Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koleje Śląskie
Może zostały odstawione na naprawę rewizyjną i po jej wykonaniu zaczną służyć jako tabor rezerwowy. Dobrze by było żeby nawet uzupełniały obiegi przy większych opóźnieniach (np. takich jakie miały miejsce we wtorek), wtedy te opóźnienia udałoby się choć trochę zminimalizować.
Odpowiedz

Cytat:Tomek, masz może zdjęcia tych jednostek stojących w Gliwicach?
Damian niestety nie mam.
Odpowiedz

W tym tygodniu jednostki 300x widziałem z okien pociągu. Stały w halach w Łazach. To było jakoś we wtorek chyba.
Odpowiedz

Być może są "dopieszczane" aby wejść jako rezerwa taborowa na linię Gliwice-Częstochowa :? Swoją drogą byłby to niezły obciach dla KŚ- fullplastik na tak "prestiżowej" linii :lol:
Odpowiedz

Virakocha, Przecież te jednostki nie muszą jeździć jako składy relacji Gliwice-Częstochowa-Gliwice. Moim zdaniem te składy powinny jeździć od nowego rozkładu jako "Szczytówki" Katowice-Gliwice-Katowice.
Odpowiedz

Tomku, ja bym raczej wykorzystał je do obsługi linii Bytom-Gliwice z tym, że powinny być to pociągi relacji Katowice-Gliwice/Kalety przez Bytom i Miasteczko Śląskie. One bardziej się nadają do obsługi tej linii. Można też ewentualnie pokusić się o relację typu Katowice-Tarnowskie Góry Strzybnica (konieczna byłaby budowa peronu na stacji Fazos), jako typowo aglomeracyjną :-)
Odpowiedz

Cytat:Można też ewentualnie pokusić się o relację typu Katowice-Tarnowskie Góry Strzybnica
Oczywiście wtedy "Taryfa liniowa" wydłużona do Tarnowskich Gór Strzybnicy i ewentualnie Kalet.
Odpowiedz

Nie wiem czy akurat liniowa Tomku jest dobrym rozwiązaniem, czy np nie było lepiej wprowadzić odcinkowej - np Chorzów Spezial - 20 % taniej ze Strzybnicy/Kalet/Zabrza Biskupic do Chorzowa (południowa granica oferty to stacja Chorzów Batory). :-P
Odpowiedz

Najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie biletów strefowych tak jak ma to miejsce obecnie w PR. Oczywiście w tym przypadku stacje Tarnowskie Góry Strzybnica, Miasteczko Śląskie i Kalety włączamy do obecnej strefy A.
Odpowiedz

MK_ŚLĄSK napisał(a):Najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie biletów strefowych tak jak ma to miejsce obecnie w PR.
Fakt. Ta taryfa jest wyjątkowo przyjazna pasażerom. Byłoby bardzo fajnie, gdyby KŚ pochylił się nad takim rozwiązaniem. :-) Sam częstko korzystam z tych biletów jeżdżąc z Tychów Miasta do stacji Bytom Karb. Całą tą trasę za starych dobrych czasów (tzn. do momentu w którym PR pokasował większość połączeń z Tych Miasta do K-c) pokonywałem w niecałe 1,5 h a bilet miał bardzo śmieszną cenę bo aż 4,20. :-D Dodam, że jazda autobusami wg taryfy KZK GOP to prawie 10 zł. Dobrze by było gdyby KŚ także wprowadził bliźniacze rozwiązania, ale najważniejsze jest to, aby PR i KŚ wzajemnie honorowały wszystkie typy biletów (bo strefowych z tego co wiem KŚ nie honoruje), bo do tego powinien dążyć marszałek. ;-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

Przecież KŚ nie wejdą na Bytom-Gliwice, więc kible będą zatrudnione na Gliwice-Częstochowa. Za PR tak się jeździło przecież. Na ile KŚ wynajęły wagony od CD?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Cytat:Na ile KŚ wynajęły wagony od CD?
Tego nie wiem, ale KŚ ogłosiły przetarg na wynajem dwóch lokomotyw elektrycznych, więc można się spodziewać, że wagony zostaną.
Odpowiedz

Najlepsze rozwiązanie, to bilety strefowe dwóch przewożników PR i KŚ, wzajemnie honorowane. Nawet niech ceny tych strefówek podniosą, ale taka oferta powinna być dostępna. Nie tylko na przejazdy do 2 godzin, ale warto byłoby wprowadzić bilety 4 i 6 godz. Bez współpracy PR i KŚ, już dziś jazda po aglomeracji jest coraz trudniejsza a koszta coraz wyższe.
Odpowiedz

A słyszeliście o kosztach przejazdu bez biletu? Mówili o tym w Teleexpressie. Jeśli złapią gapowicza w pociągu, to ma taki możliwość zapłacenia kary na miejscu w wysokości 21zł. Niektórym to przeszkadza, bo to w niektórych przypadkach niewiele więcej niż normalny bilet. KŚ tłumaczą, że dzięki temu i tak więcej zyskają, bo ściągalność pieniędzy za przejazd bez biletu jest delikatnie mówiąc nie najwyższa.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

ET40 napisał(a):Podejrzewam, że gdyby to był pociąg Regio, wtedy napisałbyś o tym, że byli zajęci.
Nie sądzę. Czy Regio czy KŚ czy choćby IC lenistwo jest lenistwemBig Grin Tutaj nie ma tłumaczeń :-)

[ Dodano: 2011-10-31, 14:31 ]
Wagony ĆD wynajęte są do marca ( tak obowiązuje umowa). Informacje od pracownika ĆD :-)
NYNUŚ:)

"Kolej to nie praca - To służba ponad własne interesy. Kolejarz nie pracuje na kolei - Kolejarz jej służy od narodzin aż do śmierci" - Kazimierz Opaliński
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Koleje Śląskie kontra pasażer Adams 17 10 139 02.05.2023, 15:27
Ostatni post: Adams
  Koleje slaskie michal 84352 0 6 927 21.11.2021, 18:29
Ostatni post: michal 84352
  Koleje Śląskie: rower za darmo na niektórych trasach kazio 2 3 309 21.07.2016, 08:48
Ostatni post: kazio
  Koleje Śląskie z ofertą w Beskidy kazio 0 2 818 22.06.2016, 10:34
Ostatni post: kazio

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.