Liczba postów: 5 606
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Może zostały odstawione na naprawę rewizyjną i po jej wykonaniu zaczną służyć jako tabor rezerwowy. Dobrze by było żeby nawet uzupełniały obiegi przy większych opóźnieniach (np. takich jakie miały miejsce we wtorek), wtedy te opóźnienia udałoby się choć trochę zminimalizować.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
W tym tygodniu jednostki 300x widziałem z okien pociągu. Stały w halach w Łazach. To było jakoś we wtorek chyba.
Być może są "dopieszczane" aby wejść jako rezerwa taborowa na linię Gliwice-Częstochowa :? Swoją drogą byłby to niezły obciach dla KŚ- fullplastik na tak "prestiżowej" linii :lol:
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Virakocha, Przecież te jednostki nie muszą jeździć jako składy relacji Gliwice-Częstochowa-Gliwice. Moim zdaniem te składy powinny jeździć od nowego rozkładu jako "Szczytówki" Katowice-Gliwice-Katowice.
Tomku, ja bym raczej wykorzystał je do obsługi linii Bytom-Gliwice z tym, że powinny być to pociągi relacji Katowice-Gliwice/Kalety przez Bytom i Miasteczko Śląskie. One bardziej się nadają do obsługi tej linii. Można też ewentualnie pokusić się o relację typu Katowice-Tarnowskie Góry Strzybnica (konieczna byłaby budowa peronu na stacji Fazos), jako typowo aglomeracyjną :-)
Nie wiem czy akurat liniowa Tomku jest dobrym rozwiązaniem, czy np nie było lepiej wprowadzić odcinkowej - np Chorzów Spezial - 20 % taniej ze Strzybnicy/Kalet/Zabrza Biskupic do Chorzowa (południowa granica oferty to stacja Chorzów Batory). :-P
Liczba postów: 2 659
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
Najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie biletów strefowych tak jak ma to miejsce obecnie w PR. Oczywiście w tym przypadku stacje Tarnowskie Góry Strzybnica, Miasteczko Śląskie i Kalety włączamy do obecnej strefy A.
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
MK_ŚLĄSK napisał(a):Najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie biletów strefowych tak jak ma to miejsce obecnie w PR.
Fakt. Ta taryfa jest wyjątkowo przyjazna pasażerom. Byłoby bardzo fajnie, gdyby KŚ pochylił się nad takim rozwiązaniem. :-) Sam częstko korzystam z tych biletów jeżdżąc z Tychów Miasta do stacji Bytom Karb. Całą tą trasę za starych dobrych czasów (tzn. do momentu w którym PR pokasował większość połączeń z Tych Miasta do K-c) pokonywałem w niecałe 1,5 h a bilet miał bardzo śmieszną cenę bo aż 4,20. :-D Dodam, że jazda autobusami wg taryfy KZK GOP to prawie 10 zł. Dobrze by było gdyby KŚ także wprowadził bliźniacze rozwiązania, ale najważniejsze jest to, aby PR i KŚ wzajemnie honorowały wszystkie typy biletów (bo strefowych z tego co wiem KŚ nie honoruje), bo do tego powinien dążyć marszałek. ;-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Przecież KŚ nie wejdą na Bytom-Gliwice, więc kible będą zatrudnione na Gliwice-Częstochowa. Za PR tak się jeździło przecież. Na ile KŚ wynajęły wagony od CD?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 1
Dołączył: 27.07.2011
Reputacja:
0
Najlepsze rozwiązanie, to bilety strefowe dwóch przewożników PR i KŚ, wzajemnie honorowane. Nawet niech ceny tych strefówek podniosą, ale taka oferta powinna być dostępna. Nie tylko na przejazdy do 2 godzin, ale warto byłoby wprowadzić bilety 4 i 6 godz. Bez współpracy PR i KŚ, już dziś jazda po aglomeracji jest coraz trudniejsza a koszta coraz wyższe.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
A słyszeliście o kosztach przejazdu bez biletu? Mówili o tym w Teleexpressie. Jeśli złapią gapowicza w pociągu, to ma taki możliwość zapłacenia kary na miejscu w wysokości 21zł. Niektórym to przeszkadza, bo to w niektórych przypadkach niewiele więcej niż normalny bilet. KŚ tłumaczą, że dzięki temu i tak więcej zyskają, bo ściągalność pieniędzy za przejazd bez biletu jest delikatnie mówiąc nie najwyższa.
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 1
Dołączył: 03.04.2011
Reputacja:
0
ET40 napisał(a):Podejrzewam, że gdyby to był pociąg Regio, wtedy napisałbyś o tym, że byli zajęci.
Nie sądzę. Czy Regio czy KŚ czy choćby IC lenistwo jest lenistwem
Tutaj nie ma tłumaczeń :-)
[ Dodano: 2011-10-31, 14:31 ]
Wagony ĆD wynajęte są do marca ( tak obowiązuje umowa). Informacje od pracownika ĆD :-)
NYNUŚ:)
"Kolej to nie praca - To służba ponad własne interesy. Kolejarz nie pracuje na kolei - Kolejarz jej służy od narodzin aż do śmierci" - Kazimierz Opaliński