Inne przewinienia to np:
- konduktor/kierownik nie znajacy oferty KS lub mowiacy tylko gwara,
- kupiony bilet w pociagu, a wg numeru pociagu wynika, ze odjechal kilka minut wczesniej w przeciwna strone lub stoi od ponad 70 minut w Czestochowie.
- bilet liniowy nie zostal sprawdzony, pasazer oddal bilet w kasie i dostal zwrot 85-90 procent jego wartosci,
- konduktor, ktory 2 razy sprawdza bilety miedzy Gliwicami i Katowicami Szopienicami Pld, a pozniej nie sprawdza biletow choc pasazerowie maja bilety L12 i L16.
- strona www na smartfony z symbianem i opera mini wyglada tak, ze pomoze jedynie teleskop Hubblea
@
Mariusz.W: a wiesz, ze takie zachowanie to dzialanie na szkode firmy. Regulamin jest po to aby go wymagac.
Opisze Ci pewna sytuacje, ktora mialem w TLK Gdynia-Katowice w 2011r:
- kupilem bilet i miejscowke
- wsiadlem do odpowiedniego wagonu i przedzialu.
Zgadnij co zastalem?! Otoz:
- przy oknie siedzi para w wieku ok.50-60 lat (z okolic Ustronia/Wisly),
- obok po obydwoch stronach torby zajmujace reszte miejsc
- para zaskoczona, ze chce usiasc i o co robie im raban.
W okolicach Bydgoszczy okazuje sie, ze facet zajal miejsce innemu pasazerowi.
Ty pochwalilbys takie zachowanie?
Myslisz, ze kondi zwrocil uwage?