Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Mariusz W. napisał(a):↑
EN57-0401 i EN57-0402 nie miały fabrycznie pierwszej klasy?
A co to za potworki?
Cytat:W całym członie silnikowym? Czy tylko w którymś przedziale?
Tego to już nie wiem
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
A to będę musiał podpytać.
A czy jeden z nich to nie jest/był EN57-26?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Dla uściślenia: EN57-402 skończył jako barak.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Gafa :-P
Pospiesznie przeczytałem nazwę jednego z filmików na YT. Los EN57-401 jest mi nieznany.
Jaro
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
EN57-0402 był pojazdem fabrycznie nowym, wybudowanym pomiędzy pojazdami EN57-1115 a EN57-1116 dla ówczesnego PKP w roku 1976. Natomiast tak jak pisze Mariusz, musiał być pojazd o numerze 401, nie był to na pewno pojazd nowy lecz przejęty z PKP. MD Kolejowa klatka podaje informacje że EN57-026 został przejęty przez KP Koltarnia i przebudowany na pociąg sieciowy, być może to był właśnie EN57-0401. Poszukam jakiś informacji na ten temat.
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
W takim razie przyjęcie EN57-026 od PKP musiało nastąpić najpóźniej w 1976 roku, gdyż w tym roku wyprodukowano EN57-0402 i chyba już od początku jeździł z takim oznaczeniem. Można spróbować przejrzeć numery fabryczne członów silnikowych. Ale to dosyć czasochłonne.
Skąd pewność, że EN57-0401 nie był to pojazdem nowy?
Pomiędzy EN57-1115 a EN57-1116 rzeczywiście jest luka:
EN57-1115s – 6B-649
EN57-0402s – 6B-650
EN57-1116s – 6B-651
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Jak będę w Pyskowicach to podpytam o tę jednostkę dokładniej, może jakieś zdjęcia wysępię
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
przem710 napisał(a):MD Kolejowa klatka podaje informacje że EN57-026 został przejęty przez KP Koltarnia i przebudowany na pociąg sieciowy, być może to był właśnie EN57-0401. Poszukam jakiś informacji na ten temat.
57-26 do końca jeździła z takimi oznaczeniami, więc na pewno nie był to 0401
http://kolejpiaskowa.pl/details.php?ima ... ab740b2ec1
ciekawa dyskusja pod zdjęciem...
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=u5Z8SrZ3a1M
Na tym filmie widać, że jedna z jednostek ma człon ryflowany (więc jest składakiem, albo załapała się na zmianę dizajnu), obstawiam, że to właśnie jest 57-401, bo jak wiemy 402 skończyła jako barak, a 26 stoi w Kotlarni.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 0
Dołączył: 23.11.2011
Reputacja:
0
Te kibelki służyły jako pociągi służbowe? Czyli zabierały pracowników z kopalni i jechały gdzie? Spora ciekawostka.
JESTĘ MIKOLĘ