Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Dziś widziałem taką oto ciekawostkę:
Kibel o numerze 1752 z rewizją z 21 czerwca tego roku. Ma on pierwszą klasę w całym członie rb, a (przynajmniej z nazwy) raczej miał. Fotele zostały, ale żółty pasek zniknął, a jedynki przy drzwiach zostały zastąpione dwójkami. Czyżby nowy trend rewizji?
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Niektóre tak mają. Choć bywały takie, że wychodziły z paskiem.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Więc ja się pierwszy raz z czymś takim spotkałem, a jestem pewien, że przed tą rewizją ten egzemplarz żółty pasek posiadał.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
W pomorskim jednostki typu spot nigdy nie było, i nie wiem czy coś na tym tracimy ;-)
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Szczerze powiedziawszy niedużo tracicie. Siedzenia w miarę wygodne w porównaniu z plastikiem, ale mimo wszystko d... boli i siedzenia skajowe starego typu są wygodniejsze. Wentylacja w lecie - odnoszę wrażenie, że gorsza, niż w kiblach niespotowych. Wystrój wnętrza - to już kwestia gustu. Bebechy identyczne jak przed modernizacją, no może z drobnymi zmianami. Doklejane mordki to już kwestia gustu, mnie się średnio podobają.
Z rzadka pojawiają się na Bydgoszcz - Piła - Bydgoszcz, ale od jakiegoś czasu coraz częściej. Zwykle kursują do Torunia i Olsztyna.
Jaro
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
SPOTów masę mamy do zobaczenia w Rawiczu - obsługują trasy Rawicz-Wrocław-Rawicz. Siedzenia odpowiadają mi szczególnie w lecie - plecy nie pocą się tak, jak siedząc na nieoddychającym skaju. W SPOTach jest więcej miejsca - siedzenia sprawiają wrażenie węższych - przejścia są szersze. Szkoda, że SPOT to głównie facelifting - stare wózki, stare elementy napędowe, to żywotności nie przedłuża.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Przedwczoraj dwa SPOTy przyjechały z Gniezna R77945.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Przecież to od dawna już jeździ, tzn. widziałem jednostkę w takim malowaniu dawno temu, stała na żeberku w Rawiczu. Nie wiem, czy to ten numer, ale z opisu zdjęcia wynika, że to jedyna w takim malowaniu. Drugie czoło ma okropnie pomazane graffiti.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Mnie się bardzo podoba, ale ten czarny przód można było sobie odpuścić. Przypominałoby to wtedy trochę dawne malowanie EN57 lux.
Wiem, że czerń być zawarta musiała ze względu na barwy województwa, ale można było zrobić to dyskretniej.
Jaro
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Racja, o ile bok wygląda ładnie to przód koszmarnie.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 949
Liczba wątków: 46
Dołączył: 23.02.2011
Reputacja:
0
Apropos 57 coraz częściej prowadzą wagon 1 klasy. A można w nim siedzieć z biletem na 2 klasę. Siedzenia wygodne i zaslonki
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Yyyy, przecież taka możliwość jest od kilku lat. A ostatnio te przedziały pierwszej klasy przy rewizji zostają "zdegradowane" do dwójki.
Liczba postów: 1 161
Liczba wątków: 74
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
A wiecie może gdzie można znaleźć wykaz wszystkich kibli i do którego zakładu PR, czy innych spółek należą?
EDIT: przem710, dzięki. :-)