z FPS na testy i śmigał sobie gdzieś w okolicach.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Griffin dalej rdzewieje w Gliwicach?
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 0
Dołączył: 28.09.2011
Reputacja:
0
Czy widuje ktoś Gryfa na trasach, czy stoi gdzieś zapomniany?
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Niestety Gliwice, może wyjedzie na polskie szlaki u dwóch przewoźników.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
czy Griffin jeździ teraz dla CTL?
Z tego co się dowiedziałem, to jechał ze sztywnym sobotnim składem kontenerów z północy kraju do Jaworzna Szczakowej. Oby częściej na tym składzie.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Ten skład pociągnął raz i tyle. W drugą stronę na haku miał węglarki. To chyba jednorazowa akcja, raczej umówili się z CTLem że żeby nie robić pustych przebiegów to z okazji wizyty nad morzem Griffin pociągnie ich skład.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
To w takim razie co teraz będzie czekać tę lokomotywę?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Tak naprawdę z ta lokomotywą jest dość ciekawa sytuacja, bo nigdy nie trafiła testowej prawdziwej eksploatacji. Oczywiście zaliczyła jazdy ze składami PKP Cargo, lecz te testy nie maja nawet porównania z tym co przeszedł prototyp E6ACT oraz 111Ed. Obie maszyny przejechały po kilkanaście tysięcy kilometrów ze składami towarowymi w Lotos Kolej. Szkoda że Griffin również nie przechodzi takich długotrwałej eksploatacji obserwowalnej, to na pewno powiedziało by nam coś więcej o tej maszynie. Być może Gliwice czekają na sygnał Bałkanów.