Liczba postów: 14
Liczba wątków: 0
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Lepsze już takie SN83 itd niż DH-3206 czy nie daj Boże coś na podobieństwo
2 120 002 -2 na EN61(14we) w Kol. Mazowieckich ;-)
@
Ojro Faktycznie mój błąd chodziło oczywiście o SKM dzięki za zwrócenie uwagi ;-)
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejeprzemyslowe.ubf.pl">www.kolejeprzemyslowe.ubf.pl</a><!-- w --> <- Zapraszam na strone poświęconą prywatnym i przemysłowym kolejom w Polsce. w zbiorach S200 i S400 z Krakowskiego KOMBINATU !!!
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 1
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
0
Na ostbahnie w przeciągu tygodnia dwa razy złapałem DH. Poza tym było też sporo składów, ogólnie ostatnio miała miejsce ciekawa sytuacja...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
To może podziel się z nami swoją wiedzą
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
A wszystkie DeHaczki sprowadzone przez Sigmę są w PRach już?
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Właśnie, co się z nimi dzieje tak właściwie?
Jaro
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
A czy jest ci może wiadomy cel ich stania i kurzenia się, ewentualnie perspektywy, jakie przed nimi stoją?
Temat wydzieliłem, żeby offtopu nie robić.
Jaro
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
To scal to bo podobny temat był kilka miesięcy temu.
Perspektywy są cały czas takie same. Czyli remont wykupienie przez właściciela modernizacji i wydzierżawienie / sprzedaż pojazdów PRom. Ale to na pewno w obecnym czasie nie wypali, bo PR nie stać, nie są zainteresowani, po drugie całkowite zlikwidowanie ZNTK Poznań ( SIGMA to córka owej matki ), a po trzecie spór i problem z polonizacją co się tyczy tego drugiego.
Liczba postów: 3 909
Liczba wątków: 159
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
0
Lutek napisał(a):problem z polonizacją
Ale to jest problem wyłącznie organizacyjno-formalny, tak? Bo rozumiem że część pojazdów już z powodzeniem jeździ. Czy też może one kursują na podstawie jakiegoś dopuszczenia warunkowego?
Bahnfahren ist unser Business
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Polonizacja miała nastąpić przy współpracy z ZNTK Poznań który nie istnieje od listopada czy grudnia 2010 roku. Tabor ściągnęła Sigma przy współpracy z ZNTK Poznań. Zakładu nie ma, tabor pozostał i problem również.
Część kursuje, ale to są tylko te które zaczęły kursować już kilka lat temu.
SN82-001- DH3102
SN83-001- DH3206
SN83-002- DH3207
SN83-003- DH3231
DH3219